سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

کاهش ۱۵ درصدی قیمت طلا و سکه از ابتدای امسال

1 سال پیش ( 1402/4/27 )
 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: به نظر می رسد بازار طلا و سکه تا پایان ماه حدود پنج درصد نوسان قیمت داشته باشد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایمنا، نادر بذرافشان گفت: بازار سکه و طلا از ابتدای امسال با رکود مواجه شد در ماه شوال به مدت دو هفته بازار رشد نسبی پیدا کرد اما پس از آن در طی این چندماه این کاهش تقاضا و رکود شدت پیدا کرده است.

کاهش ۱۵ درصدی قیمت طلا و سکه از ابتدای امسال

وی افزود: کاهش قیمت طلا باعث شده رکود و کاهش تقاضا افزایش باید.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با بیان اینکه فاصله گرفتن طلافروشان از خرید طلا صحت ندارد، گفت: طلا فروشان بر اساس میزان فروش خود، خرید می کنند، زمانی که مبادله ای انجام نشود، طبیعی است آن ها نیز خریدشان را کاهش می دهند.

بذرافشان خاطرنشان کرد: تقاضا برای خرید طلا، کاهش ۴۰ درصدی داشته است؛ ثبت نام خودرو، کاهش قیمت طلا و سکه، اخبار سیاسی و اقتصادی از عوامل اصلی کاهش تقاضا بوده است.

وی تاکید کرد: کاهش قدرت خرید مردم همچنین انتظار مردم برای ریزش قیمت طلا و سکه از دیگر دلایل کاهش تقاضا در این بازار است؛ از ابتدای امسال قیمت طلا و سکه نزدیک به ۱۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار سکه و طلا در روزهای آتی، اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت طلا وسکه طی سه ماه هر هفته ریزش داشته و قیمت ها ثبات نسبی داشته است، نمی توان انتظار کاهش یا افزایش قابل توجه قیمت ها را داشت.

بذرافشان تاکید کرد: با توجه به نوسانات نوسانات انس جهانی، قیمت ارز در کشور و تقاضای فعلی به نظر می رسد بازار سکه و طلا تا پایان ماه بین یک تا پنج درصد نوسان قیمت داشته باشد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/v6d0NMBI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه