یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قبل از ثبت شرکت مشاوره مالیاتی بگیرید

افراد معمولا ثبت شرکت را اولین گام شروع کسب و کار می دانند. زمانی که به مرحله اظهارنامه مالیاتی رسیدند تازه به دنبال راهکاری برای کاهش هزینه های مالیاتی می افتند. در صورتی که شما باید قبل از اقدام به ثبت شرکت به همه جوانب کار فکر کنید. بهترین راهکار این است که شما قبل از ثبت شرکت مشاوره مالیاتی بگیرید.

 

چه شرکت هایی باید اظهارنامه مالیاتی ثبت کنند

همه شرکت ها و به طور کلی، همه کسب و کارها باید اظهارنامه مالیاتی ثبت کنند. اظهارنامه مالیاتی به معنی اظهار میزان درآمدها و هزینه های شما می باشد. اداره مالیات براساس همین اظهارات شما میزان مالیات کسب و کارتان را تعیین می کند. کتمان در میزان درآمدها باعث جریمه شدن کسب و کارتان می شود. اگر میخواهید هزینه مالیاتی خود را کاهش دهید باید اطلاعات را دقیق اظهار کنید.

اظهارنامه مالیاتی

اگر اظهارنامه مالیاتی شرکت ارائه ندهم چه می شود

ارسال اظهارنامه مالیاتی وظیفه قانونی شما می باشد. در صورتی که شما اظهارنامه تان را ثبت و ارسال نکنید، مشمول جریمه های مالیاتی می شوید. در مقالاتی به اشتباهات کسب وکارها اشاره کردم. بعضی شرکت ها و اشخاص حقوقی که معاف از مالیات هستند، اظهارنامه مالیاتی شرکت ثبت نمی کنند. این شرکت های معاف از مالیات به دلیل عدم ارسال اظهار نامه مشمول جریمه می شوند.

 

مشاوره مالیاتی برای شرکت چه فایده ای دارد

مشاوره مالیاتی از شرکت های مالیاتی معتمد مزایایی دارد. یک مشاور مالیاتی می تواند بهترین راهکارهای کاهش مالیات شرکت شما را ارائه بدهد. به عنوان مثال هر ساله قوانین به روز می شوند و تبصره ماده هایی تغییر می کنند. یک جلسه مشاوره مالیاتی می تواند راهکارهای مالی و مالیاتی شما را تغییر دهد. چند سال پیش قوانین شرکت های دانش بنیان تغییراتی داشت. در یک سال شرط عمر شرکت برداشته شد و عمر شرکت در دانش بنیان بودن آن تاثیری نداشت. در آن سال، شرکت هایی که مشاوره مالیاتی گرفتند از این قانون استفاده کردند و مالیات کمتری پرداخت کردند.

 

مشاوره مالیاتی پیش از ثبت شرکت

انواع مختلفی شرکت داریم که قوانین مالیاتی هر کدام متفاوت می باشد. به عنوان مثال شما می توانید شرکت تولیدی داشته باشید که به صورت دانش بنیان ثبت شده باشد یا یک شرکت معمولی باشد. اگر نوع شرکت دانش بنیان را درست ثبت کنید، شامل مشوق های مالیاتی می شوید. اگر در مرحله ثبت شرکت نوع دیگری از دانش بنیان را ثبت کرده باشید این مشوق ها را از دست می دهید.

پس مشاور مالیاتی حرفه ای می تواند بهترین نوع شرکت را برای شما انتخاب کند. با کمترین هزینه ثبت شرکت و کمترین هزینه مالیاتی می توانید شرکت خود را تاسیس کنید. این قوانین هر ساله تغییر می کنند پس برای به روز بودن باید از یک مشاور مالی و مالیاتی به روز و مسلط استفاده کنید.

 

حسابداری ارزان شرکت ها

یکی از روش های کاهش هزینه شرکت ها، کاهش هزینه نیروی انسانی و مدیریت نیروی انسانی می باشد. یکی از شرایطی که می توانید از مشاوره مالی افراد متخصص استفاده کنید، بخش امور مالی شرکت می باشد. مشاوران مالیاتی می توانند ارزانترین روش حسابداری شرکت شما را معرفی کنند. به عنوان مثال خدمات حسابداری برونسپاری شده، یکی از راهکارها می باشد. با برونسپاری حسابداری شرکتتان خیالتان از این بخش راحت می شود و یک شرکت معتبر آن را انجام می دهد.

 

موسسه حسابداری همه امور مالی و مالیاتی شما را بر عهده میگیرد. ثبت اسناد مالی شرکت، تحریر دفاتر قانونی، ثبت و ارسال اظهارنامه مالیاتی و ... . وقتی شرکتی این وظایف را برعهده می گیرد، شما بر روی توسعه کسب و کارتان تمرکز می کنید. تمرکز روی توسعه شرکت به معنی موفقیت بیشتر می باشد.

 

موسسات مالی معتبری که شما می توانید به آنها مراجعه کنید باید شرایطی داشته باشند. خدمات مالی را به صورت کامل ارائه دهند و همیشه پاسخگوی شما باشند. به روز بودن بسیار مهم است چراکه قوانین و نرم افزارهای حسابداری همیشه درحال به روز رسانی می باشند. متعهد بودن که شرط واجب و حیاتی این همکاری می باشد. حتما شرکتی را انتخاب کنید که به وظایف خود تعهد داشته باشد و کار را تا پایان انجام دهد. ارائه گزارش دوره ای به شما و راهکارهای لازم به کسب و کارتان.

مشاوره مالیاتی پیش از ثبت شرکت

برونسپاری خدمات حسابداری

طریقه برونسپاری خدمات حسابداری را با یک نمونه بیان می کنیم. به عنوان مثال شما با شرکت مالی و حسابداری تیک تکس قرارداد برونسپاری خدمات حسابداری بستید. به موجب این قرارداد tiktax موظف است که همه امور حسابداری و مالی و مالیاتی شما را انجام دهد. شما باید همه اسناد مالی اعم از هزینه ها، دستمزدها و فروشها را به آنها ارائه دهید. ادامه فرآیند حسابداری و مدیریت مالی شرکت شما برعهده تیک تکس قرار می گیرد.

در پایان سال مالی هم این موسسه مالی بهترین راهکار ثبت اظهارنامه مالیاتی را به شما پیشنهاد می دهد. مدیریت خدمات اظهارنامه مالیاتی برعهده تیک تکس خواهد بود. زمانبندی ارسال، تنظیم اسناد و مدارک، تنظیم لایحه کسر مالیات و شرکت در جلسات رسیدگی را همین شرکت مدیریت می کند. اگر اشتباهاتی هم رخ دهد این موسسه مالی برعهده خواهد گرفت و اینگونه خیالتان از بابت مسائل مالی راحت خواهد بود.

 

مشاور مالیاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

مشاوره مالیاتی گرفتن بسیار مهم است اما انتخاب یک مشاور مالی مهمتر می باشد. مشاور مالیاتی باید به قوانین حسابداری و مالیاتی مسلط باشد. مشاور مالیات شما باید به روز باشد، یعنی از قوانین به روز آگاه و جدیدترین تغییرات قانونی را بداند. تسلط به قوانین مالیاتی، به روز بودن و تعهد داشتن، سه ویژگی بسیار مهم یک مشاور مالیاتی می باشد. اما داشتن تجربه کافی می تواند روند کار و مدیریت مالی و مالیاتی شرکت شما را تسریع کند.

 

چه زمانی مشاوره مالیاتی بگیریم

درمواقع مختلفی نیاز به مشاوره مالیاتی دارید. اول اینکه قبل از اخذ مجوز کسب و کارتان به مشاور مالیاتی حرفه ای مراجعه کنید. نوع ثبت کسب و کارتان و تعیین تیم مدیریتی شرکتتان را با این فرد مطرح کنید. دوم زمانی که میخواهید تیم مالی شرکت تان را تشکیل دهید. مشاور مالی و مالیاتی خبره بهترین راهکار تشکیل تیم مالی را به شما ارائه می دهد. سوم زمانیکه باید اظهارنامه مالیاتی ثبت و ارسال کنید. یک مشاور مالیاتی به روز می تواند، بهترین و کم هزینه ترین راهکار مالیاتی را به شما پیشنهاد بدهد. ضمنا برای انتخاب موسسه مالی و خدمات حسابداری هم می توانید از دانش و تجربه او بهره مند شوید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7NUwurLZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه