سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت‌ نیوز، قیمت خودرو امروز ۷ مرداد ۱۴۰۲ با آغاز مجدد معاملات، تغییر آنچنانی نداشت. گویا بازار خودرو فعلاً از تعطیلات برنگشته و اکثر محصولات در ثبات کامل قیمتی قرار دارند.

قیمت خودرو امروز ۷ مرداد ۱۴۰۲ با آغاز مجدد روند معاملات، روز آرام و کم تلاطمی را شروع کرد. اکثر محصولات بازار در ثبات کامل قیمتی خرید و فروش می‌شوند و تغییری نسبت به هفته گذشته نداشتند.

تصویب واردات خودروهای کارکرده از سوی دولت در هفته گذشته و انتشار اخبار مربوط به تجهیز برخی از نمایشگاه‌های مونتاژکاران جهت واردات خودرو، این مسئله را در ذهن مخاطب بر می‌انگیزد که واردات خودروهای نو و کارکرده در هر صورت عملی خواهد شد و به همین دلیل می‌تواند انتظارات کاهش قیمت خودرو را به ذهن خریداران و فروشندگان القا می‌کند. بنابراین حتمالاً در طول هفته جاری نیز شاهد افت قیمتی باشیم.

قیمت خودروهای داخلی امروز هیچ تغییری نسبت به هفته گذشته نداشته و همه محصولات در ثبات کامل قیمتی در حال معامله هستند.

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ فعلاً روند ثبات قیمتی را برگزیدند. این دو خودروی اقتصادی سایپا امروز نیز بدون هیچ‌گونه تغییر و به ترتیب با نرخ‌های ۳۱۰ میلیون و ۳۲۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

کوئیک دنده‌ای S با مدل ۱۴۰۲ پس از ۲ میلیون تومان افزایش در روز پنج‌شنبه هفته گذشته، تغییر دیگری نداشته و با همان قیمت ۳۴۷ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پاناروما از هاچ‌بک‌های تازه وارد شرکت ایران خودرو به شمار می‌رود که نسبت به ابتدای هفته گذشته، ۵ میلیون تومان بالاتر معامله می‌شود. به این ترتیب نرخ خرید این هاچ‌بک فرانسوی- ایرانی ۵۲۰ میلیون تومان است.

تارا اتوماتیک که سدان لوکس ایران خودرو در بازار محسوب می‌شود، حدود ۴ میلیون تومان پایین‌تر از نرخ فروش آن در ابتدای هفته گذشته خرید و فروش می‌شود. در نتیجه تارا اتوماتیک به قیمت ۷۷۰ میلیون تومان در حال معامله در بازار است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sUnid93V
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه