یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مقدمه

دستگاه فلزیاب (Metal Detector) نام های دیگری همچون دستگاه القاء الکترومغناطیسی را به خود اختصاص داده است. این دستگاه جهت یافتن فلزهایی که درون زمین مدفون گردیده اند، استفاده شده و مبتنی بر روش ژئوفیزیکی است. روش فوق، زیر مجموعه روش های الکترومغناطیسی بوده و اکنون علاوه بر پیدا کردن فلزات گرانبها همچون طلا، کاربردهای گسترده تری نیز یافته است. بخش هایی هم چون بازرسی های محیط زیست، مرزهای بازرسی، ساختمان سازی، خطوط تولید کارخانجات، فرودگاه و مجتمع های خرید نیز به این دستگاه، توجه نشان داده اند. حال با توجه به اهمیت این دستگاه و تاثیرات بهینه آن در زمینه یافتن انواع اشیاء فلزی، شاهد رونق گرفتن فروش دستگاه فلزیاب توسط شرکت های مختلف می باشیم. شرکت ماورا یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش این دستگاه است که از تجربه ای بالغ بر 20 سال برخوردار می باشد.

دستگاه فلزیاب و مزایای آن

ابتدا توضیحات مختصری را راجع به عملکرد فلزیاب و سپس مزایای آن ارائه خواهیم داد. این دستگاه، ابتدا یک میدان مغناطیسی به وجود می آورد. اطراف سیم پیچ دستگاه، جایی است که این میدان در آن ایجاد می گردد. در فلزات اطراف نیز میدان القایی به وجود می آید. پس از آن، تفاوت هایی میان دامنه و فاز حاصل می گردد. این تفاوت ها با یکدیگر مقایسه شده و این مقایسه، در محدوده میدان اصلی و میدان القا شده از فلز صورت می گیرد. با مقایسه این تفاوت ها می توان متوجه حضور فلز در ناحیه انتخاب شده گشت. در صورت حضور فلز می توان نوع آن را نیز متوجه شد.

در رابطه با مزایای دستگاه فلزیاب نیز می توان گفت این دستگاه در برخی مواقع، علاوه بر شناسایی فلزات آهنی، فلزات غیر آهنی را نیز شناسایی خواهد کرد. بین جرم و سطح مقطع هدف، سطح مقطع، اهمیت بیشتری داشته و می توان از طریق آن، اقدام به دریافت سریع اطلاعات کرد.

چگونه یک دستگاه فلزیاب قوی خریداری کنیم؟

در حال حاضر شرکت های متعددی اقدام به فروش دستگاه فلزیاب قوی نموده اند. شرکت ماورا به عنوان شرکت های فعال در حوزه فروش قطعات فلزیاب و محصولات مشابه آن، شما را در تهیه چنین دستگاهی، همراهی خواهد کرد. آدرس دفتر: کرج – ۴۵ متری گلشهر – روبروی خیابان درختی -مرکز تجاری گلشهر – واحد H9 تلفن های تماس: ۰۹۱۲۲۶۵۲۱۷۱ - ۰۹۱۲۲۶۵۵۰۱۰ - ۰۲۶-۳۳۵۰۲۱۹۱.

فروش دستگاه فلزیاب در شرکت ماورا

 

در ادامه، نکات مهمی را راجع به خرید دستگاه فلزیاب قوی ذکر خواهیم کرد. نکاتی که بر آگاهی تان افزوده و منجر به یک خرید هوشمندانه و رضایت بخش خواهند شد. بنابراین نیاز است پیش از خرید فلزیاب توسط شرکت ماورا، حتما این نکات را در انتخاب های خود لحاظ فرمایید:

  • ابتدا عمق کاوش مورد نیاز خود را بررسی نموده و سپس بر اساس آن، اقدام به خرید فلزیاب نمایید.
  • اندازه هدف مورد کاوش را نیز فراموش نکنید. توجه داشته باشید فلزیابهایی که وظایفی همچون دیتکت کردن اهداف کوچک تر را بر عهده دارند، از عمق نفوذ کمتر برخوردار می باشند. فلزیاب های مورد استفاده برای اهداف بزرگتر نیز عمق نفوذ بیشتری داشته و برای اهداف کوچک، مناسب نیستند.
  • این موضوع را هم باید در نظر داشته باشید که احتمال کاهش یا افزایش عمق فلزیاب با توجه به نوع و شکل فلز، جنس، ابعاد و اندازه وجود دارد.
  • برای اینکه به عمق نفوذ فلزیاب پی ببرید، توان میدان مغناطیسی اولیه را بررسی نمایید.

بهترین دستگاه فلزیاب دارای چه ویژگی هایی است؟

اغلب فروشگاه هایی که اقدام به فروش دستگاه فلزیاب یا فروش دستگاه طلایاب کرده اند، ادعا دارند محصول مورد نظر، بهترین دستگاه فلزیاب است. جهت پی بردن به صحت این اطلاع، ابتدا می بایست ویژگی های بهترین دستگاه فلزیاب را شناسایی کرده و سپس انتخاب تان را انجام دهید. با این اقدام، ادعای فروشنده مبنی بر بهترین بودن این دستگاه را به راحتی خواهید پذیرفت:

سبک وزن

یک دستگاه فلزیاب، زمانی بهترین خواهد بود که وزن سبکی داشته باشد. بدین ترتیب حمل و نقل و جابجایی آن نیز راحت تر صورت می پذیرد.

مولتی فرکانس

اگرچه نمی توان فلزیاب های تک فرکانس را رد کرد؛ اما از این میان، دستگاه های مولتی فرکانس، برتری بیشتری دارند.

حاوی چندین لوپ

دستگاه های فلزیاب حاوی چند لوپ (20 سانت الی 1 متر یا بیشتر از آن) از قابلیت تشخیص بیشتر و عمق بالاتر برخوردار بوده و طیف وسیعی از اهداف را در عمق های گوناگون شناسایی می کنند.

مجهز به فیلتر ضد نویز

همچنین بهترین دستگاه فلزیاب، مجهز به سیستم ضد نویز بوده و مبتنی بر سیستم پایدار کننده می باشد.

حساسیت مغناطیسی بالا

یک فلزیاب خوب از حساسیت مغناطیسی بالا برخوردار بوده و در زمین هایی که حاوی بدترین نوع خاک هستند نیز قابل استفاده است.

حاوی الگوی مشخص

برخورداری از یک الگوی مشخص توسط دستگاه فلزیاب، برترین بودن آن را اثبات می کند.

قدرت تشخیص بیش از یک فلز

قطعا بهترین فلزیاب، قدرت تشخیص بیش از یک فلز (حداقل 2 فلز) را دارد.

بهترین دستگاه فلزیاب کدام است؟

 

مجهز به بوق

یکی دیگر از امکاناتی که به بهترین دستگاه فلزیاب تعلق دارد، بوق است. بوق جهت اعلام به اپراتور در آن تعبیه شده است.

آیا فلزیاب همان طلایاب است؟

یکی از سوالات پر تکرار که از سوی مخاطبان شنیده می شود، این است که آیا فلزیاب همان طلایاب است؟ شاید شباهت های زیادی میان این دو دستگاه وجود داشته باشد، اما در میان این نقاط اشتراک، می توان تفاوت هایی را نیز یافت. دستگاه های طلایاب و فلزیاب، هر دو از حیث تکنولوژی، نوع کاربری و شکل ظاهری، مشترک اند؛ اما از نظر برخی از جزئیات، متفاوت می باشند. برای مثال دستگاه طلایاب قادر است تا علاوه بر مشخص نمودن مکان فلز، نوع فلز را نیز تشخیص دهد.

در حقیقت این دستگاه با توجه به قدرت تشخیص بالای خود می تواند بگوید فلز پیدا شده، فلز تیر آهنی است یا مبتنی بر آلیاژ آهن می باشد. از طلایاب اغلب برای یافتن سکه های طلا که در زیر خاک مدفون شده اند، پیدا کردن اشیاء ارزشمند و گنج های قیمتی بهره می گیرند. باید به این موضوع اذعان کرد که برخی از دستگاه ها هم زمان ویژگی های طلایاب و فلزیاب را داشته و به عنوان دستگاه فلزیاب و یا طلایاب نیز قابل استفاده اند.

ادعاهای کاذب در خصوص فلزیاب ماهواره ای

حتما تا به حال با عبارتی مانند فلزیاب ماهواره ای روبرو شده اید. هرگونه ادعا مبنی بر وجود داشتن دستگاهی با این عنوان، کاذب بوده و نباید آن را پذیرفت. در حقیقت این ادعا را می توان نوعی فریب تبلیغاتی خطاب کرد. تبلیغاتی که باعث سوء استفاده کلاهبرداران شده اند. هیچ دستگاه فلزیابی از طریق ماهواره، قادر به تشخیص فلز در زیر زمین نخواهد بود. چه بسا ماهواره های پیشرفته که از طریق ایستگاه فضایی آمریکا یعنی ناسا به فضا ارسال شده اند نیز چنین قدرتی ندارند. این دستگاه ها قدرت نفوذ در زیر زمین، حتی به اندازه بیست سانتیمتر هم ندارند. بنابراین نباید هرگونه ادعا مبنی بر فلزیاب ماهواره ای را باور کرد.

آیا می توان به نشانگر عمق در دستگاه های فلزیاب اطمینان کرد؟

فروشگاه هایی که عمده فعالیت آنها مبتنی بر فروش دستگاه طلایاب، فروش قطعات فلزیاب و دستگاه های هم رده آن ها می باشد، به این حقیقت اعتراف کرده اند که نشانگر عمق موجود در دستگاه های فلزیاب، کاملا دقیق نبوده و به صورت تخمینی، عمق فلزیاب را برآورد و مشخص می سازد. به عبارت دیگر این دستگاه، قادر به تعیین عمق به صورت 100 درصدی نبوده و از عملکرد تقریبی در این زمینه برخوردار می باشد. این دستگاه از خطای 30 الی 40 درصدی در خصوص تعیین میزان عمق برخوردار بوده و حدود پنجاه درصد می توان به عمق اعلام شده از سوی فلزیاب اطمینان کرد.

فروش دستگاه فلزیاب با بهترین قیمت

 

فروش دستگاه فلزیاب با شرایط استثنایی

در حال حاضر فروش دستگاه فلزیاب توسط شرکت های مطرح و نام آشنا همچون شرکت ماورا صورت گرفته و منجر به تامین نیاز متقاضیان مختلف شده است. شرکت ماورا به شماره ثبت 5873 از تجربه و تخصص کافی در حوزه فروش این دستگاه برخوردار بوده و راهنمایی های لازم، پیش از خرید را در اختیارتان قرار خواهد داد. این مجموعه به منظور سهولت خرید توسط شما خریداران محترم، تدابیر مختلفی اندیشیده است.

با ورود به سایت و وارد کردن شماره تماس خود می توانید مسیر های ارتباطی را به روی خود بگشایید. البته به جز این کار، راه دیگری نیز جهت برقراری ارتباط خواهید داشت. جهت سهولت در تماس، کافی ست روی دکمه ارتباط با ما، بر روی شناور سبز رنگ که در پایین سمت راست صفحه قرار گرفته، کلیک کنید. پس از آن می توانید پیغام خود را به کارشناسان مختلف فروش ارسال کرده و از طریق واتساپ نیز با آن ها ارتباط بگیرید.

در فروشگاه فوق با شرایط ویژه ای از فروش دستگاه طلایاب، فلزیاب و سایر محصولات، روبرو خواهید شد. شرایطی که مشابه آن را در جایی ندیده اید. نکته مهمی که در آخر باید به یاد داشته باشید، این است که جهت خرید دستگاه فلزیاب و حصول نتایج بهتر، لازم است به شرکت هایی که در زمینه فروش فلزیاب یا فروش قطعات فلزیاب فعالیت دارند، مراجعه نمایید تا شخص. قطعا این اقدام به نفع شما خواهد بود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rDkH3v06
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه