یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

درخشش درتمامی مناسبت ها؛ با انتخاب گل فروشی VIP Shop

گل فروشی آنلاین VIP shop با تکیه بر دانش و تجربه چند ساله ای که دارد، توانسته تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد. برای هر مناسبت و مراسمی که به دنبال گل های تازه باشید، این گل فروشی پیشنهادی برای شما دارد. وجود این طرح های مختلف از دلایل محبوبیت این گلفروشی آنلاین است.

1- گل مناسب برای خاستگاری (شروع یک زندگی شیک)

گل خواستگاری باید به گونه ای باشکوه باشد تا شخصیت شما و احترام به خانواده طرف مقابل را به بهترین شکل بازگو کند. گل های خواستگاری این گلفروشی، این پیام را کاملا منتقل می کنند.

گل مناسب برای خاستگاری (شروع یک زندگی شیک)

2- گل ترحیم (گل برای عرض تسلیت)

برای ابراز همدردی به عزیزان می توانید با خرید گل ترحیم نهایت غم و رنج خود را نشان دهید. با انتخاب گل در مدل های مختلف مثل: تاج، سبد گل، دسته گل و ... به دیدار آشنایان غم دیده خود بروید.

گل ترحیم (گل برای عرض تسلیت)

3- گل برای تبریک (انواع گل برای تبریک)

طبق آداب و رسوم ما ایرانی ها، در هر شرایطی که موقعیت جشن و شادی برقرار باشد؛ برای نشان دادن شادی و خوشحالی خود پیش قدم می شویم. گل فروشی آنلاین VIP Shop نیز گل های متفاوت در قالب دسته گل، باکس گل، سبد گل و ... برای تبریک آماده کرده است.

گل برای تبریک (انواع گل برای تبریک)

4- گل برای تولد (هدیه ای فراموش نشدنی)

گل ها، نقش اصلی در جشن تولد ها دارند و حتی اگر به دنبال کادو و هدیه گران قیمتی نباشید، گل ها بهترین گزینه به همراه کیک تولد هستند. در این گل فروشی محصولات دارای بادکنک و دیزاین شاد، برای تبریک تولدها آماده سفارش هستند.

گل برای تولد (هدیه ای فراموش نشدنی)

5- گل هایی برای سالگرد ازدواج و تجدید پیوند

تنوع زیاد و طرح های متفاوت قبل از خرید این امکان را فراهم کرده اند تا در سالگرد پیوندتان، مناسب ترین گل را هدیه دهید.

گل هایی برای سالگرد ازدواج و تجدید پیوند

7- گل هایی برای استقبال و خوش آمدگویی

اگر عزیزی در سفر دارید و قصد دارید به پیشواز آن بروید؛ گلفروشی VIP گل هایی برای استقبال طراحی کرده که با توجه به سلیقه مخاطبان انواع مختلفی دارد.

گل هایی برای استقبال و خوش آمدگویی

7- گل برای عیادت بیمار (گلی برای آرزوی بهبودی)

اگر فردی در آشنایان شما بیمار است؛ بهتر است با گلی به دیدن آن بروید و برای او ارزوی سلامتی کنید. در گل VIP سبد گل، باکس گل، دسته گل و ... برای عیادت از بیمار معرفی شده تا به راحتی خرید را انجام دهید و دل بیمار خود را شاد کنید.

گل برای عیادت بیمار (گلی برای آرزوی بهبودی)

مزایا و فواید انتخاب گل فروشی آنلاین VIP Shop

  • کیفیت بسیار بالا
  • ارسال روز
  • ارسال رایگان و فوری
  • ضمانت بازگشت وجه
  • تنوع بالا
  • گل های تازه
  • تحویل درب منزل
  • کارت با نوشته دلخواه
  • طراحی خاص و منحصر به فرد
  • طرح سفارشی
  • پشتیبانی

روش های ارتباطی با گل فروشی آنلاین VIP Shop

گل فروشی VIP shop با رونمایی از پرفروش ترین گل ها برای مناسبت های مختلف 1402 ، انتخاب را برای خریداران آسان و راحت کرده است.

وبسایت: https://vipshop.flowers

تلفن: 09034644222 - 02186046127

آدرس: میدان آرژانتین، کوچه سیزدهم پلاک 6

ایمیل: info @ vipshop.flowers

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8GMs0NVn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه