یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تغذیه و زیبایی جنین در دوران بارداری با زیبا باش

زیبایی جنین معمولاً به صورت ژنتیک اتفاق می افتاد، اما گاهی اوقات مادر با مصرف برخی از مواد غذایی می تواند به زیبا شدن صورت نوزاد خود کمک کند. به عنوان مثال مصرف روزانه شیر، پرتقال، تخم مرغ، ویتامین دی، اسیدفولیک و بسیاری مواد غذایی سالم دیگر، در این روند تاثیر گذارند.

شما همچنین می توانید با قطع مصرف سیگار و الکل به اتفاق کمک کنید. به هر حال، اگر شما هم به دنبال زیباتر شدن جنین خود هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این نوشتار از زیبا باش با ما همراه باشید. 

تغذیه سالم در دوران بارداری

زیبایی جنین به طور کلی، مزایای بی شماری برای تغذیه سالم وجود دارد. یک رژیم غذایی مغذی انرژی پایدارتر، سیستم ایمنی قوی تر و کاهش خطر ابتلا به بیماری را برای زن به ارمغان می آورد. زنان باردار باید به طور ویژه مراقب آنچه می خورند باشند، زیرا نه تنها برای سلامتی خود غذا می خورند، بلکه برای سلامت کودک خود نیز غذا می خورند!

زیبا باش وقتی زنی در دوران بارداری خوب غذا می خورد، احتمال بروز عوارضی مانند کم خونی، وزن کم هنگام تولد و نقایص مادرزادی را کاهش می دهد. خوب غذا خوردن و همچنین سالم غذا خوردن می تواند به زیبایی جنین شما کمک کند. از اهمیت تغذیه در دوران بارداری غافل نشوید! 

چرا یک رژیم غذایی سالم برای مادر و نوزاد مفید است؟

رژیم غذایی سالم برای مادر و نوزاد

عوارض کمتر

جراحی سینه مبارزه با هوس های ناسالم بارداری ممکن است دشوار باشد، اما در دراز مدت به خاطر سلامتی شما و کودکتان ارزش دارد. اگر رژیم غذایی متعادلی نداشته باشید، ممکن است در معرض خطر عوارضی مانند دیابت بارداری، کم خونی، عفونت های دستگاه ادراری و تولد نوزادتان با نقص های مادرزادی قرار بگیرید. تغذیه خوب در دوران بارداری همچنین می تواند روند زایمان را راحت کرده و در نهایت یک جنین زیبا تحویل بگیرید. 

افزایش انرژی

تجربه میزان فلج کننده خستگی در دوران بارداری برای اکثر زنان بسیار رایج است. گاهی اوقات مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، کنترل خستگی سخت است، به خصوص در هفته های اولیه با تمام تغییرات هورمونی که بدن شما در حال تجربه آن است. رعایت یک رژیم غذایی سالم و خوردن هر 3 تا 4 ساعت یک بار مواد غذایی سالم، انرژی شما را حفظ می کند. مهم است که به یاد داشته باشید مصرف آهن باید در دوران بارداری دو برابر شود تا به افزایش حجم خون شما کمک کرده و ذخیره آهن برای جنین را افزایش دهد. 

رشد موفق و زیبایی جنین جنین

یک رژیم غذایی متعادل همان چیزی است که کودک شما برای رشد صحیح و زیبایی جنین به آن نیاز دارد. شما می خواهید حداقل 300 کالری بیشتر از حد معمول در روز بخورید. با این حال، نباید زیاده روی کنید زیرا می تواند منجر به عوارضی مانند پره اکلامپسی و دیابت بارداری شود. ویتامین ها و مواد مغذی ضروری که باعث سلامت و زیبایی جنین شما می شوند، عبارتند از فولات یا اسید فولیک، ویتامین C، ویتامین A، کلسیم، فیبر، میوه ها و سبزیجات، غلات کامل و مقدار کافی پروتئین و چربی.

انتخاب های سالم

انتخاب های سالم بهترین راه است. شما مجبور نیستید رژیم بگیرید. رژیم های غذایی در دوران بارداری به شدت منع می شود. برای داشتن جنین زیبا شما موظف هستید غذاهای سالم و مغذی را انتخاب کنید که به بدن شما سوخت می رساند و شما و کودکتان را حفظ می کند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FgbOQ7Qd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه