یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین وسایل برای ماشین ها به شمار می آید. اگر شما هم ماشین خود را حتی برای یکبار هم که شده در زیر آفتاب قرار داده باشید، ضرورت داشتن آفتابگیر تبلیغاتی ماشین را براحتی درک خواهید کرد. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن استفاده از آن برای جلوگیری از تابش نور خورشید بر روی صندلی ها و دیگر وسایل درونی ماشین است. یکی از انواع آفتابگیر تبلیغاتی ماشین می توان به آفتابگیر تبلیغاتی رودری ماشین اشاره کرد که اغلب توسط تاکسی ها مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه بیشتر در مورد آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با شما صحبت خواهیم کرد. 

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی اختراعی کاربردی و ساده است. نه تنها از گرمای بیش از حد خورشید در داخل خودرو جلوگیری می کند، بلکه از داشبورد و اجزای داخلی شما در برابر تأثیرات قرار گرفتن طولانی مدت و مستقیم در معرض اشعه های مضر UV خورشید محافظت می کند. به عنوان یک امتیاز، معمولاً می توانید یک آفتابگیر ماشین تبلیغاتی مناسب با قیمتی مقرون به صرفه بگیرید. ممکن است خرید ساده ای به نظر برسد، اما همه آفتابگیر ماشین تبلیغاتی برابر نیستند. آن ها در انواع مختلفی از سبک ها، اندازه ها و طرح ها عرضه می شوند.

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی از محو شدن و ترک خوردن داشبورد شما جلوگیری می کند و فضای داخلی را خنک نگه می دارد. طراحی دو تکه برای اکثر خودروهای استاندارد، شاسی بلندهای سایز متوسط ​​و کامیون ها مناسب است و می توانید برای تناسب بهتر، آفتابگیرها را به صورت عمودی یا افقی نصب کنید.

نصب و جمع کردن آن ها نسبتاً آسان است. در صورت عدم استفاده، می توانید آن ها را در کیف همراه خود نگهداری کنید. این آفتابگیر ها به طور موثر بیشتر نور خورشید را مسدود کرده و گرمای زیادی را منعکس می کنند. با این حال، مواد نازک هستند، بنابراین ممکن است مانند برخی از گزینه های دیگر دوام نداشته باشند. همچنین فهمیدن اینکه چگونه آن ها را دوباره در کیسه ذخیره سازی قرار دهید می تواند کمی مشکل باشد.

ویژگی آفتابگیر خودرو چیست؟

خرید آفتابگیر خودرو

ویژگی آفتابگیر تاشو این است که استفاده و نگهداری آن را راحت تر می کند. قطعا یک اکسسوری ایده آل برای تابستان آفتابگیر ماشین می باشد. آفتابگیر ترک خوردگی، و زمان خنک شدن خودرو را تا حد زیادی کاهش می دهد.

برای استفاده آسان است، فقط آفتابگیر را باز کنید، آن را روی شیشه جلوی ماشین قرار دهید. آفتابگیر ماشین دارای یک کیسه نگهداری می باشد که اندازه کوچکی دارد و برای استفاده روزانه مناسب است. به راحتی می توان آن را در جیب درب خودرو بدون اشغال فضا قرار داد.

این آفتابگیرها برای اکثر خودروها مناسب و موجود هستند، خواه ماشین سواری، کامیون، شاسی بلند یا مینی ون باشد، آفتابگیر شیشه جلوی ماشین را می توان استفاده کرد تا بیشترین میزان حفظ اشعه یووی را به شما ارائه دهد. با آفتابگیر استاندارد هر خودرویی را در هر جای نگه دارید و هنگامی که برای رانندگی با آن برگشتید دمای فرمان بسیار قابل تحمل تری خواهید داشت.

چرا باید آفتابگیر خودرو را به مشتریان خود بدهید؟

هنگامی که خورشید به شدت برخورد می کند، تمام محافظت کافی نیست. به لطف آفتابگیرهای مارک دار خودرو، می توانیم از وسیله نقلیه خود در برابر اشعه های خورشیدی که به فرمان و داشبورد می تابد محافظت کنیم و رانندگی را هنگام سوار شدن به خودرو بسیار ناراحت کننده می کنیم. کاربردی و قابل تنظیم، این یک هدیه شرکتی بسیار مفید است که عموم شما از آن سپاسگزار خواهند بود. این یکی از تاثیرات است. آیا به این فکر می کنید که به عموم خود هدیه ای کاربردی بدهید که در عین حال به برند شما قابل مشاهده باشد؟

بدون شک، آفتابگیر خودرو این الزامات را برآورده می کند و مشاغلی مانند تعمیرگاه های خودرو، نمایندگی های خودرو یا شرکت هایی از بخش های مختلف از آن ها برای ایجاد وفاداری مشتری و قرار دادن برند خود در جایی که نیاز است، استفاده می کنند.

به لطف آفتابگیرهای چاپ شده خودرو برای ماشین ها، برند شما در تمام تابستان در معرض دید شماست.

چند بار در یک روز گرم ماشین خود را پارک کرده اید و فرمان در حال سوختن است؟ این وضعیت ناخوشایند توسط مشتریان شما نیز تجربه می شود. فراتر از یک ادعای تبلیغاتی، آفتابگیر خودرو مکملی ضروری در این مواقع و یکی از لوازم جانبی است که همیشه باید در وسیله نقلیه خود داشته باشیم. از این نیاز برای کمک به عموم خود استفاده کنید و در عین حال لوگو خود را در خیابان ها و پارکینگ های فضای باز قرار دهید تا همه ببینند و تأثیرات جدیدی ایجاد کنید. فراموش نکنید که تبلیغات خود را روی آفتابگیر ماشین چاپ سفارشی چاپ کنید.

آفتابگیرهای تبلیغاتی ارزش زیادی را برای استراتژی برندسازی شما به ارمغان می آورند. ما همیشه پیشنهاد ارزش به مشتریان خود را توصیه می کنیم، و در این مورد، اگر آن را به رانندگان، هدیه دهید، یک هدیه شرکتی بسیار مفید است. تعداد زیادی از مردم تبلیغات شما را نخواهند دید، اما کسی که آن را به او داده اید، کسب و کار شما را به عنوان کسی که به افراد خود کمک می کند و به آن ها اهمیت می دهد، به یاد می آورد.

چرا آفتابگیرهای شخصی سازی شده خودرو را به عنوان هدیه تبلیغاتی برای برند خود انتخاب کنید؟

خرید و چاپ آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

دلایل زیادی وجود دارد که چرا انتخاب آفتابگیر خودرو با آرم و شعار شرکت، یک کمپین تبلیغاتی عالی است. اول از همه، خودرو را ایمن تر می کند. با استفاده از سایه بان های سفارشی چاپ شده، دمای داخل خودرو کمتر می شود و به راننده و سرنشینان کمک می کند تا خستگی ناشی از خودرویی که هنگام سوار شدن به آن می سوزد، کمتر احساس کنند. آفتابگیر همچنین از پلاستیک داشبورد خودرو در برابر سایش محافظت می کند و همچنین از فرمان در برابر گرمای خفه کننده ای که عملاً مانع از قرار دادن چند دقیقه دست روی آن می شود، محافظت می کند. در نهایت، سودمندی بسیار زیاد آن در فصولی مانند تابستان به این معنی است که کاربر این مزایا را به لطف برندی که به او سایه بان جلو پنجره را برای محافظت از خودروی خود در زمانی که در یک روز آفتابی در خارج از منزل است، منتقل می کند.

آفتابگیر جلو یا پنجره، گزینه هایی برای تبلیغات راننده شماست. در صورت تمایل، نه تنها می توانید آفتاب گیر خودروی خود را با پیام یا لوگو شرکت خود شخصی سازی کنید، بلکه آن را در رنگ شرکتی برند نیز انتخاب کنید.

اگر ترجیح می دهید برای شیشه های عقب، سایه بان خودرو بخرید، عالی است. آن ها در رنگ های مختلف موجود هستند. رنگ ها و مقادیر موجود را بررسی و گزینه شخصی سازی خود را انتخاب کنید.

آفتابگیرها می توانند برند فوق العاده ای را برای شما به ارمغان بیاورند، با چاپ نام خود بر روی آفتابگیرهای شیشه جلو، می توانید توجه هر خریداری را که با ماشین خود در یک پارکینگ شلوغ قدم می زند، جلب کنید.

آفتابگیرها محصولات تبلیغاتی عالی برای چه مشاغلی هستند؟

  • نمایشگاه های خودرو
  • نمایندگی های خودرو
  • تعمیرگاه های بدنه خودرو و کارشناسان تصادف
  • شرکت های بیمه

چرا خرید و چاپ آفتابگیر تبلیغاتی ماشین از مجموعه بهار گیفت ؟

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و … می باشد، می توان اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com از نمونه کارهای این فروشگاه دیدین کنید و با شماره گیری 09121715032 از مشاوره رایگان بهره ببرید .

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6yK9EBC8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه