سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو سوم مرداد ۱۴۰۲، پس از چند روز کاهش سنگین سرانجام آرام گرفت. اکثر محصولات در ثبات قیمتی قرار گرفتند و تعداد اندکی، کاهش یا افزایش جزئی را تجربه کردند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از مشرق، روند نزولی قیمت خودرو امروز ۳ مرداد ۱۴۰۲ سرانجام پس از چند روز متوقف شد. برخی از افراد بر این باورند که ثبات امروز قیمت ها تنها یک استراحت کوتاه مدتی بوده و احتمالاً با ادامه روند نرخ دلار و رکود بازار، قیمت ها پایین تر نیز بی آیند. اما برخی دیگر که از همان ابتدا ادعا داشتند روند نزولی چند ماه گذشته پایدار نیست، بر این باورند که ثبات قیمتی امروز می تواند یک زنگ خطر برای افزایش دوباره نرخ های بازار باشد.

قیمت خودرو پس از چند روز روند نزولی سرانجام آرام گرفت

آن ها بر این باورند که به دلیل کاهش تیراژ خودروسازان بر اثر کمبود قطعه و ارز مورد نیاز، احتمالاً روند عرضه خودرو در بازار با مشکل رو به رو شود و همین موضوع می تواند مزید بر علت افزایش دوباره قیمت خودرو در هفته های آتی شود.

با توجه به قیمت های اعلامی وب سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز نیز روند با ثباتی را طی کرد.

قیمت خودروهای داخلی امروز نسبتاً با ثبات بود. به جزء در موارد کمی که با افزایش و کاهش بسیار جزئی همراه بودند، دیگر محصولات هیچ تغییری از خود نشان ندادند.

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ پس از پنج میلیون تومان کاهش قیمت در روز یکشنبه، فعلاً روند ثبات قیمتی را برگزیدند. امروز نیز بدون هیچ گونه تغییر و به ترتیب با نرخ های ۳۱۰ میلیون و ۳۲۰ میلیون تومان معامله می شوند.

تیبا ۲ هاچ بک بیشترین افت قیمتی را نسبت به روز گذشته در میان محصولات داخلی داشت. این هاچ بک با ۷ میلیون تومان کاهش، به قیمت ۳۳۳ میلیون تومان رسیده و بیشترین درصد افت قیمتی را در میان محصولات ایرانی را از آن خود کرد.

پژو پارس LX TU۵ از سدان های پرطرفدار شرکت ایران خودرو نسبت به روز گذشته با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت با ۵۸۵ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک به عنوان سدان لوکس ایران خودرو که روز گذشته با افت ۱۰ میلیون تومانی، رکورد دار کاهش قیمت ها بود، امروز نیز با نزول هفت میلیون تومانی به نرخ ۷۴۸ میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/la9i1E7Z
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه