یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

10 سلبریتی برتر که از لنزهای رنگی استفاده می کنند

10 سلبریتی برتر که از لنزهای رنگی استفاده می کنند

آن روزگاری که مردم فقط از لنزهای طبی به عنوان جایگزین عینک استفاده می کردند، گذشته است. محبوبیت استفاده از لنزهای رنگی در هالیوود و همچنین در میان اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان بسیار افزایش یافته است. مانند آرایش، از لنزهای رنگی نیز می توان برای زیبایی خود استفاده کرد. شما می توانید انواع مختلفی از لنزهای چشم را پیدا کنید که برای چشمان شما مناسب است. این لنزها رنگ چشمان شما را به روشی صاف و طبیعی می پوشانند که مطمئناً کل ظاهر شما را شگفت انگیز می کند.

همه ما افراد مشهور را دنبال می کنیم و ظاهر آنها را که روی صفحهات مجازی نمایش می دهند بررسی می کنیم و وقتی آنها در هر ظاهری ظاهر متفاوتی از خود به نمایش می گذارند همیشه در حیرت هستیم. بیایید نگاهی به برخی از سلبریتی های معروفی بیندازیم که از لنزهای تماسی رنگی نه تنها در فرش قرمز، بلکه خارج از فرش قرمز نیز استفاده می کنند.

 

لنز چشم جنیفر آنیستون:

یکی از برترین افراد مشهور برنامه تلویزیونی FRIENDS و یک ستاره سینما به عنوان یک استفاده کننده مشتاق لنزهای رنگی شناخته می شود. او مشهور است که رنگ چشم خود را با رنگ های چشمگیر مختلف مانند آبی یا سبز تغییر می دهد و همچنین رنگ چشم خود را با توجه به رنگ موهای خود تغییر می دهد.

 

لنزهای رنگی سلنا گومز:

محبوب ترین ستاره دیزنی همیشه با لنزهای تماسی رنگی متفاوت دیده می شود که به چشمان درشت او ظاهر برجسته ای می بخشد. او با لنزهای آبی مایل به خاکستری دیده می شود که عنبیه او را برجسته می کند و هر بار او را خشن نشان می دهد.

 

لنز تماسی مورد استفاده اورلاندو بلوم:

بازیگر معروفی که در فیلم های ارباب حلقه ها و هابیت با نام لگولاس شناخته می شود، در تمام نقش هایش در فیلم ها از لنزهای تماسی رنگی متفاوت استفاده کرده است. بلوم با بازی در نقش یک جن، از لنزهای تماسی رنگی استفاده کرد که او را کاملاً شبیه یک جن واقعی پر از ترس و عصبانیت می کرد.

 

آنجلینا جولی و لنز چشم:

جولی که یک سوپراستار مشهور، انسان دوست و یک مادر است، به طور طبیعی چشم های آبی رنگی دارد، اما در مناسبت های مختلف مانند اسکار، فرش قرمز و سایر مراسم اهدای جوایز، او با استفاده از لنزهای تماسی با رنگ های مختلف مانند آبی روشن یا آبی روشن دیده شده است. سبز تکان دهنده که با موهای تیره او عالی می شود. او اخیراً با پوشیدن Sclera سفید در آخرین فیلم Marvels Eternals نیز دیده شد که در آن شبیه یک الهه با موهای سفید به نظر می رسید.

 

نیکی میناژ و لنز های رنگی ۱۰۰۰۰ دلاری:

او به عنوان ملکه رپ و یکی از پردرآمدترین هنرمندان زن در عصر امروز شناخته می شود. میناژ همیشه در هر ویدیوی آهنگش یا هر شخصیتی که در فیلم ها بازی می کند، ظاهر متفاوتی دارد. کل تغییر ظاهری نیز به دلیل لنزهای تماسی رنگی است که او در ویدیوهای مختلف استفاده می کند. او در موزیک ویدیوهای خود از لنزهای تماسی خاکستری استرالیایی استفاده کرده است و نیازی به گفتن نیست که او هر نگاهی را تکان داده است! نه دروغ!

 لنز های چشمی مورد استفاده سلبریتی ها

لیدی گاگا هم لنز رنگی استفاده میکند:

یک بازیگر، خواننده و یک نماد سبک- او می داند که چگونه یک بیانیه مد ارائه دهد و همیشه سبک خود را به سطح جدیدی می برد. گاگا با ظاهری که در موزیک ویدیوهایش از ظاهرش گرفته تا فرش قرمز در لباس های مجلسی و لباس های باشکوه دارد، همیشه رنگ چشم های درشت زیبایش را با سایه های سبز برای رویدادهای روز و لنزهای رنگی جسورانه تر برای ظاهر شب تغییر می دهد.

 

رابرت پتینسون و لنز رنگی در سریال خون اشام:

خون آشامی که به خاطر شخصیت ادوارد کالن در سریال خون آشام های معروف گرگ و میش، هنوز هم در بین هزاران هزاره است. این خون آشام در تمام مدت فیلمبرداری خود از مجموعه Twilight Saga از لنزهای تماسی خون آشام با سایه های قهوه ای مایل به قرمز استفاده می کرد. به طور طبیعی، او یک مرد با چشم آبی است، اما زنان مانند یک خون آشام به قیافه او خجالت زده اند و هنوز هم طرفداران زیادی از این شخصیت هستند.

 

لنز رنگی مورد پسند پاریس هیلتون:

هیلتون یک ستاره مشهور واقعیت، همیشه به عنوان یک مد لباس و نماد سبک شناخته می شود. گزارش شده است که او هرگز بدون استفاده از لنزهای رنگی دیده نمی شود و مردم به سختی او را با رنگ چشم اصلی دیده اند. او علاقه مند به استفاده از لنز است و مردم هنوز در مورد اینکه رنگ چشم واقعی او آبی یا قهوه ای ملایم است بحث می کنند.

 

کانیه وست و لنز رنگی طوسی:

وست، طراح مد سطح بالا و غول رپ، لنزهای تماسی متفاوتی در استرالیا در مناسبت های مختلف زده است. وست که میزبان Met Gala بود، در حال تکان دادن یک جفت لنز تماسی رنگ خاکستری بود که مکمل این لباس خاکستری و سفید بود.

 

کیم کارداشیان عاشق لنزهای عسلی:

کیم یک ستاره واقعیت مشهور و در عین حال بحث برانگیز و یک نماد سبک است، کیم همیشه ظاهر جدید را هر بار تجربه می کند. او به دلیل استایل هایش طرفداران زیادی دارد. کیم کی معمولا در لنزهای قهوه ای رنگ دیده می شود و رنگ های ملایم تری را برای چشمان خود ترجیح می دهد.

 بهترین لنزهای رنگی در سال 2023

ایمنی و کارایی لنزهای تماسی رنگی سلبریتی ها

وقتی موضوع لنزهای تماسی رنگی برای فرد مشهور مطرح می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد تغییر رنگ طبیعی چشم است. 

جدای از دلایل زیبایی، راه های زیادی وجود دارد که لنزهای تماسی رنگی یا رنگی می توانند به بیماران کمک کنند، مانند کاهش درخشش یا تغییر درک رنگ برای افرادی که کوررنگ هستند.

 

تصویربرداری میکروسکوپ الکترونی روبشی برای تولید لنز های سفارشی

با استفاده از تصاویر میکروسکوپ الکترونی روبشی، اپتومتریست ها دریافتند که سطح غیر رنگی لنزهای تماسی آرایشی صاف تر از نواحی رنگی است. و با طراحی های خاص این سطح را بسیاز طبیعی تر از لنز های نسل قبل تولید کردند.

 

بهترین لنزهای رنگی در سال 2023

چندین شرکت لنزهای رنگی را برای افرادی که به لنزهای اصلاح کننده بینایی نیاز دارند و کسانی که خواهان تغییر زیبایی هستند، ارائه می دهند.
مانند : سولوتیکا، کلارو، الامور، لابلا، دسیو و......

 

نگرانی های بهداشتی برای استفاده کنندگان از لنزهای تماسی رنگی

اگر برای اصلاح دید خود به آنها نیاز ندارید، پوشیدن لنز برای شما سالم و بی خطر است؟ Health Canada به برخی از خطرات هنگام استفاده از لنزهای طبی یا رنگی اشاره می کند. هر زمان که جسم خارجی را در چشم خود قرار دهید، در خطر آسیب دیدن آن هستید. هنگام قرار دادن یا برداشتن لنزها ملایم باشید تا از خراشیدگی روی سطح چشم خود جلوگیری کنید.

قبل از اینکه وارد روند خرید لنز رنگی شوید، ابتدا با چشم پزشک خود مشورت کنید. یک معاینه و نسخه برای لنز مناسبی که برای چشمان شما مناسب است دریافت کنید.

 

همه نگاه ها به افراد مشهوری است که لنز های رنگی می پوشند

از آنجایی که تعداد زیادی از سلبریتی ها وجود دارند که از لنزهای رنگی استفاده می کنند، ممکن است هرگز رنگ چشم واقعی آنها را نشناسیم. اما همه ما می توانیم موافق باشیم که این لنزها چشمان شما را درشت می کنند و پویایی جالبی به رنگ چشم اصلی شما می بخشند.

چه بخواهید چشمان خود را درشت تر کنید، یا فقط بخواهید رنگ چشم دیگری را برای سرگرمی امتحان کنید، گزینه های زیادی برای لنزهای رنگی وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید راه های هالیوود را دنبال کنید و احتمالات در دسترس شما را بررسی کنید، با چشم پزشک خود تماس بگیرید.

 

تغییر منحصر به فرد رنگ چشم با لنز ش

نیازی نیست به رنگ چشمی که با آن متولد شده اید بسنده کنید. یک جفت لنز تماسی می تواند چشمان شما را تقریبا به هر سایه ای که دوست دارید تغییر دهد. این روند به ویژه در بین ستاره ها محبوب است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم نگاهی به جذاب ترین افراد مشهوری بیندازیم که لباس های رنگی می پوشند.

 

چرا لنز رنگی؟

بسیاری از افراد مشهور هنگام استفاده از عینک، شغل بازیگری را دشوار می دانند. علیرغم گسترش "عینک های عصبی" به عنوان یک روند، عینک ممکن است مانعی برای برنده شدن بخش های تلویزیونی و فیلم باشد. شایعات حاکی از آن است که این موضوع یکی از دلایلی است که جنیفر آنیستون شروع به پوشیدن لنز های آبی رنگ کرد.

جدا از نقش های ایمن، لنزهای رنگی نیز می توانند به طور موقت تغییر قابل توجهی در ظاهر افراد مشهور ایجاد کنند.

 

 پریانکا چوپرا، ستاره بالیوودی با لنز قهوه ای

پریانکا چوپرا، ستاره بالیوودی که حتی کلوپ هواداران هالیوود را به خود جلب کرده است، نمی تواند در برابر استفاده از لنزهای رنگی مقاومت کند. او همیشه با لباس های بسیار عالی اش می کشت، و حالا با لنزهای رنگی اش هم دارد می کشد.

چشم های طبیعی او قهوه ای است و اغلب با سایه ای از رنگ لنز های قهوه ای تیره، خاکستری یا حتی سبز دیده می شود. این نوع لنزهای تماسی اغلب به عنوان یک تقویت کننده برای چشم عمل می کنند و هرگز در تکمیل زیبایی افسانه ای خود، او شکست نمی خورند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EnyXzkUS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه