یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تعمیر لوازم خانگی، از جمله خدماتی است که همه ما به آن نیاز پیدا می کنیم. اما برای استفاده از این خدمات به کدام تعمیرگاه و یا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنیم، اهمیت زیادی پیدا می کند.

استفاده از قطعات فابریک، قیمت های مقرون به صرفه، پشتیبانی و ارائه گارانتی، تکنسین و تعمیرکاران متخصص و خدمات تعمیر در محل از مهم ترین المان هایی هستند که به طور معمول برای انتخاب تعمیرگاه جهت تعمیرات لوازم خانگی از سوی کاربران هر دستگاه مد نظر قرار داده می شوند.

یخچال، پکیج و تلویزیون از کاربردی ترین و پر استفاده ترین لوازم خانگی به حساب می آیند. به همین خاطر ممکن است بیش از دیگر لوازم و وسایل، نیاز به خدمات عیب یابی و تعمیر داشته باشند. اما این که چه زمانی برای تعمیر آن ها اقدام کنید و یا با بروز کدام خرابی ها با آی پی امداد تعمیرگاه لوازم خانگی تماس بگیرید، مواردی هستند که در ادامه بررسی کرده ایم.

تعمیر تلویزیون

تلویزیون از مهم ترین لوازم برقی خانگی به حساب می آید. غیر ممکن است در خانه ای تلویزیون وجود نداشته باشد. با توجه به کارایی این وسیله و استفاده زیادی که در طول شبانه روز از آن می شود، می توان گفت که ممکن است زود تر از دیگر لوازم خانگی نیاز به خدمات تعمیرات داشته باشد.

این دستگاه، علاوه بر این که توسط برند های داخلی و خارجی متعددی تولید و روانه بازار شده است، مدل های متنوعی را شامل می شود که شناخته شده ترین آن ها با نام های ال ای دی، OLED، ال سی دی و QLED به شهرت رسیده اند.

تعمیر تلویزیون

با در نظر گرفتن ساختار متفاوت هر مدل نسبت به دیگری و شباهت کارایی آن ها، ممکن است خرابی ها و ایرادات مشترکی با یکدیگر داشته باشند که مجبور به استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون شوید:

تعمیرات تلویزیون با مشکل خطوط افقی

رایج ترین مشکل تلویزیون، ایجاد خطوط افقی بر روی صفحه است که عوامل زیر باعث بروز آن می شوند. اقدامات زیر را جهت رفع آن انجام دهید:

  • وارد شدن هر گونه ضربه به تلویزیون باعث ایجاد این مشکل می شود.
  • آب خوردگی تلویزیون نیز باعث ایجاد خطوط افقی در تلویزیون می گردد. البته احتمال سوختن دستگاه نیز افزایش پیدا می کند.
  • استفاده طولانی مدت آسیب های جدی به خازن و مقاومت تلویزیون وارد می کند.
  • سوختگی پیکسل ها، منجر به ایجاد خطوط افقی می شود.

عیب یابی مشکل صدا داشتن و تصویر نداشتن تلویزیون

اگر دستگاه شما تصویر ندارد، اما صدا پخش می شود، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون آی پی امداد، برای رفع مشکل استفاده کنید:

  • هنگامی که بک لایت می سوزد، تصویر تلویزیون قطع می شود، در حالی که صدا وجود دارد.
  • آبخوردگی، ضربه، فرسودگی یا آسیب به پنل باعث اختلال در عملکرد صفحه تلویزیون می شود.
  • اگر برد تیکان آسیب ببیند، باعث قطع شدن تصویر تلویزیون می شود.

تعمیرات ایراد خاموش و روشن شدن تلویزیون

ممکن است در حین استفاده از تلویزیون، مشکل خاموش و روشن شدن آن بروز پیدا کند. برای رفع این خرابی موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • نوسانات برق منطقه باعث این ایراد در تلویزیون می شود.
  • باید برای اتصال دستگاه به برق، از محافظ استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که کابل برق آن اتصالی نداشته باشد.
  • ایراد در لامپ تصویر نیز این مشکل را ایجاد می کند.

تعمیر پکیج

تفاوتی ندارد که دستگاه پکیج شما از چه برندی باشد، در کل وظیفه گرمایش رادیاتور ها و آب مصرفی خانه را بر عهده دارد. حال ممکن است اختلالاتی در عملکرد آن ایجاد شود که کارایی آن را کاهش دهند. برای بازیابی کارایی از دست رفته، باید اقدام به تعمیر پکیج کنید.

تعمیر پکیج

در صورت بی توجهی به خرابی های این دستگاه، ممکن است حتی بخش های سالم آن نیز تحت تاثیر قرار بگیرند. از این رو مجبور به پرداخت هزینه های بیش تری جهت عیب یابی و تعمیرات پکیج خواهید شد. البته این مسئله بدون در نظر گرفتن گرم نشدن آب برای شست و شو است. چرا که خرابی این دستگاه اولین پیامدی که با خود به همراه دارد، گرم نکردن و گرم نشدن آب مصرفی هر خانواده به حساب می آید.

تعمیرات نشتی آب در پکیج

نشتی آب، با توجه به ساختار پکیج، از رایج ترین مشکلات آن محسوب می شود. ممکن است این خرابی از عوامل زیر نشات بگیرد:

  • فرسودگی و خرابی لوله های پکیج باعث نشتی آب می شوند.
  • شیر های دستگاه باید درست نصب شده و معیوب نباشد.
  • با افزایش فشار آب این مشکل رخ می دهد.

عیب یابی مشکل گرم نشدن پکیچ

گرم نشدن آب در پکیج یکی دیگر از مشکلات این دستگاه به شمار می آید که شما باید برای رفع آن از خدمات تعمیر پکیج استفاده کنید:

  • اگر پمپ پکیج خراب شده باشد، آب به درستی در داخل دستگاه چرخش نمی کند و باعث کاهش گرمای مستقیم پکیج می شود.
  • ترموستات در پکیج مسئول کنترل دمای آب می باشد. اگر ترموستات خراب شده باشد، دمای آب نمی تواند به درستی کنترل شود و ممکن است به دلیل این مشکل، آب به درستی گرم نشود.
  • اگر لوله های پکیج خراب شده یا سوراخ شده باشند، ممکن است آب به درستی در داخل دستگاه جریان نکند و کاهش گرمای پکیج را تجربه کنید.

تعمیر یخچال

یخچال، دستگاهی با وظیفه سرماسازی برای جلوگیری از فساد مواد غذایی به شمار می آید. این دستگاه از مهم ترین لوازم آشپزخانه است که در صورت خراب شدن، مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

یخچال از جمله لوازم برقی خانگی است که برند های داخلی و خارجی مختلفی آن را در مدل های متنوع با قابلیت های گوناگون تولید کرده اند. در مجموع می توان گفت که کارایی یخچال در تمامی مدل ها و برند ها یکی بوده و همین امر موجب می شود تا خرابی ها و ایرادات آن ها نیز شبیه به هم باشد.

تعمیر یخچال

مهم ترین و رایج ترین خرابی در یخچال و فریزر، سرما نداشتن و کاهش دمای آن است. البته ایرادات دیگری هم چون یکسره کار کردن کمپرسور، نشتی گاز، سر و صدای زیاد، نشتی آب، برفک زدن، اتومات نکردن و مواردی این چنینی، ممکن است در عملکرد این وسیله اختلال ایجاد کنند. به همین خاطر تعمیر یخچال ضرورت پیدا می کند.

تعمیر ایراد اتومات نکردن یخچال

اتومات نکردن نام دیگری برای خرابی یکسره شدن کمپرسور است. پس از بررسی موارد زیر، تعمیرات یخچال را آغاز کنید:

  • اگر ترموستات یخچال شما خراب باشد، کمپرسور به طور خودکار روشن نمی شود و باید ترموستات را تعویض کنید.
  • ممکن است به جای ترموستات، سنسور، تایمر یا برد الکترونیکی در دستگاه شما نصب شده باشد.
  • برای رفع ایراد خودکار نبودن یخچال، ابتدا باید خرابی آنها را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • نشت گاز یکی دیگر از دلایل خودکار نشدن یخچال است.
  • خراب شدن لاستیک دور درب، نیز می تواند منجر به بروز این خرابی شود.

عیب یابی مشکل سرما نداشتن یخچال

برای تشخیص علت سرد نبودن یخچال، باید موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرند سپس برای تعمیرات آن اقدام کنید:

  • خراب بودن لاستیک دور درب باعث خروج سرمای کابین یخچال می شود.
  • مطمئن شوید که ترموستات سالم است.
  • از تعمیرکار یخچال بخواهید تا نشتی گاز را چک کند.
  • خرابی کمپرسور نیز باعث افزایش دمای یخچال می شود.

تعمیر لوازم خانگی شامل چه خدماتی می شود؟

تماس گرفتن با آی پی امداد نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، صرفا شامل تعمیر لوازم و وسایلی هم چون یخچال، پکیج و یا تلویزیون نمی شود. بلکه باید این نمایندگی، خدمات دیگری را برای رفاه حال مشتریان خود ارائه دهد.

به طور مثال، تعمیر یخچال، باید توسط تعمیرکار متخصص یخچال انجام پذیرد. همین طور تعمیر تلویزیون و یا تعمیر پکیج. چرا که هر کدام ساختاری منحصر به فرد داشته و عیب یابی و تعویض قطعات هر کدام، نیاز به مهارت و دانش فنی دارد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی، باید با ایجاد شرایط استفاده از خدمات تعمیر در محل و هم چنین صدور فاکتور و قیمت های مقرون به صرفه و در نهایت ارائه گارانتی معتبر، خیال کاربر را از سلامت و تعمیرات دستگاه آسوده کند.

استفاده از خدمات تعمیر در محل که توسط آی پی امداد نمایندگی تعمیر لوازم خانگی به آدرس (https://ipemdad.com/) ارائه می شود، این مزیت را نیز به همراه دارد که امکان مشاهده مراحل عیب یابی دستگاه برای کاربران فراهم می گردد. علاوه بر این، دیگر نیازی برای مراجعه حضوری به تعمیرگاه و یا نمایندگی تعمیرات نخواهد بود. چرا که تکنسین متخصص به منزل کاربر اعزام شده و در حضور وی، پس از عیب یابی، تعویض قطعات را با نمونه های اورجینال، فابریک و سازگار با مدل دستگاه انجام می دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iqvNJ1kd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سعید مرادی :
11 ماه پیش
من تازه الان با پدیده ای به نام اتومات کردن یا نکردن یخچال آشنا شدم. من همیشه برام جای سوال بود که وقتی درب یخچال بسته اس، چجوری سرما از دست میده که مدام هر ده پونزده دقیقه یبار یخچال خاموش روشن میشه و هی صدا تولید میکنه بعد ساکت میشه. اصلا به زمان اتومات کردن تا حالا توجه نکرده بودم. به نظرم یخچالمون یه سرویس نیاز داره.
جمشید گرشاسبی :
6 ماه پیش
سلام. مرسی از سایت مفیدتون. علت مشکل گرم نشدن آب توسط پکیج رو بعضیا افت فشار آب شهری میدونن. آیا راهی هست که قبل از مراجعه به تعمیرگاه، بتونیم این مورد رو چک کنیم؟
پوریا شیرازی :
4 ماه پیش
اکثر مشکلات تصویر تلویزیون مربوط به ضربه هاییه که به ال سی دی وارد میشه. معمولا هم هنگام جابجایی و یا اسباب کشی وقتی تنبلی میکنیم و روی صفحه رو با یونولیت یا کیسه های هوا بسته بندی نمیکنیم این مشکل پیش میاد.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه