یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در هنگام انتخاب یک قالیشویی در مشهد به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

سابقه و قدمت:

در هنگام انتخاب قالیشویی حتما دقت کنید که آیا قالی شویی سابقه ای دارد و مخصوصا تجربه دیگر مشتریان که شمارا در انتخاب قالیشویی کمک میکند.

متاسفانه در سایت دیوار این سهولت بوجود امده که هر کسی با چندعکس خود را بهترین و قدیمی ترین و بهترین قالیشویی مشهد معرفی میکند ولی درصورتی که ادرس آن قالیشویی را بخواهید و حضورا مراجعه کنید متوجه میشوید که ۷۰ درصد از این تبلیغات هیچ کارگاهی ندارند و فرش خود رابرای به قالیشویی های بزرگ میدهند واصطلاحا درصدی شور هستند.

طریقه شستشو:

نوع شستشو بسیار مهم است بعضی از شرکت های خدماتی فرش صرفا سطح بالایی فرش را با فرچه شستشو میدهند و لین کار باعث میشود فرش ظاهرا تمیز شده بلشد ولی بزودی چرک و کثیفی فرش بعد از زمان کوتاهی به سطح فرش برگردد.

طریقه درست شستشو این است که ابتدا فرش کاملا خیس خورده و دستگاه شستشو که ممکن است فرچه یا برس باشد فرش را کاملا شستشو داده و با آب فشار بالا آبکشی کند.

نوع شستشو و روش کاری قالیشویی در هنگام تماس با قالیشویی مشهد را حتما بپرسید .

آب شستشو:

آب شستشو از دو منظر مهم است یکی اینکه با توجه به حساسیت خانواده ها به مسایل شرعی آب شستشو که برای آبکشی استفاده میشود باید شرعی(آب کر) باشد تا در شستشو موازین اسلامی رعایت شده باشد و دوم اینکه آب شستشو باید بهداشتی باشد.

بعضی از خانواده ها شاید آب کر بودن براشان مهم نباشد ولی براشان بسیار مهم آست که آب تمیز و بهداشتی استفاده گردد متاسفانه دیده شده که در بعضی قالیشویی ها از آب مصرف دوم که بهداشتی نیست استفاده میگردد.

قالیشویی مشهد

نزدیکی قالیشویی به منزل شما:

این مساله در سرعت شستشو برگشت فرش شما بسیار مهم است .

به عنوان مثال قالیشویی مشهد در قاسم آباد قطعا برای پوشش آن منطقه سرویس مشخص و آنتایمی دارد .

گاها یک قالیشویی منتظر میماند تا تعداد آدرس های منطقه ای به حد ۱۰ تا برسد تا وانت ارسالی به صرفه باشد که این کار باعث معطل شدن مشتری و بد قول شدن قالیشویی میگردد.

قالیشویی منطقه خود را انتخاب کنید تا وقت و انتظار کمتری برای قالیشویی کشیده باشید .

مکانیزه بودن:

قالیشویی امروز یک حرفه مشخص با دستگاه های مشخص است .

متاسفانه قالیشویی هایی که زیر نظر اتحادیه قالیشویان نیستند و هیچگونه امکانات مشخص برای شستشو ندارند و دیده شده که با روش های سنتی و بسیار ابتداعی فرش ها را شستشو داده و به مشتری تحویل میدهند.

قالیشویی تمام اتوماتیک در مشهد وجود دارد که با دستگاه های بسیار پیشرفته و مخصوص شستشوی فرش با سرعت و دقت بالا بدون آسیب به فرش ، قالی ها رو شستشو داده وبا خشک کن لوله ای آبگیری میکند. که این روش جدیدترین و بردز ترین روش شستشو است . حتما سوال کنید که آیا آن قالیشویی دستگاه های مناسب دارد یا خیر و در صورت امکان فیلم شستشو را طلب کنید تا به صحت گفته های قالیشویی پی ببرید.

نحوه خشک کردن:

نوع خشک کردن فرش بسیار مهم است . اولا که خشک کن های لوله آسیب کمتری به فرش های مستعمل میزند و دوما فرش هایی که مشکل بافت دلرند و اصطلاحا کجراه است در آبگیر های لوله ای آسیب نمیبیند.

در فصل تابستان تابش آفتاب به خشک شدن و میکروب زدایی فرش کمک میکند .

معمولا از اواخر اردیبهشت تا اوایل آبان ماه هوا برای خشک کردن فرش مناسب است .

این روش خشک کردن باعث میشود هم فرش میکروب زدایی شود و هم به اصطلاح رد تا روی فرش نماند وباعث شکستگی فرش نگردد.

مجوز شغلی

بسیاری لز قالیشویی های مشهد که عضو ااحادیه مربوطه هستند عکس جواز خود را در سایت خود یا در آگهی دیوار جایگذاری میکنند.

قایشویی مبل شویی قدس

این نکته بسیار مهم است اگر برای فرش شما مشکلی بوجود بیاید مثلا فرش شما گم شود یا پاره شود تنها و تنها شما از طریقه اتحادیه مربوطه میتوانید پیگیری کنید .

حالا اگر آن قالیشویی عضو اتحادیه نباشد کار شما بسیار سخت میشود .این نکته را هم همیشه مد نظر داشته باشید که عضویت قالیشویی در اتحادیه را سوال کنید .

نحوه تبلیغات و ارائه

باتوجه به پیشرفت روزمره علم و فن آوری اطلاعات هر قالیشویی میتواند یک سایت رسمی داشته بلشد و تمامی اطلاعات شغلی ، شماره های تماس ، نحوه شستشو و مجوزات شغلی را در آن سایت گردآوری کند .

طبیعتا قالیشویی های معتبر و مجاز قدرت ارایه اطلاعات خود را در یک سایت جامع دارند .

با توجه به کثرت قالیشویی های غیر مجاز در انتخاب خود بسیار دقت کنید تا بهترین قالیشویی مشهد را انتخاب کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rwBiYXeu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه