سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از مشرق نیوز، قیمت خودرو در هفته ای که گذشت با اعلام قیمت های جدید از سوی شورای رقابت، با شیب بسیار اندکی رو به کاهش گذاشت. اما امروز، اولین روز هفته ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ بازار روند بسیار آرامی را تجربه کرده و نرخ همه محصولات کاملاً ثابت و بدون تغییر ماند.

بازار خودروهای مونتاژی نیز روند باثباتی داشته و قیمت خودروهای مونتاژی هیچ تغییری نداشت.

جک J۴ کرمان موتور به عنوان ارزان ترین خودروی مونتاژی بازار، از ابتدای هفته گذشته حدود ۴۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت. اما امروز کانال ۷۵۰ میلیون تومانی خود را حفظ کرد و در این نرخ ثابت ماند.

ام وی ام X۲۲ PRO مدیران خودرو نیز از ارزان ترین کراس اوورهای مونتاژی بازار به شمار می رود که در طول یک هفته با ۱۵ میلیون کاهش به زیر کانال یک میلیارد تومان سقوط کرده بود، هیچ تغییری نسبت به روز گذشته تجربه نکرد و با همان نرخ ۹۹۰ میلیون تومان معامله شد.

جک S۵ نیوفیس دنده اتوماتیک نیز از محبوب ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می رود. این کراس اوور حدود ۵۰ میلیون نسبت به ابتدای هفته گذشته کاهش داشت. اما امروز هیچ تغییری نداشته و باهمان قیمت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

لاماری ایما از کراس اوورهای گران قیمت مونتاژی در بازار محسوب می شود که ۶۰ میلیون تومان کاهش در یک هفته را تجربه کرد. اما این کاهش نسبتاً بالا نیز نتوانست باعث نوسان قیمت امروز لاماری شود و این خودرو با همان نرخ یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QfXQ51Tr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه