یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بیوگرافی مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون که در ادامه زندگینامه ای از مریم مومن بازیگر این روزهای رئالیتی شوهای شب های مافیا، پدرخوانده، ارتش سری و ضد را آورده ایم.

امید است این مطلب از قسمت بیوگرافی بازیگران این سایت بتوانید اطلاعات کاملی به شما عزیزان دهد.

بیوگرافی مریم مومن

زندگینامه مریم مومن

مریم مومن در ۶ ام مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مشگین شهر اردبیل به دنیا آمده است، او تک فرزند است و از ۷ سالگی به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کرده و هم اکنون ساکن کرج می باشد.

وی دانشجوی رشته بازیگری است، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و حالا به عنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است.

ورود مریم مومن به عرصه هنر

سریال بانوی عمارت نخستین کار حرفه ای این بازیگر جوان محسوب می شود، وی در این سریال ایفاگر نقش فخر الزمان می باشد.

مریم مومن که تاکنون کمترین سابقه ای از او منتشر نشده است، به گفته حمیدنژاد «در نخستین حضور حرفه ای خود در کنار بازیگران مشهور و خوشنامی چون خانم پناهی ها و غزل شاکری کم نیاورده است».

جالب این که سازندگان سریال در یک سال تولید بانوی عمارت بشدت کوشیدند عکسی از او منتشر نشود و رونمایی از مریم مومن با پخش نخستین قسمت های سریال انجام شد.

مریم مومن برخلاف بسیاری از هنرمندان حضوری کمرنگ در شبکه های اجتماعی دارد.

داستان سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد.

همسر مریم مومن

مریم مومن هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. درصورت ازدواج مریم مومن حتماً خبرش منتشر خواهد شد.

مریم مومن در تئاتر

مریم مومن فعالیت خودرا در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی شروع کرد، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای معروف نداشت و بیشتر فعالیت هاي او اتود و تمرین بود.

نخستین بار درسال 1396 بعد از تست وارد گروه بازیگر یک سریال تاریخی شد، این سریال با نام بانوی عمارت در پاییز 97 از شبکه سه پخش شد که بازی در نقش فخر الزمان برعهده خانوم مومن می باشد

پدر مریم مومن

خانوم مومن یک برادر بنام امیررضا داشت که متاسفانه در 17 سالگی بنام به علت گفته نشده فوت کرده است.

خانواده و اصالت مریم مومن

مریم مومن (Maryam Momen) بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر «مشگین شهر» اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و می گوید با افتخار تورک زبان هستم.

شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را به ترکی (اوغلوم) «یعنی؛ پسرم» صدا می زد.

بیوگرافی مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون

تنها حامی مریم مومن

تک فرزند خانواده می باشد و پدرش نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند.

تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورودش به بازیگری شد.

فرزند طلاق بودن مریم مومن

طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم.

من یک شبه بزرگ شدم، آن هم در ۹ سالگی و اوج بچگی ام، حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

علاقه های مریم مومن

برای بازی در سریال بانوی عمارت سوارکاری یاد گرفت و از دوران کودکی هم عاشق اسب یونیکورن (تک شاخ) می باشد و اتاقش پر از عکس های این اسب رویایی است. به گفته خودش معتاد لواشک و آلوچه خشک می باشد.

کلاس بازیگری مریم مومن

قبل از ورود به بازیگری یک دوره یک ماهه در کلاس های بازیگری شرکت کردم اما خیلی زود متوجه شدم آن آموزشگاه کاملا بی کیفیت است.

آن شخص مدرس از من و امثال من که تازه قدم در این راه می گذاشتیم ماهیانه آن زمان ۲۰۰ – ۴۰۰ هزار تومان می گرفت.

شغل قبلی مریم مومن

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم در کار اینترنتی مشغول بود.

درخشش مریم مومن در شب های مافیا

سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در سری مسابقات «شب های مافیا» در شبکه خانگی، خانم مریم مومن با هوش و ذکاوت خود در این بازی خیلی مورد توجه قرار گرفت.

زندگینامه کامل مریم مومن

سریال های مریم مومن

  • سریال بانوی عمارت – ۱۳۹۶
  • سریال سرزده – ۱۳۹۹
  • فیلم کادون – ۱۳۹۹
  • مجموعه شب های مافیا – ۱۳۹۹
  • سریال همبازی – ۱۴۰۰
  • دردسرهای شیرین – ۱۴۰۱
  • سریال جادوگر – ۱۴۰۱
  • شب های مافیا – ۱۴۰۱

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم زندگینامه کاملی از مریم مومن بازیگر خوش سیما و توانای این روزهای سریال های نمایش خانگی و رئالیتی شوها را آماده کنیم ولی در صورتی که تمایل دارید اطلاعات کاملتری از این بازیگر بدست آورید پیشنهاد می کنید به سایت تهران کیوسک سر بزنید و بیوگرافی وی را در این سایت مطالعه بفرمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FIRXPG3G
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه