یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی بهترین فست شارژ سامسونگ

11 ماه پیش ( 1402/4/31 )
 

معرفی بهترین فست شارژ سامسونگ

 

افرادی که مشغله کاری زیادی دارند و در طول روز مرتباً از گوشی خود استفاده می کنند، به خوبی ارزش سرعت در شارژ کردن گوشی موبایل را می دانند. به همین دلیل، شارژرهای معمولی پاسخگوی نیازهای آنها نیست و به دنبال تهیه جدیدترین و سریع ترین فست شارژها هستند که در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب ترین برندها در این زمینه، فست شارژ سامسونگ است.

بهترین فست شارژ سامسونگ

به همین منظور، در این مقاله تصمیم داریم که پنج فست شارژ اصلی سامسونگ که جزو سریع ترین و باکیفیت ترین فست شارژهای سامسونگ محسوب می شوند را به شما معرفی کنیم. آشنایی با بهترین شارژر سامسونگ به شما کمک خواهد کرد که بتوانید با اطلاعات کافی و بدون نگرانی، بهترین خرید را داشته باشید.

 

فست شارژ سامسونگ 65 وات EP-T6530NBEGEU

یکی از کامل ترین و بهترین فست شارژها، شارژر 65 وات سامسونگ (Samsung EP-T6530NBEGEU Power Adapter) است که جزو شارژرهای دیواری محسوب می شود. ویژگی مهم این فست شارژ این است که دارای 3 پورت متفاوت USB-C و USB-A است و شما می توانید با استفاده از فقط یک شارژر، دستگاه های مختلف خود را که پورت های متفاوتی دارند، شارژ کنید. بدین ترتیب نیازی نیست که برای شارژ کردن تمام دستگاه های همراه خود که می تواند گوشی، تبلت، لپتاپ، هندزفری و... باشد، چندین شارژر را با خود حمل کنید.

از این 3 پورت، 2 پورت آن یو اس بی تایپ C است که توان خروجی یکی از آنها 65 وات و دیگری 25 وات است. ضمن اینکه هر دو به فناوری شارژ سریع PD 3.0 و SFC نیز مجهز هستند. سومین پورت نیز یو اس بی تایپ A با توان خروجی 15 وات است. بدین ترتیب، شما می توانید سه دستگاه مختلف را به طور همزمان و در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنید.

از دیگر ویژگی های فست شارژ سامسونگ مدل EP-T6530NBEGEU می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت در برابر جریان بیش از حد
  • حفاظت از اتصال کوتاه
  • حفاظت از دما
  • عملکرد کم صدا
  • مصونیت صوتی قوی
  • جریان نشتی کم

 

فست شارژ سامسونگ 65 وات EP-T6530NBEGEU

 

فست شارژ سامسونگ 25 وات EP-TA800

فست شارژ دیگری که به شما معرفی خواهیم کرد، شارژر 25 وات سامسونگ (Samsung Travel Adapter Charging EP-TA800 25W) است که جزو شارژرهای فوق العاده سریع دسته بندی می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن باتری گوشی شما را به طور کامل شارژ خواهد کرد.

فست شارژ سامسونگ مدل EP-TA800 یک پورت یو اس بی تایپ C دارد که با استفاده از آن می توانید تمام دستگاه های دارای پورت تایپ C را شارژ کنید. البته توجه داشته باشید که فقط در صورتی دستگاه های دیگر شما می توانند از قابلیت شارژ سریع این شارژر بهره ببرند که استاندارد USB PD 3.0 را داشته باشند و از شارژ مستقیم پشتیبانی کنند، در غیر این صورت، با همان سرعت معمولی شارژ خواهند شد.

از دیگر ویژگی های این شارژر سامسونگ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی بسیار زیبا
  • توان خروجی 25 وات
  • وزن سبک
  • اندازه کوچک
  • جنس باکیفیت
  • قابلیت شارژ سریع
  • مناسب برای شارژ گوشی، تبلت و...

 

 

فست شارژ سامسونگ 15 وات EP-TA20E

این فست شارژ، یک شارژر 15 وات سامسونگ (Samsung Fast Charging With Type-C Cable 15W) است که جزو شارژرهای دیواری سامسونگ محسوب می شود. این شارژر دارای یک پورت USB-C و همچنین یک کابل جدا شدنی USB به USB-C است و می تواند باتری آن دسته از دستگاه های سامسونگ که قابلیت شارژ سریع دارند را در مدت 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند. همچنین سایر دستگاه های USB-C که قابلیت شارژ سریع را ندارند، با نرخ شارژ حداکثر 2 آمپر شارژ کند. آداپتور AC آن به هر پریز دیواری استاندارد متصل می شود.

همچنین، با استفاده از کابل USB به USB-C آن می توانید از پورت یو اس بی کامپیوتر یا یک منبع تغذیه دیگر دارای پورت یو اس بی نیز شارژ کنید. ضمن اینکه می توانید با استفاده از کابل یو اس بی C فایل ها را به گوشی هوشمند دیگر خود انتقال داده یا آنها را همگام سازی کنید.

این شارژر در دو مدل EP-TA20EBE و EP-TA20EWE عرضه شده است که اختلاف دو حرف انتهایی آنها رنگ مشکی و سفید شارژر را مشخص می کند.

از دیگر ویژگی های شارژر سامسونگ مدل EP-TA20E، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی زیبا و جمعوجور
  • وزن سبک
  • جنس باکیفیت
  • قابلیت شارژ سریع و شارژ معمولی
  • داشتن دوشاخه سازگار با پریزهای ایران

 

فست شارژ سامسونگ 15 وات EP-TA20E

 

فست شارژ سامسونگ 45 وات EP-TA845

این فست شارژ، یک شارژر 45 واتی سامسونگ (Samsung Super Fast Charger 45W EP-TA845) است که یک شارژر دیواری محسوب می شود و از فناوری Power Delivery (PD) برای ارائه کارآمدترین شارژ ممکن استفاده می کند. هر دستگاه دارای فناوری PD می تواند توسط این شارژر با توان 45 وات شارژ شود. نرخ شارژ سایر دستگاه های USB-C که این فناوری را ندارند، متفاوت خواهد بود.

این شارژر سوپر فست از طریق آداپتور AC به هر پریز دیواری استاندارد متصل می شود و حداکثر توان خروجی 3 آمپر را ارائه می دهد تا گوشی شما با سرعتی بسیار سریع تر از یک شارژر معمولی 1A یا 700mA شارژ شود.

همچنین در جعبه این شارژر یک کابل جدا شدنی یک متری USB-C به USB-C قرار دارد که می توانید گوشی خود را از هر منبع تغذیه دیگری که پورت USB-C دارد مانند کامپیوتر یا باتری های قابل حمل نیز شارژ کنید. ضمن اینکه از این کابل می توانید برای همگام سازی و انتقال فایل ها با سرعت فوق العاده زیاد به یک گوشی هوشمند دیگر و یا لپتاپ دیگر استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های شارژر سامسونگ مدل EP-TA845، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت شارژ فوقالعاده سریع
  • سرعت انتقال فایل فوقالعاده زیاد
  • طراحی بسیار زیبا و شیک
  • بسیار سبک و جمعوجور
  • دارای پلاگین EU

 

 

فست شارژ سامسونگ 25 وات EP-TA800

آخرین فست شارژ لیست ما یک شارژر 25 وات سامسونگ (Samsung Travel Adapter Charging EP-TA800 25W) است. در لحظات بحرانی که شارژ گوشی شما تمام شده است، این شارژر با قابلیت شارژ فوق سریع با توان خروجی حداکثر 3 آمپر می تواند شما را نجات دهد. شما با استفاده از کابل های سازگار با پورت USB-C و اتصال آن به شارژر می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و انواع گوشی را با آن شارژ کنید. اصولاً شما می توانید تمام دستگاه های سازگار با استاندارد PD 3.0 را با آن شارژ کنید. سایر دستگاه هایی که این استاندارد را ندارند و از شارژ مستقیم پشتیبانی نمی کنند، با سرعت کمتری شارژ خواهند شد.

از دیگر ویژگی های شارژر سامسونگ مدل EP-TA800، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی بسیار زیبا
  • کوچک و کم حجم
  • وزن بسیار سبک
  • قابلیت شارژ فوق سریع
  • جنس باکیفیت
  • مناسب برای شارژ انواع دستگاههای دارای پورت USB-C

 

خرید شارژر اورجینال سامسونگ

 

شارژر اورجینال سامسونگ خریداری کنید

امروزه بازار از انواع شارژرهای اصلی و تقلبی سامسونگ اشباع شده است و تشخیص آنها کار دشواری است. یکی از دغدغه های اصلی دارندگان گوشی یا تبلت سامسونگ در هنگام خرید شارژر، اطمینان از اصل بودن شارژر و همچنین داشتن گارانتی معتبر است. فراموش نکنید که استفاده از شارژرهای اصل باعث طولانی تر شدن عمر باتری و گوشی خواهد شد و باتری های نامرغوب می توانند آسیب های جدی به گوشی شما وارد کرده و هزینه های سنگینی را به شما تحمیل کنند. لذا، برای اطمینان از اصل بودن شارژر سامسونگ، بهترین تصمیم این است که آن را از یک فروشگاه معتبر و باسابقه خریداری کنید.

 

شارژر اصلی سامسونگ را از کجا خریداری کنیم

فروشگاه اینترنتی جانبی که سال های متمادی در زمینه فروش انواع تجهیزات دیجیتالی مانند گوشی هوشمند، تبلت، لپتاپ، دوربین، کنسول بازی و بسیاری محصولات و لوازم جانبی دیگر فعالیت می کند، می تواند محلی امن برای خریدهای شما باشد. از جمله دلایل خرید از این فروشگاه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تضمین اصالت کالا

شما هر کالایی که از فروشگاه اینترنتی جانبی خریداری کنید، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی است. چرا که یکی از اهداف اصلی این فروشگاه، اطمینان از جلب رضایت مشتریان است. بنابراین، همیشه سعی دارد که باکیفیت ترین محصولات هر برند را ارائه دهد تا مشتریان هیچ نگرانی از بابت اصل یا غیراصل بودن محصولات خریداری شده نداشته باشند.

ضمانت بازگشت کالا

از آنجایی که فروشگاه اینترنتی جانبی از بابت اصل بودن محصولات خود اطمینان دارد، امکان بازگشت کالا را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. در این صورت دیگر جایی برای نگرانی وجود ندارد و اگر به هر دلیلی از کیفیت کالای خود رضایت نداشته باشید، می توانید با تکیه بر ضمانت بازگشت کالا، در یک فرصت 7 روزه کالای خریداری شده را عودت دهید.

خرید و پرداخت امن

با توجه به اینکه در هنگام خریدهای اینترنتی مشتریان جزئیات حساس حساب بانکی خود را وارد می کنند، لذا فروشگاه اینترنتی جانبی به منظور حفظ حریم خصوصی و اطلاعات مشتریان خود و تضمین امنیت آنها، با استفاده از متخصصین حوزه امنیت، امن ترین بستر را برای خریدهای اینترنتی مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند با اطمینان و در آرامش خرید خود را انجام دهند.

 

با توضیحات ارائه شده، فروشگاه جانبی می تواند محلی امن برای خرید انواع کالا بدون نگرانی از اصل یا غیراصل بودن آن باشد. همچنین، با خرید از این فروشگاه، دیگر لازم نیست نگران تأخیر در ارسال کالا یا نداشتن گارانتی معتبر باشید. علاوه بر همه ی اینها، این فروشگاه تمام تلاش خود را می کند تا کالا را با حداقل قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مطمئناً خرید از این فروشگاه می تواند تبدیل به خاطره ای به یاد ماندنی برای شما شود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OSHLSzyW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه