یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی بهترین پوشش برای کف پارکینگ

با توجه به پر تردد بودن پارکینگ ها چه در منازل مسکونی، چه ساختمان های اداری، کیفیت کفپوش در این مکان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

پارکینگ ها در منازل مسکونی معمولا محل عبور و مرور ماشین های ساکنین هستند. همچنین انباری های واحد ها معمولا در پارکینگ ساختمان قرار دارد، که همین موضوع پارکینگ را به محلی پر تردد تبدیل میکند.

از همین رو جنس کفپوش پارکینگ باید در مقابل عبور و مرور، لاستیک ماشین، ضربه و تغییرات آب و هوایی استحکام لازم را داشته باشد.

در این متن به معرفی بهترین پوشش برای کف پارکینگ می پردازیم. همچنین به نحوه خرید و مراحل ساخت و نصب بهترین پوشش برای پارکینگ بعنوان بهترین کفپوش پارکینگ اشاره خواهیم کرد.

بهترین کفپوش پارکینگ

ویژگی های یک کفپوش خوب برای پارکینگ چیست؟

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم، ویژگی مهم بهترین پوشش برای کف پارکینگ، استحکام متریال مصرف شده در ساخت پوشش است.

موزاییک ها معمولا از ترکیب ماسه و سیمان ساخته میشوند، که امروزه در ساخت و ساز های مسکونی و اداری و تجاری به عنوان بهترین پوشش برای کف پارکینگ ها استفاده میشوند.

موزاییک ها انواع مختلفی دارند که بهترین آنها برای کفپوش محیط های سرباز مثل فضای سبز یا پارکینگ های سرباز و سربسته موزاییک پلیمری است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای موزاییک پلیمری که امروزه به عنوان محبوب ترین متریال مصرفی در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است، آشنا شویم.

موزاییک پلیمری چیست و چرا اینقدر محبوب است؟

قیمت موزاییک پلیمری

موزاییک پلیمری در واقع نسل جدید از موزاییک های سنتی قدیمی است. شاید شما هم با شنیدن اسم موزاییک به یاد حیاط های قدیمی و موزاییک های سنتی که اغلب با رنگ های کرم و طوسی ساخته می شدند بیفتید. امروزه اما موزاییک های پلیمری با به روز ترین تکنولوژی های ساخت موزاییک با رنگ بندی های متنوع و در ابعاد و فرم های مختلفی تولید می شوند. همین موضوع باعث شده که طراحان فضای سبز و معماران داخلی، بیشتر از این متریال مستحکم برای فضاهای بیرونی منزل استفاده کنند.

تنوع رنگی موزاییک پلیمری حاصل ترکیب رنگدانه های شیمیایی در ترکیبات ماسه و سیمان این مصالح ساختمانی است.

همچنین امروزه موزاییک پلیمری مثل موزاییک های سنتی فقط مربع شکل نیست. فرم های هندسی متنوع در این محصول زیبایی دو چندانی به فضای بیرونی منزل و پارکینگ شما می بخشد.

همانطور که گفتیم به دلیل پر تردد بودن پارکینگ ها به خصوص در مکان ها تجاری و اداری، از موزاییک پلیمری برای کف پارکینگ های این ساختمان ها استفاده میشود. یکی دیگر از ویژگی های موزاییک پلیمری سبکی وزن و نصب آسان آن است. موزاییک های پلیمری از همان کارخانه به صورت قالب های چفت شونده در هم تولید می شوند، که کار نصب و حمل و نقل آنها را بسیار آسان میکند.

نکته بعدی که موزاییک پلیمری را به بهترین پوشش برای کف پارکینگ تبدیل کرده فضا سازی پارکینگ و شماره گذاری کف پارکینگ با خود موزاییک و قیمت موزاییک پلیمری هاست. شما به راحتی می توانید با تغییر رنگ موزاییک ها شماره پارکینگ را روی زمین طراحی کنید و دیگر نیازی به رنگ آمیزی نخواهید داشت.

واش بتن بهترین پوشش برای کف پارکینگ

متریال بعدی که به عنوان محبوب ترین متریال برای کف پارکینگ ها معرفی می شود، واش بتن است که در ادامه با مزایای این متریال آشنا خواهیم شد.

مزایای واش بتن و دلیل محبوبیت این متریال چیست؟

واش بتن به عنوان بهترین پوشش برای کف پارکینگ از دیرباز تا به امروز محبوبیت خاص خود را داشته است.

واش بتن از ترکیب بتن و سنگدانه های ریز رنگی یا غیر رنگی ساخته میشود. این متریال محبوب به دلیل استحکام بالا و جلوگیری از لغزنده شدن سطوح، بهترین گزینه برای کف پارکینگ، پله، فضای بیرونی و محوطه سازی است.

همچنین نصب آسان و سریع این پوشش باعث شده که بین سازندگان محبوب باشد. از واش بتن ها در ساخت انواع مختلفی از مصالح مثل موزاییک، جدول، گلدان و ... استفاده می شود که بسته به نوع کاربری ابعاد سنگدانه های متفاوت است.

نحوه خرید کفپوش برای کف پارکینگ

حال که با انواع پوشش ها برای پارکینگ آشنا شدیم، چگونه برای خرید اقدام کنیم؟

شرکت رابین کفپوش به عنوان یکی از تولید کنندگان تخصصی انواع کفپوش های موزاییکی و واش بتن، از ابتدا تا نصب و اتمام کار همراه شماست.

شما میتوانید به راحتی از طریق سایت با کارشناسان تلفنی یا آنلاین ما در ارتباط باشید و با کسب اطلاعات مورد نیاز برای خرید بهترین پوشش برای کف پارکینگ خود اقدام کنید. 

منبع؛ رابین کفپوش تولید کننده انواع موزاییک در ایران

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XdowwBgI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه