یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

زمانی که صحبت از عمل های زیبایی می شود ، در قدم اول ممکن است همه افراد به فکر جراحی بینی بیفتند اما باید بدانید که امروزه آمار جراحی های زیبایی بدن نیز نسبت به جراحی های مربوط به چهره افزایش زیادی پیدا کرده است که از جمله این پروسه های زیبایی می توان به از بین بردن چربی های شکم با ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک ، بزرگ کردن سینه با پروتز اشاره نمود. در زمان های گذشته عمل های زیبایی بیشتر توسط قشر مرفه جامعه و افراد ثروتمند انجام می شد ؛ این در حالی است که امروزه شاهد آن هستیم برخی از افراد با گرفتن وام های میلیونی یا قرض کردن از افراد دیگر به هر نحوی که شده خود را برای انجام عمل های زیبایی آماده می کنند ؛ در حالی که هزینه جراحی های زیبایی در سال های اخیر به نسبت سال های گذشته افزایش زیادی پیدا کرده است ، اما نکته عجیب این است که آمار جراحی های زیبایی نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه نسبت به چند سال اخیر رشد بیشتری نیز پیدا کرده است !

جراحی های پرطرفدار زیبایی کدام است ؟

جراحی های محبوب خانم ها 

همانطور که می دانید بیشتر متقاضیان جراحی های زیبایی را خانم ها تشکیل می دهند. برخی از فرآیندهای زیبایی نیز تنها مختص خانم ها می باشد که از جمله این جراحی های محبوب می توان به عمل پروتز سینه اشاره نمود. اما گاهی ممکن است این جراحی بالعکس و با هدف کوچک کردن سایز سینه ها نیز انجام شود که در اصطلاح پزشکی به این فرآیند عمل ماموپلاستی گفته می شود. از دیگر جراحی های زیبایی مربوط به سینه می توان به عمل لیفت پستان با هدف رفع افتادگی و شلی پستان ها اشاره نمود. 

لیفت صورت و همچنین تخلیه لپ یا بوکال فت نیز از دیگر عمل های محبوب و پرطرفدار در میان خانم ها شناخته می شود. خوب است بدانید که همواره ملاک های زیبایی هر ساله تغییر پیدا می کند و در هر دوره برخی از فاکتورها به عنوان یک معیار برای زیبایی شناخته می شوند. در این دوره نیز داشتن چانه و گونه های برجسته بدون چربی های صورت یک استاندارد زیبایی به شمار می آید ؛ البته باید بدانید که معیار زیبایی در همه افراد یکسان نیست. برای مثال ممکن است داشتن صورتی پر در یک فرد منجر به زیبایی بیشتر چهره او شود ، در حالی که صورت استخوانی در فرد دیگر به جذابیت بیشتر چهره او کمک می کند. شما با مشورت یک جراح زیبایی می توانید به بهترین و ایده آل ترین حالت چهره خود دست پیدا کنید. 

جراحی لیفت صورت نیز در زمان گذشته در میان خانم های مسن با هدف جوانسازی محوبیت داشت ؛ در حالی که امروزه جراحی لیفت ابرو ، جراحی لیفت شقیقه از جمله جراحی های پرطرفدار در میان افراد جوان و حتی آقایان به شمار می آید. 

چند جراحی عجیب اما پرطرفدار

پیکرتراشی : از این فرآیند برای رسیدن به اندام دلخواه استفاده می شود. به کمک این پروسه و تنها با انجام یک عمل جراحی می توانید شکمی شش تکه داشته باشید که مورد علاقه بسیاری از آقایان نیز هست. صرف نظر از اینکه شما برای داشتن سیکس پک باید علاوه بر رژیم غذایی سخت ، مدت زمان زیادی ورزش کنید ؛ تنها با یک عمل جراحی می توانید به فرم دلخواه خود برسید که این موضوع وسوسه زیادی در افراد ایجاد می کند. 

چال گونه : یکی دیگر از عمل های جراحی که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ایجاد چال لپ می باشد. به صورت کلی چال گونه و یا لپ ناشی از نقص عضلات صورت است که به دلیل شیرینی و جذابیتی که به صورت و لبخند می بخشد ، به عنوان یک معیار زیبایی در بسیاری از افراد شناخته می شود. در سال های اخیر نیز به کمک جراحی و با ایجاد قسمت هایی از چربی صورت می توان این چال را در لپ و یا گونه ها ایجاد نمود. این پروسه نیز در میان افراد طرفداران خاص خود را دارد.

جراحی چانه : این جراحی می تواند با هدف کوچک کردن و یا بزرگ کردن چانه انجام شود. دقت داشته باشید که چانه و تناسب آن با زاویه بینی تاثیر بسیاری در افزایش جذابیت های ظاهری افراد دارد. همچنین عقب و یا جلو بودن چانه می تواند علاوه بر مسائل زیبایی مشکلات عملکردی در صحبت کردن و غذا خوردن و حتی تنفس افراد ایجاد نماید ؛ از این رو این فرآیند علاوه بر روند زیبایی ، جنبه درمانی نیز دارد. 

تشویق رسانه برای انجام جراحی های زیبایی 

بیش از 50 درصد جراحی هایی که انجام می شوند فاقد مشکلات پزشکی هستند و تنها با هدف زیبایی بیشتر چهره و جذابیت های ظاهری بدن انجام می شوند. بررسی های انجام شده نشان می دهند رسانه های اجتماعی تا حد زیادی بر تشویق افراد برای انجام عمل های زیبایی تاثیر داشته اند. این رسانه ها چه با تبلیغاتی که محور این عمل ها نشان می دهند این انگیزه را در افراد ایجاد می کنند که به سراغ جراحی های زیبایی بروند و یا با به اشتراک گذاشتن تصاویر افراد مشهور و دیدن چهره های زیبای افراد ، بیننده را ترغیب به عمل های زیبایی می کنند تا آن ها نیز چهره ای مشابه افراد مشهور داشته باشند. 

کلام آخر 

انجام عمل های زیبایی اگر با هدف منطقی و اصولی انجام شود به هیچ عنوان بد نیست ؛ اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما نباید طبق معیارهای زیبایی که جامعه تعریف می کند ، پیش بروید. در واقع راه عالی برای دستیابی به بهترین نتیجه آن است که مطابق با الگو و استاندارهای چهره خود ، برخی نواقص را برطرف نمایید تا به ایده آل ترین حالت خود دست پیدا کنید ؛ به این ترتیب همه افراد به ماکت هایی شبیه به هم تبدیل نمی شوند.

منبع

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3BVck4ZJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه