یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ابعاد تاج گل ترحیم چقدر است؟

11 ماه پیش ( 1402/5/3 )
 

برای خرید تاج گل یکی از سوالاتی که همیشه مشتریان دارند اندازه تاج گل است. این مورد از چند جهت اهمیت دارد اول اینکه تاج گل بزرگتر تعداد گل بیشتری دارد و در مراسم بیشتر مورد توجه همه قرار می گیرد. دوم اینکه اندازه تاج گل باید مناسب فضای برگزاری مراسم باشد یعنی اینکه در فضای مسقف مانند منزل بباید به ارتفاع تاج گل دقت کرد تا بیشتر از سقف نباشد.

یکی از رایج ترین استفاده های تاج گل برای مراسم ختم است که دوستان و نزدیکان برای تسلی خاطر بازماندگان و ابراز همدردی تاج گل ترحیم تقدیم می کنند. تاج گل مراسم ترحیم در سه سایز معمولا تهیه می شود. تاج گل یک طبقه و تاج گل دو طبقه و تاج گل سه طبقه. از آنجا که تاج گل به صورت دستی تهیه و گل آرایی می شود هر گلفروشی ابعاد متفاوتی به مشتریان ارایه می دهد.

تاج گل یک طبقه با در نظر گرفتن پایه معمولا با ارتفاع بین یک و نیم متر تا 2 متر تهیه می شود. عرض تاج گل همانطور که گفته شد متفاوت است و بین 80 سانتی متر تا 1.2 متر متفاوت است. ارتفاع تاج گل دو طبقه معمولا بین 2 تا 3 متر است و تاج گل سه طبقه با ارتفاع حدود 3 تا 4 متر عرضه می شود.

برای سفارش تاج گل ترحیم باید به موارد دیگری از جمله نوع گلهای به کار رفته و تازگی آنها دقت کرد. تازگی و طراوت گل ها تاثیر زیادی در زیبایی و ماندگاری تاج گل دارند. حمل گل با خودروهای مسقف نیز در حفظ تازگی و شادابی گلها تاثیر دارد. گل طبیعی شاخه بریده نباید در معرض نور شدید و گرمای آفتاب باشد.

فروشگاه تاج سپید نام یک فروشگاه اینترنتی است که تاج گل و سبد گل را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند. خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین است و قیمت تاج گل بسیار مناسب می باشد. ارسال سفارش تاج گل به محل مورد نظر مشتریان در کوتاهترین زمان انجام می شود.

سفارش تاج گل ترحیم

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7rjqNsGO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه