یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت بین المللی یکی از انواع شرکت های قابل ثبت در ایران است. در ادامه با بررسی چند نکته ساده به مراحل مختلف ثبت برند می پردازیم اما بهتر است قبل از شروع به تعریف خاصی از شرکت بین المللی برسیم. برای آشنایی بیشتر با ثبت انواع شرکت در تهران با موسسه حقوقی فکر برتر همراه باشید.

شرکت بین المللی چیست؟

به طور کلی به شرکت هایی که محصولات یا خدمات خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند، شرکت های بین المللی می گویند.

امروزه با گسترش تجارت در زمینه های مختلف در تمامی کشورها، نیاز مبرمی به حضور شرکت های جهانی احساس می شود. در حال حاضر حدود 30 درصد از دارایی های خصوصی در جهان متعلق به شرکت های بین المللی است. همچنین گسترش روزافزون ثبت انواع شرکت در تهران بسیاری از کارشناسان را بر آن داشته است که در آینده نزدیک، توسعه اقتصادی جهان در گرو نفوذ این نوع شرکت ها خواهد بود.

ثبت شرکت بین المللی در ایران

مزایای ثبت شرکت بین المللی

ایجاد یک شرکت فرامرزی و ثبت تغییرات انواع شرکتها برای افرادی که می خواهند تجارت خود را در کشورهای دیگر در سطح بین المللی گسترش دهند می تواند یک تصمیم دشوار باشد.در نظر گرفتن تمام جوانب مثبت و منفی برای تصمیم گیری صحیح مراحل مختلف ثبت برند مهم است.

جذب مشتری جدید:

ممکن است ایده خوبی از نحوه عملکرد کسب و کار در کشور خود داشته باشید، اما مشخص نیست که چه تعداد مشتری و متقاضی می توانند در یک مکان جدید به سراغ شما بیایند، افق سرمایه گذاری بسیار گسترش خواهد یافت.

گسترش ریسک تجاری:

اگر کسب و کار شما در جایی آسیب می بیند، ادامه کار در کشور دیگری بخشی از فشار را از بین می برد. هر چه در کشورهای بیشتری باشید، کسب و کار شما فراز و نشیب بیشتری خواهد داشت و مدیریت مراحل مختلف ثبت برند آسان تر خواهد بود.

کسب استعدادهای جدید:

موفقیت شرکت شما ممکن است به همان اندازه به افرادی که با آنها کار می کنید به اقدامات و تصمیمات شما بستگی داشته باشد. گسترش به یک مکان بین المللی می تواند دسترسی به کارمندان برجسته و با استعداد و شرکای تجاری جدید را فراهم کند. این افراد می توانند سرمایه گذاری شما را به سطح بالاتری برسانند.

ثبت انواع شرکت در تهران

ارتقاء و شناخت برند:

گسترش تجارت در خارج از کشور باعث افزایش دید و در نتیجه ارزش برند شما با نام، لوگو و ویژگی های شما می شود.شما می توانید با ثبت انواع شرکت در تهران از رشد و توسعه شهرت بین المللی خود بهره مند شوید و مشتریان جدید شما در مکان مورد نظر شما، کسب و کار شما را به یک دارایی بزرگ تبدیل خواهند کرد.

جذب سرمایه گذاری خارجی:

شرکت های سرمایه گذاری و افرادی که در برخی مناطق دارای مقادیر زیادی وجوه سرمایه گذاری هستند، به طور مساوی در سراسر جهان توزیع نشده اند. بسته به کشورهای هدف برای توسعه شرکت، متوجه خواهید شد که رشد کسب و کار شما در سطح بین المللی امکان دسترسی به سرمایه بسیار بیشتری از آنچه در محل زندگی شما وجود دارد را می دهد.

ایجاد روند مصونیت نسبت به تمایلات:

هیچ شرکتی نمی خواهد خود را در موقعیتی بیابد که بعداً متوجه شود که محصول یا خدمات اصلی خود قدیمی است. حضور در بیش از یک کشور می تواند به شما کمک کند بر هوس های خود غلبه کنید. محصول یا خدماتی که در یک کشور ناآشنا است ممکن است در کشوری دیگر رونق داشته باشد و در زمان شما برای رویکرد مجدد صرفه جویی کند.

جلب اعتماد بیشتر مشتری:

مزیت گسترش و ثبت تغییرات انواع شرکتها در مقایسه با فروش کالا از راه دور از طریق تجارت الکترونیک در کشور مورد نظر این است که اگر دفتر یا فروشگاه محلی دارید که در یک کشور خارجی ثبت شده باشد، اعتماد مشتریان شما به این شرکت افزایش می یابد.

 معایب ثبت شرکت بین المللی

قوانین و مقررات خارجی:

گسترش تجارت بین المللی در هر کشور قوانین مالیاتی و استخدامی خود را دارد، همچنین مراحل مختلف ثبت برند، ملاحظات علامت تجاری و فرم هایی را دارد که باید به زبان خارجی پر شوند.

زبان مشترک کشور هدف:

بیش از سه چهارم از 195 کشور جهان به عنوان زبان اول انگلیسی صحبت نمی کنند و حتی اگر شرکت خود را در کشوری که انگلیسی زبان دوم است گسترش دهید، باید زبان محلی را یاد بگیرید تا بتوانید با مشتریان جدید خود ارتباط برقرار کنید. شما نباید از خدمات ترجمه و بومی سازی غافل شوید.

نظارت بر مبادلات ارزی:

ارزش پول کشور شما در هر زمان به کشور هدف بستگی دارد که می تواند در موفقیت کسب و کار شما اهمیت ویژه ای داشته باشد.اگر ارز شما در مقایسه با کشور هدف پایین باشد، به شما امکان می دهد نرخ رقابتی را در سایت ثانویه ارائه دهید.

کاهش ریسک اعتباری:

یک مشتری محلی که قبض خود را پرداخت نمی کند، می تواند مشکلات جدی ایجاد کند. اما این برای مشتریان خارجی دو برابر می شود، زیرا بسته به موقعیت مکانی، ممکن است تضمینی برای جمع آوری بدهی های معوق از مشتریان فعلی نداشته باشید. این به عنوان ریسک اعتباری شناخته می شود و راه حل ممکن است تعیین رتبه اعتباری بالقوه های جدید در آینده یا دریافت بیمه اعتبار تجاری باشد.

نحوه ثبت انواع شرکت در تهران

تا به حال هدف از کار در یک شرکت بین المللی را فهمیده ایم و توانسته ایم درک کنیم که یک شرکت بین المللی مزایای زیادی برای مدیران و سهامداران خود دارد.در مرحله بعد، نحوه ثبت شرکت بین المللی در موسسه حقوقی فکر برتر را بررسی کنید تا در مورد فرآیند ثبت آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

به طور کلی می توان گفت که هر شرکتی با هدف خاصی وارد بازارهای خارجی می شود.به همین دلیل مسائل مربوط به حوزه ای که شرکت مذکور قصد فعالیت در آن را دارد بسیار حائز اهمیت است. چرا که بازار مورد نظر و هدف، ویژگی کلی شرکت بین المللی را نشان می دهد. این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که در صورت عدم اطلاع از شرایط فرهنگی و اقتصادی سایر کشورها، راه اندازی یک شرکت بین المللی و ثبت تغییرات انواع شرکتها چیزی جز پشیمانی برای موسسان شرکت نخواهد داشت.

موسسه حقوقی فکر برتر

مراحل مختلف ثبت شرکت بین المللی و برند

 مراحل مختلف ثبت برند در خارج از کشور به شرح زیر است:

  • نام شرکت و اطلاعات شخصی خود را برای مرحله پیش ثبت نام ارسال کنید.
  • تایید و تایید وزارت بازرگانی در کشور مربوطه
  • زمینه کاری مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • اسناد خود را جمع آوری و مرتب کنید تا از دولت کشور مربوطه تاییدیه بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت تغییرات انواع شرکتها

ثبت انواع شرکت در تهران مانند تمامی شرکت های مختلف برای ادامه مراحل ثبت نیاز به مدارکی دارد که با هم مدارک مورد نیاز را بررسی می کنیم.

  • اصل کپی شناسنامه و شناسنامه مدیران و امضاء کنندگان
  • تهیه اظهارنامه
  • ارائه علامت تجاری اصل گواهی به همراه کپی آن جهت ثبت در پرونده.
  • تهیه کپی برابر اصل از گواهی ثبت علامت تجاری اصلی (برند)
  • تهیه روزنامه رسمی شرکت برای اشخاص حقوقی
  • ارائه آخرین تغییرات شرکت به اشخاص حقوقی
  • تکمیل و ارسال فرم مخصوص ثبت شرکت بین المللی به زبان انگلیسی
  • اخذ مدرک در ایران

لازم به ذکر است اخذ گواهی برای ثبت شرکت بین المللی در ایران الزامی است و قبل از شروع ثبت شرکت باید آن را تهیه کنید.

  • پرداخت هزینه های ثبت نام از طریق اداره ثبت شرکت های بین المللی در کشور میزبان.
  • کپی برابر اصل گواهی ثبت علامت تجاری شرکت مذکور
  • کپی پاسپورت کلیه اعضای شرکت

هزینه های ثبت شرکت بین المللی

هزینه های مربوط به مراحل مختلف ثبت برند کشور میزبان بسیار مهم است.به همین دلیل نمی توان رقم دقیقی برای هزینه های ثبت شرکت ارائه داد. زیرا هر کشوری اعداد و هزینه های متفاوتی برای ثبت شرکت دارد.

همانطور که گفته شد مبلغ مورد نیاز برای ثبت تغییرات انواع شرکتها در کشورهای مختلف بسیار متفاوت است و در نتیجه باید با کمک مشاوران ثبت شرکت از مبلغ مورد نیاز در کشورهای مختلف استفاده کنید.

ثبت شرکت و افتتاح حساب بین المللی در ترکیه و کسب درآمد دلاری

همانطور که در تمام قسمت های قبل ثبت انواع شرکت در تهران گفته شد، برای کسب درآمد دلاری به دلیل تحریم های بانکی ایرانیان، نیاز به یک حساب بانکی در خارج از کشور دارید و بانک های ایش و زراعت واقع در ترکیه از معدود بانک هایی هستند که مجاز هستند و به مردم این امکان را می دهند که افتتاح حساب بدون نیاز به به اقامت را داشته باشند.

اگر قصد کسب درآمد به دلار را دارید پیشنهاد می کنیم در یکی از بانک های مذکور حساب ارزی افتتاح کنید.

کلام آخر

در پایان لازم به ذکر است که ثبت تغییرات انواع شرکتها، از آنجایی که برای پیشرفت شرکت و کشور بسیار مفید است می تواند مشکلات زیادی را نیز به همراه داشته باشد.

بنابراین پیشنهاد می شود در هنگام تصمیم گیری برای ثبت انواع شرکت در تهران با مشاوران ثبت شرکت موسسه حقوقی فکر برتر تماس گرفته و از تخصص آنها نهایت استفاده را ببرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aFDqZu57
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه