یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معتبرترین مرکز آمبولانس خصوصی کشور

آمبولانس خصوصی

 

اتفاقات ناگوار و موقعیت های اورژانسی برای همه ما پیش می آیند. گاهی چند ثانیه می توانند در سلامتی و حتی حفظ جان فرد تاثیر داشته باشند. به همین خاطر است که دسترسی به امکانات بیشتر یک مزیت  محسوب می شود. آمبولانس خصوصی موقعیتی که به شما اجازه می دهد بدون محدودیت هر زمان که می خواهید عزیزانتان را به خدمات درمانی برسانید.

 

فرقی ندارد در چه شهری قرار دارید، خدمات ما در سراسر ایران به صورت 24 ساعته ارائه می شوند. اعزام آمبولانس خصوصی به محل مورد نظر با سرعت بالایی انجام می شود و می توانید با خیال راحت به نزدیک ترین مراکز درمانی دسترسی پیدا کنید.

 

چه مواقعی به آمبولانس خصوصی نیاز داریم؟

 

در بسیاری از مواقع یک اقدام به موقع، می تواند تاثیر زیادی در سلامتی بیماران داشته باشد. زمان در حفظ جان و بهبود بیماری های ناگهانی تاثیر ویژه ای دارد. اگر کادر پزشکی مجرب به همراه امکانات و تجهیزات کامل در موقعیت به همراه آمبولانس خصوصی در محل حضور پیدا کنند، قطعا شانس بیشتری برای درمان به موقع وجود دارد.

 

علاوه بر این ممکن است گاهی نیاز به درمان فوری در محل باشد، گاهی انتقال بیمار در زمان به موقع به مراکز درمانی خاصی مورد نیاز است. گاهی یک جراحی به موقع حتی می تواند به قیمت جان یک انسان تمام شود. در این موقعیت هم با گرفتن آمبولانس خصوصی، می توانید بیمار خود را در اسرع وقت به اولین مرکز مورد نظر انتقال دهید.

 

تجهیزات و امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرند، اهمیت ویژه ای دارند و این یکی از مزیت های زندگی مدرن محسوب می شود. حتی در مواقعی با انتقال بیمار به وسیله آمبولانس خصوصی به بیمارستان های دولتی، می توانید در هزینه ها هم صرفه جویی نمایید.

گاهی پیش می آید که انتقال بیمار از بیمارستان به خانه هم شبیه به معظل می شود. این شرایط به خصوص برای بیمارانی که باید دوران نقاهت خود را طی کنند و یا اوضاع عادی ندارند، بسیار سخت خواهد بود. یکی دیگر از مزایای آمبولانس خصوصی هم انتقال بیمار از مرکز درمانی به خانه می باشد.

آمبولانس خصوصی

مزیت های آمبولانس خصوصی ناجی

 

امروزه به دلیل زندگی های پر از استرس و ازدحامی که در شهر ها وجود دارد، احتمال اینکه آمبولانس های عادی کمی دیر تر به محل برسند، وجود دارد. در نتیجه درخواست برای آمبولانس خصوصی در تهران بسیار زیاد است.

شما باید خدمات خود را از مجموعه ای بخواهید که درخواست اعزام آمبولانس به تهران و دیگر شهر ها را در ساعات مختلف تامین کند. این فعالیت بسیار گسترده است و بر اساس نیاز های بیمار مشخص می شود. در ادامه به مزیت های درخواست آمبولانس خصوصی در شهرستان ها و تهران را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

  • سرعت بالا

 

تمامی خدماتی که می خواهید، در اسرع وقت و بسیار سریع به شما ارائه می شوند. آمبولانس خصوصی همراه با پزشک هم اعزام می شود و تمامی افراد متخصصین خبره ای هستند که می توانند تمامی علائم را چک کنند و اقدامات لازم را انجام دهند. در صورت نیاز به ارجاع به بیمارستان یا مراکز خدمات درمانی، بیمار توسط آمبولانس خصوصی در منزل به مرکز مورد نظر انتقال پیدا می کند.

 

  • ارائه کلیه خدمات درمانی

 

با توجه به گزارشی که شما به تیم پشتیبانی می دهید و درخواستی که دارید، آمبولانسی با امکانات مورد نیازتان با تمامی لاین های درمانی و کمک های اولیه به محل مورد نظر ارسال می شوند. حتی اعزام آمبولانس خصوصی به شهرستان هم در اسرع وقت با بهترین امکانات انجام می شود.

 

  • تخصص بالا در رسیدگی به بیمار

 

همه پرستاران و پزشکانی که با تیم ما کار می کنند، بهترین و کارآمد ترین پزشکانی هستند که از کادر درمان حرفه ای استخدام شده اند. در نتیجه تشخیصی که توسط آن ها صورت می گیرد بسیار دقیق بوده و دارای اعتبار می باشد.

در چنین شرایطی در صورت نیاز به اقدامات حیاتی و سریع، آمبولانس خصوصی در منزل با پزشک های مجرب ارسال می شود و بیمار در شرایط حیاتی درمان های اولیه را دریافت می کند.

 

  • خدمات بدون محدودیت

 

ما هیچ گونه محدودیتی نداریم و با توجه به درخواستی که فرد دارد، نوع آمبولانس و خدمات درمانی و یا انتقال را برای او فراهم می کنیم. انواع آمبولانس با کلاس های مختلف و امکانات متنوع، آماده هستند تا بدون محدودیت خواسته های شما را پوشش دهند.

 

  • خدمات بدون مرز

 

همان طور که پیش تر هم گفتیم، هیچ محدودیتی از نظر موقعیت مکانی برای انتقال بیمار شما وجود ندارد. علاوه بر اینکه اعزام آمبولانس خصوصی به شهرستان ها هم در کنار ارسال آمبولانس خصوصی به تهران انجام می شود، این خدمات گسترده تر هم می شود.

 

تمامی جزئیات در اختیار شما قرار می گیرند و تیم پشتیبانی در تمام مدت پاسخ گوی شما خواهند بود. همچنین امکانات و تجهیزات داخل آمبولانس تکمیل هستند و متخصصین هم در تمامی مسیر و روند های انتقال او در کنار بیمار شما خواهند بود و کنترل سلامت جسمی او را بر عهده خواهند داشت.

 

علاوه بر این مرز های جهانی هم می توانند در شرایط اضطراری از بین بروند. اعزام آمبولانس خصوصی بین المللی هم یکی دیگر از خدماتی است که می توانید از مجموعه آمبولانس های خصوصی ناجی دریافت نمایید.

 

  • پشتیبانی قوی

 

تمامی مراحل با شما در میان گذاشته می شوند و هرگونه مشکلی که به وجود بیاید و هر سوالی که داشته باشید، به سرعت توسط پشتیبانی پاسخ داده می شوند. در این صورت در موقعیت های حاد می توانید از همه مراحل انتقال و روند درمان اطمینان پیدا کنید.

 

هزینه آمبولانس خصوصی

 

قطعا چنین خدماتی اهمیت فراوانی دارند و می توانند جان فرد را در شرایط اضطراری نجات می دهند. برآورد تعرفه آمبولانس خصوصی با توجه به جزئیات زیادی تعیین می شود. در ادامه به برخی از موارد تاثیر گذار روی هزینه آمبولانس خصوصی را بررسی می کنیم.

 

نوع آمبولانس خصوصی

 

وقتی برای اعزام آمبولانس خصوصی به منزل اقدام می کنید، بنا به درخواست شما و اوضاع وخامت بیمار، نوع خاصی از آمبولانس ارسال می شود. به طور مثال در بسیاری از مواقع تنها یک چک کردن فشار و اندازه گیری قند مشکل را برطرف می کند. همچنین در مواقعی هم پیش می آید که شرایط مریض بدتر شود و لازم باشد مراقبت های ویژه پزشکی دریافت کند. از طرفی آمبولانس هایی برای جا به جایی ها طولانی تر و یا انتقال نوزاد متفاوت هستند. در ادامه انواع تیپ ها را معرفی می کنیم.

 

  • تیپ A

اگر بیماران شرایط تقریبا عادی داشته باشند و علائم حیاطی آن ها پایدار باشد، از این تیپ برای آن ها ارسال می کنند. البته نوع A هم دو نوع a1 و a2 دارد. مدل اول برای یک بیمار و دومی برای چند بیمار فرستاده می شوند.

  • تیپ B

این تیپ آمبولانس برای بیمارانی فرستاده می شود که احتمال می رود و یا مطمئن هستند که به خدمات پزشکی پیشرفته نیاز پیدا می کند. آمبولانس های تیپ B تمامی تجهیزات پیشرفته و مراقبتی پزشکی که برای احیای بیمار لازم هستند را دارد. معمولا افرادی که سکته قلبی و مغزی و یا مشکلات تنفسی دارند، به آن نیاز پیدا می کنند. همچنین کسانی که از تصادف شدیدی باید منتقل شوند هم با این نوع آمبولانس جا به جه می شوند.

  • تیپ C

در شرایطی که حال بیمار وخیم باشد و نیاز باشد پرستار و پزشک متخصص فرستاده شوند، آمبولانس نوع C را مد نظر قرار می گیرد. این آمبولانس تمامی امکانات و تجهیزات پیشرفته را دارد و حتی امکانات CCU و ICU هم در آن تعبیه شده اند. امکانات آن آنقدر حرفه ای هستند که به این نوع آمبولانس سیار مراقبت های ویژه هم گفته می شود.

آمبولانس خصوصی برای حمل نوزاد

برخی نوزادان مشکلات تنفسی دارند و یا با بیماری دیگری دست و پنجه نرم می کنند. برای انتقال آن ها نمی توان از خودرو شخصی و یا وسایل دیگر استفاده کرد. در نتیجه استفاده از آمبولانس بهترین و امن ترین راه ممکن است. مزیت آمبولانس های مخصوص حمل نوزاد، این است که ساختار آن متناسب با بدن نوزادان طراحی شده است و دارای تمامی تجهیزات لازم از قبیل ونیلاتور، دستگاه های تنفسی، مانیتورینگ، انکوباتور و تمامی تجهیزات لازم می باشند.

آمبولانس خصوصی برای بیماران بخش اعصای و روان

انتقال بیماران اعصاب و روان که گاهی به خاطر سوء مصرف مواد مخدر و یا اختلالات و بیماری های ذهنی نیاز به بستری دارند، به یک مشکل بسیار بزرگ تبدیل شده است. شما می توانید برای انتقال آنان همراه با کادر های مجرب و تخصصی که برای چنین مواقعی دوره های تخصصی را پشت سر گذاشته اند، درخواست کنید. جا به جایی و انتقال این عزیزان بدون بروز هیچ مشکلی در بهترین شرایط انجام خواهد شد.

قطعا میزان خدماتی که ارائه می شود، در هزینه آمبولانس خصوصی تاثیر خواهد داشت.

معتبرترین مرکز آمبولانس خصوصی

مسافت انتقال با آمبولانس

 

یکی دیگر از موضوعات مهم در محاسبه این تعرفه، میزان مسافتی است که آمبولانس برای انتقال بیمار طی می کند. به طور مثال اعزام آمبولانس خصوصی به شهرستان ها و انتقال بیمار از شهرستان به تهران یا شهر های مجاور، هزینه بیشتری خواهد داشت.

 

 

کادر و متخصصین حاضر در محل

 

چنانچه حال بیمار چندان وخیم نباشد و تنها نیاز به انتقال فوری داشته باشید، نیازی به کادر پزشکی نخواهد بود. اما اگر حال بیمار بد باشد و نیاز شود از مراقبت ها و فوریت های پزشکی جهت پایداری سلامت عمومی او استفاده کنند، باید درخواست کنید کادر مجرب هم همراه با آمبولانس فرستاده شود. در این صورت نیز هزینه این پرسنل روی قیمت آمبولانس خصوصی محاسبه خواهد شد.

 

مدت زمان در اختیار داشتن آمبولانس

 

به صورت کلی درخواست انتقال بیمار یا از خانه به اورژانس است و یا بالعکس. در هر صورت این موقعیت ها تعرفه های مشخصی دارند. با این حال در آمبولانس خصوصی، همراه می تواند برای انجام آزمایشات و یا گرفتن عکس های مورد نیاز و یا یک ویزیت اضافه، آمبولانس را نگه دارد. چنین مواقعی تمامی خدمات به صورت کامل ارائه می شوند اما مدت زمانی که آمبولانس در اختیار بوده است به ملغ کلی اضافه می شوند.

درخواست آمبولانس خصوصی

حضور و یا عدم نیاز به حضور پزشک متخصص

 

بسته به شرایط بیمار و درخواست همراهان در صورتی که نیاز به حضور پزشک متخصص احساس شود، امکان این وجود دارد که هنگام اعزام آمبولانس خصوصی به تهران یا سایر شهر ها، به همراه پزشک معالج و کادر مجرب انجام بگیرد. معمولا این کار برای بیمارانی که دچر حمله یا ایست قلبی شده اند و یا مشکل تنفسی پیدا کرده اند ارسال می شود و به تبع هزینه های اضافه تری به همراه دارد.

 

تجهیزات مورد نیاز بیمار و نوع دارو ها و تزریقاتی که دریافت می کند

 

گاهی اوضاع سلامت بیمار در خطر است و در شرایط اضطراری، پروسه درمان و احیا در داخل آمبولانس انجام می شوند تا سلامت حیاتی و جسمانی او در حالت پایدار قرار بگیرند. در این صورت دارو های مصرف شده و کارمزد استفاده از تجهیزات پزشکی مورد نظر، به صورت کلی روی هزینه آمبولانس خصوصی تاثیر گذار خواهند بود.

 

همه موارد گفته شده بررسی می شوند و سپس قیمت آمبولانس خصوصی اعلام می شود. در صورتی که حال بیمار زیاد وخیم نباشد، پزشک حضور پیدا نمی کند اما وقتی نیاز باشد، حضور پزشک و کادر خصوصی اهمیت ویژه ای دارد. در نتیجه هزینه با توجه به موقعیت مکانی، نوع آمبولانس، وخامت حال بیمار و بسیاری از نکات دیگر تعیین می شود.

 

جمع بندی

 

آمبولانس خصوصی یکی از مهم ترین خدماتی است که می تواند جان افراد را در موقعیت های سخت نجات دهد. خدمات مجموعه آمبولانس ناجی برای اعزام آمبولانس در منزل و یا محل مورد نظر شما به صورت کاملا حرفه ای ارائه می شوند. از آمبولانس هوایی به منظور انتقال و جابه جایی بیمار از شهری به شهری دیگر و یا حتی  از کشوری به کشور دیگر است که در مدت زمانی که برای جا به جایی می گذرد خدمات پزشکی لازم از طریق  تیم آموزش دیده به بیمار ارائه می گردد. و همچنین در زمان انتقال ممکن است بیمار با شرایط بحرانی روبرو شود لذا برای این منظور کادر پزشکی مجرب که به همراه بیمار است می توانند این شراریط را کنترل کنند.

 

درخواست آمبولانس خصوصی

تماس شبانه روزی: ۰۲۱۸۸۴۶۴۰۰۰

تماس ساعات اداری : ۰۲۱۸۸۴۶۹۰۳۶

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BaRKUU79
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه