یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ناخن کار بشویم یا نه؟

11 ماه پیش ( 1402/4/26 )
 

یکی از مشاغل جدید و مورد علاقه بسیاری از افراد، حرفه ناخن کاری است. ناخن کاران دارای مهارت زیاد در زمینه طراحی و کاشت ناخن و سایر اقدامات مرتبط هستند. شما برای تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه ای می توانید در کلاس های آموزش ناخن شرکت کنید. آیا فکر می کنید که ناخن کاری حرفه ای مناسب برای شما است یا خیر؟ در این مطلب، به این سوال شما پاسخ خواهیم داد و از میزان درآمد ناخن کار نیز مطلع خواهید شد.

 

ناخن کار بشویم یا نه؟

 

ناخن کار کیست؟

ناخن کار، فردی است که در زمینه مراقبت از ناخن ها و طراحی ناخن آموزش های لازم را دیده است. ناخن کاران در انجام انواع خدمات مرتبط با ناخن مانند فرم دادن به ناخن، مراقبت از کوتیکول، استفاده از لاک ناخن و ... دارای مهارت هستند. ناخن کار با استفاده از ابزارها و تجهیزات مختلف کاشت ناخن، به بهترین نحو ناخن ها را شکل می دهد. صاف کردن، فرم دادن، مانیکور، پدیکور و استفاده از پولیش جزو خدماتی است که توسط ناخن کاران ارائه می شود.

مزایا ناخن کار بودن

یکی از حرفه های پرطرفدار در بین افراد با سنین مختلف، ناخن کاری است. بسیاری از افراد به دلیل مزایای ناخن کاری، این حرفه را انتخاب می کنند. از مزایای حرفه ناخن کاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت شغلی مناسب
  • ساعت های کاری انعطاف پذیر
  • پیشرفت شغلی خوب
  • درآمد نسبتاً خوب
  • بهبود مهارت اجتماعی

معایب ناخن کار بودن

اگر قصد دارید در شغل ناخن کاری مشغول به کار شوید باید با معایب این حرفه نیز آشنا شوید. در ابتدای شروع حرفه ناخن کاری نباید انتظار کسب درآمدهای بالا را داشته باشید. از آن جایی که درآمد شما در ابتدای شروع به کار بسیار کم است باید این عیب حرفه ناخن کاری را نیز در نظر بگیرید.

در حرفه ناخن کاری باید حتماً در محل حضور داشته باشید و امکان دورکاری وجود ندارد. بنابراین، به عنوان ناخن کار باید برای کاشت ناخن مشتری، هزینه ای را صرف رفت و آمد به سالن آرایشی کنید.

 

 کلاس های آموزش ناخن

بازار کار کاشت ناخن

بازار کار کاشت ناخن در ایران پیشرفت چشمگیری داشته است. کاشت ناخن در تمام فصول، مشتریان مخصوص خود را دارد. از آنجایی که علاقه خانم ها به زیبایی روز به روز در حال افزایش است، شاهد رونق بازار کار کاشت ناخن هستیم. البته، بازار کار ناخن کاران به عواملی از قبیل میزان خلاقیت، مهارت، سابقه کاری و مهارت ارتباطی با مشتری نیز بستگی دارد. پس اگر قصد شروع حرفه ای با بازار نسبتاً فعال را دارید به شما کاشت ناخن را پیشنهاد می کنیم.

درآمد ناخن کار چقدر است؟

درآمد فرد ناخن کار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. عواملی از قبیل روش کاشت ناخن، تعداد کاشت در طول ماه، هزینه وسایل و تجهیزات و ... روی درآمد ناخن کارها تاثیرگذار است. حداقل میزان درآمد یک ناخن کار به طور معمول بین 3 الی 20 میلیون تومان متغیر است. البته، کسب درآمدهای بالا از طریق حرفه ناخن کاری به تجربه و سوابق کاری شما نیز بستگی دارد.

ویژگی های مهم برای یک ناخن کار

ناخن کارهای حرفه ای دارای ویژگی های مختلفی هستند. بهترین ناخن کار، فردی است که در زمینه کاشت ناخن در دوره های آموزشی مختلفی شرکت کرده است. به علاوه، ناخن کار حرفه ای باید از وسایل با کیفیت و مرغوب نیز استفاده کند. از ویژگی های دیگر ناخن کار می توان به مسئولیت پذیری زیاد، خلاقیت و آشنایی با طراحی خلاقانه ناخن اشاره کرد.

ویژگی های یک ناخن کار حرفه ای

اگر قصد شروع حرفه ناخن کاری را دارید باید ویژگی هایی داشته باشید. ناخن کاران در صورت داشتن برخی از ویژگی های مهم می توانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. در این بخش شما را با ویژگی های یک ناخن کار حرفه ای بیشتر آشنا می کنیم. این ویژگی ها عبارتند از:

  1. مهارت در ارتباط با مشتری: یک ناخن کار حرفه ای باید دارای مهارت های ارتباط با مشتری باشد. ناخن کار باید به گونه ای رفتار کند که مشتریان زیادی را به مرور زمان جذب کند. اگر ناخن کار از مهارت کافی برای ارتباط با مشتری برخوردار نباشد، مشتریان خود را از دست می دهد. بنابراین، مهارت های ارتباطی خود به عنوان ناخن کار را بهبود ببخشید.
  2. داشتن خلاقیت در کاشت ناخن: یکی از ویژگی های ناخن کار حرفه ای، داشتن خلاقیت در این زمینه است. ناخن کار حرفه ای باید با تکنیک ها و روش های جدید کاشت ناخن آشنایی داشته باشد. اگر ناخن کار دارای روحیه خلاقانه نباشد، در این زمینه موفق نمی شود.
  3. تجهیزات به روز و حرفه ای: ناخن کارهای حرفه ای برای پیشرفت در شغل خود باید با تجهیزات به روز و حرفه ای آشنایی داشته باشند. در صورت عدم استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، کاشت ناخن به درستی انجام نمی شود. بنابراین، برای شروع به کار حرفه ای به عنوان ناخن کار باید بودجه لازم برای خرید تجهیزات حرفه ای را کنار بگذارید.

 

سرمایه اولیه مورد نیاز برای خرید تجهیزات کاشت ناخن

در صورتی که قصد شروع حرفه کاشت ناخن را دارید باید اطلاعاتی را درباره میزان سرمایه اولیه به دست آورید. برای کاشت ناخن باید وسایل مختلفی را تهیه کنید. هر یک از این وسایل در برندها و قیمت های متنوع به فروش می رسند. به منظور شروع حرفه کاشت ناخن بهتر است که سرمایه ای به مبلغ 5 میلیون تومان کنار بگذارید. اگر سرمایه کافی برای شروع این حرفه را داشته باشید، در کار خود موفق تر خواهید بود.

 

بهترین آموزشگاه های ناخن تهران

 

 بهترین آموزشگاه و مدرس کاشت ناخن در تهران

شما می توانید برای یادگیری نحوه کاشت ناخن در آموزشگاه های معتبر آموزش ببینید. یکی از بهترین آموزشگاه های ناخن تهران، آکادمی شیوا است. در آکادمی شیوا، انواع دوره های کاشت ناخن برای علاقه مندان به این حرفه طراحی شده است. علاقه مندان به کاشت ناخن می توانند زیر نظر ناخن کاران حرفه ای در آکادمی شیوا آموزش ببینند.

مربیان این آموزشگاه در مراکز معتبر واقع در انگلیس و روسیه آموزش دیده اند. در صورتی که قصد یادگیری کاشت ناخن به بهترین نحو را دارید به شما آکادمی شیوا را پیشنهاد می کنیم. در دوره های آکادمی شیوا، بهترین تکنیک های کاشت ناخن به علاقه مندان آموزش داده می شود. پس از شرکت در دوره های آموزشی آکادمی شیوا می توانید به عنوان ناخن کار در سالن ها مشغول به کار شوید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ATms0Lgb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه