یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 انواع سایز کارتن پستی ؛ راهنمای انتخاب کارتن مناسب برای پست

انواع سایز کارتن پستی (کلیک کنید) به شما اجازه می دهد تا بتوانید نیازهای خودتان را برطرف کنید. کارتن های پستی از انواع کارتن هایی هستند که برای ارسال مرسولات پستی استفاد می شوند و براساس نیاز، در سایزهای متنوعی تولید شده اند.

نکته مهم و قابل توجه در این کارتن ها کیفیت و مقاومت آن در برابر آسیب های احتمالی است که در جریان حمل و نقل ممکن است وارد شود. این ویژگی منحصربه فرد کارتن پستی سبب شده تا اطمینان مشتریان از سلامت مرسوله افزایش یابد. در این مقاله از زودپک به بررسی انواع سایز کارتن پستی و همچنین سایر ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

چرا به کارتن پستی نیاز داریم؟

سلامت مرسوله ات رو تضمین کن، کارتن پستی مقاوم در برابر ضربه

مسیر همه ما حداقل یکبار به اداره پست خورده یا کالایی را از فروشگاهی و سایتی خریده ایم که برایمان ارسال شده است. ارسال کالا از مسیر اداره پست به هر شکلی نیازمند یک بسته بندی استاندارد است. به طور معمول وسایل کوچک و کم حجم با استفاده از پاکت های پستی که شامل حبابدار، لمینت مشکی، متالایز، نایلون مشکی و فلایر استفاده قرار می گیرد.

در مورد ارسال وسایل بزرگتر و حجم از طریق شبکه پستی هم باید از کارتن استفاده کرد. کارتن های پستی با توجه به ابعاد و وزن و حجم مرسولات؛ انتخاب می شوند. این کارتن ها دارای ویژگی هایی هستند که به مشتریان استفاده از خدمات پستی این اطمینان را می دهد که مرسوله آنها سالم به مقصد می رسد.

تامین امنیت مرسوله شاید مهمترین ویژگی این نوع کارتن ها باشد. این کارتن ها به دلیل دارا بودن لایه های بیشتر و همچنین جنس مواد اولیه ای که برای ساخت آنها به کار برده می شود؛ معمولا در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاومت قابل قبولی دارند. از طرفی با ضخمات و مقاومتی که دیواره های این کارتن ها دارند می توانند در برابر ضربه هایی که در زمان حمل ممکن است به آنها وارد شود، مقاومت کنند که نتیجه آن سالم ماندن کالایی است که درون آن قرار دارد. به طور کلی مزایای استفاده از کارتن پستی عبارتند از:

  • حفاظت از کالاها: کارتن های پستی از جنس مقاومی ساخته می شوند که به عنوان پوششی محافظ برای اجناس استفاده می شوند. این کارتن ها از ضربه و آسیب دیدگی جلوگیری کرده و کالاها را در مسیر انتقال محافظت می کنند.
  • اندازه مشخص: کارتن های پستی از اندازه ها و ابعاد استانداردی برخوردار هستند که این موضوع باعث آسانی در محاسبه هزینه های ارسال و همچنین تعیین حجم و وزن برای پرداخت هزینه ها می شود.
  • امنیت در ارسال: استفاده از کارتن پستی باعث می شود که مرسولات در طول مسیر ارسال، محافظت شده و از دسترسی غیرمجاز و خرابکاری ها محافظت شود.
  • سهولت در بسته بندی: کارتن های پستی به دلیل ساختار ساده و طراحی مناسب، بسته بندی اجناس را آسان و سریع می کنند.
  • محیط زیست: بسیاری از کارتن های پستی از مواد بازیافتی تهیه می شوند و در نتیجه به حفظ محیط زیست کمک می کنند.
  • هزینه اقتصادی: کارتن های پستی به دلیل استفاده از مواد ارزان تر نسبت به بسته بندی های دیگر، هزینه ارسال کالاها را کاهش می دهند.

کارتن پستی یکی از ابزارهای مهم و ضروری در حمل و نقل اجناس و ارسال مرسولات از یک مکان به مقصد دیگر است. به همین دلیل استفاده از کارتن پستی در ارسال مرسولات، یک روش معمول و مؤثر برای حمل و نقل اجناس به مقصد مورد نظر است.

سایز کارتن های پستی؛ 1 تا 9 کدام به کارتان می آید؟

چه سایزی کارتو راه منیدازه؟ کارتن پستی با 9 سایز برای هر نیاز

کارتن های پستی هم مانند سایر کارتن ها دارای سایزبندی متفاوتی هستند و این امکان را فراهم می کنند تا بتوانید براساس حجم کالایی که قصد پست کردن آن را دارید، سایز مناسب را انتخاب کنید.

سایزهای کارتن پستی براساس برآورد نیاز مشتریان تعیین و کارتن ها تولید شده اند. با این وجود ممکن است نیاز شما در میان آنها نباشد که در این صورت باید به شکل سفارشی کارتن مورد نظرتان را تهیه کنید. سایزهای استاندارد کارتن های پستی شامل موارد زیر است:

  • سایز یک: 15 در 5 با ارتفاع 9.5 سانتیمتر
  • سایز دو: 20 در 6 با ارتفاع 9.6 سانتیمتر
  • سایز سه: 20 در 20 با ارتفاع 15 سانتیمتر
  • سایز چهار: 30 در 5 با ارتفاع 19.7 سانتیمتر
  • سایز پنج: 35 در 25 با ارتفاع 20 سانتیمتر
  • سایز شش: 45 در 25 با ارتفاع 20 سانتیمتر (بهترین سایت برای خرید کارتن پستی سایز شش)
  • سایز هفت: 40 در ۲۹.۲ با ارتفاع ۲۴.۲ سانتیمتر
  • سایز هشت: 45 در 40 با ارتفاع 30 سانتیمتر
  • سایز نُه: 55 در 2 با ارتفاع 34.2 سانتیمتر

زودپک به عنوان عرضه کننده بزرگ وسایل بسته بندی؛ تمام 9 سایز کارتن پستی را عرضه کرده است و می توانید با مراجعه به سایت زودپک؛ به شکل آنلاین هر یک از کارتن های پستی را که مدنظرتان است را سفارش دهید.

یادداشت پایانی؛ انواع سایز کارتن پستی ؛ راهنمای انتخاب کارتن مناسب برای پست

کارتن پستی وسیله ای ضروری برای بسته بندی و ارسال مرسولات پستی است که از مقاومت خوبی در برابر آسیب های احتمالی برخوردار است. این ویژگی سبب شده تا مشتریان ارسال مرسولات با خیال آسوده تری برای این کار، اقدام کنند.

از طرفی وجود سایزهای متنوع کارتن پستی این امکان را فراهم کرده تا مرسولات در بسته های متناسب با حجم و اندازه خودشان بسته بندی شوند. زودپک به عنوان سامانه عرضه لوازم بسته بندی، کارتن پستی را در 9 سایز و با کیفیت و مقاومت بالا عرضه کرده است.

سوالات متداول

از کارتن پستی برای ارسال چه نوع محصولاتی استفاده می شود؟

برای ارسال هر نوع مرسوله در شبکه پستی بویژه زمانیکه حجیم و بزرگ باشد نیاز به کارتن پستی نیاز است.

کارتن پستی چند سایز دارد؟

کارتن پستی در 9 سایز مختلف تولید و برای ارسال کالاها با سایزهای کوچک تا بزرگ عرضه شده اند.

کارتن پستی با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

زودپک بزرگترین عرضه کننده کارتن پستی با کیفیت است و با مراجعه به این سامانه می توانید هر سایزی از کارتن پستی را که نیاز دارید، تهیه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ER14aKkA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه