سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بازار معاملات خودرو در یکی- دوماه اخیر دچار رکود و کاهش شدید قیمت خصوصا در خرید و فروش خودروهای وارداتی و مونتاژی شده است. ریزش قیمت خودرو پس از بدعهدی خودروسازان در تحویل و بالا و پایین کردن نرخ گذاری شورای رقابت با مونتاژکاران به گونه ای حاصل گردیده که گویا یک رانش شدید در بازار معاملات خودرو در حال رخ دادن است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از فرتاک نیوز، پس از یک دوره جدال های مونتاژکاران با نرخ گذاری و لج بازی با شورای رقابت - که البته بیشتر نمایشی به حساب می آید وگرنه قانون گذار توان مبارزه با عمل نکردن خودروسازان و واردکنندگان در یک قیمت گذاری قانونی را دارد- مجلس شورای اسلامی مصصم شد تا واردات خودرو کارکرده را به تصویب برساند.

اما درهمین حال عده ای معتقدند که برای واردات خودروهای کارکرده مشکل نبود ارز مطرح می باشد، به همین دلیل بازار خودرو طی دو روز اخیر دارای نوسانات قیمتی و رشد اندک در برخی محصولات بود که البته این نوسانات کم بوده و بیشتر در ثبات قیمت به دلیل رکود در بازار معاملات اتفاق افتاد.

براساس این گزارش، امروز علاوه بر خودروهای داخلی، مونتاژی ها نیز دوباره درگیر کاهش قیمت شدند. به طوری که رانش شدید و شیب نزول خودروهای خارجی به نسبت شدیدتر از خودروهای داخلی است.

در ادامه آخرین میزان کاهش قیمت در بازار معاملات خودروهای داخلی و خارجی را آورده ایم.
 
هایما با کاهش قیمت 11 میلیون تومانی

تارا با کاهش قیمت 6 میلیون تومانی

پژو پارس با کاهش قیمت 3 میلیون تومانی

دنا پلاس با کاهش قیمت 6 میلیون تومانی

سورن با قیمت ثابت در حال معامله 

پژو 207 بدون تغییر قیمتی 

پژو 207 اتومات با کاهش قیمت 14 میلیون تومانی

رانا پلاس با کاهش قیمت 5 میلیون تومانی

کوئیک با کاهش قیمت 6 میلیون تومانی 

شاهین با کاهش قیمت 5 میلیون تومانی

ساینا با کاهش قیمت 4 میلیون تومانی

تیگو 8 با کاهش قیمت 7میلیون تومانی

آریزو با کاهش قیمت 5میلیون تومانی

جک اس5 با کاهش قیمت 10 میلیون تومانی

کی ام سی با کاهش قیمت 13 میلیون تومانی

ریسپکت بدون تغییر  

فیدلیتی با کاهش قیمت 7 میلیون تومانی

دیگنیتی با کاهش قیمت 6 میلیون تومان

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lXk6JYFJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه