یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کاربرد جک پارکینگی

11 ماه پیش ( 1402/4/17 )
 

جک پارکینگی

جک پارکینگی یکی از تجهیزات امنیتی می باشد که نقش اساسی در امنیت و راحتی تردد اتومبیل دارد. به طوری که تنها با فشردن دکمه ریموت درب به راحتی باز و بسته می شود .

از مزایای خرید جک پارکینگی همانطور که اشاره شد سهولت در رفت و آمد افراد می باشد .

مکانیزم جک برقی

جک پارکینگ با توجه به نوع کاربری ساختمان و قابلیت ها به دو دسته تقسیم می شود :

جک هیدرولیکی

برای درب های سنگین و پرتردد بسیار پرکاربرد است. همچنین جهت بالا رفتن امنیت ورودی می توان از قفل برقی استفاده کرد. جک هیدرولیک نسبت به مدل الکترومکانیک از قیمت بالاتری برخوردار است و در عین حال هزینه سرویس و نگهداری کمتری دارد

عملکرد جک هیدرولیک به وسیله فشار هوا و روغن می باشد و عمر مفید آن 10 تا 15 سال است.

جک الکترومکانیک

مناسب اماکن کم تردد با درب سبک و حداقل 50 واحد است. این مدل درب در مقایسه با جک هیدرولیک قیمت پایین تری دارد و بسیار پرطرفدار می باشد. عمر مفید جک الکترومکانیک 8 تا 10 سال می باشد.

سایر مشخصات این نوع جک

ولتاژ 200 و 24 ولت

عدم نیاز به سرویس همیشگی

کارکردی ضعیف در مناطق سردسیر

انواع جک برقی در فروشگاه اینترنتی کیانسل

لوازم جانبی جک پارکینگی

جهت اجرای صحیح جک پارکینگ نیاز به متعلقاتی می باشد که شامل :

ریموت ، بازو ، مدار فرمان ، فلاشر، چشمی

چشمی

چشمی یا فتوسل از قطعات مهم جک برقی می باشد که در ارتفاع مشخصی از سطح زمین بر روی چارچوب درب نصب می شود . چشمی ها از دو بخش فرستنده و گیرنده تشکیل شده اند و به وسیله مادون قرمز متصل می شوند و در صورت وجود مانع و قطع شدن اتصال درب متوقف شده یا به صورت عکس حرکت می کند.

نکات مهم نصب فتوسل

نصب در ارتفاع 60 الی 65 سانتی از سطح زمین

نصب چشمی باید در یک تراز و روبرو هم باشد.

بعد از نصب جهت اطمینان از عملکرد صحیح، دست را جلوی فتوسل تکان دهید در صورت شنیدن صدای تیک یعنی چشمی سالم است.

انواع چشمی

گردان ، آیینه دار ، معمولی ، وایرلس ، بلند برد می باشد.

نصب آسان ، افزایش ایمنی ، صرفه جویی در زمان ، کاهش خسارت و عملکرد صحیح جک از مزایا نصب چشمی می باشد.

فلاشر

فلاشرها به عنوان هشداردهنده در بخش بالایی چارچوب درب نصب می شوند . در هنگام باز و بسته شدن درب شروع به چشمک زدن می کند و سایر عابرین را مطلع می سازد.

نکات قبل از خرید فلاشر

استقامت بالا در برابر رطوبت

در انواع 12 ، 24 ، 220 ولت می باشد

لامپ از روشنایی کافی برخوردار باشد

خردی از فروشگاه های معتبر

مرکز فرمان

این بخش از جک برقی به عنوان مغز دستگاه شناخته میشود و جز اصلی ترین قطعه درب اتوماتیک است. چرا که تمام دستورات برای عملکرد سایر قطعات از مدار فرمان صادر می شود.

سرعت بازشو ، حرکت جک ، میزان فشار بازو و ... از وظایف مدار فرمان می باشد. مدارفرمان خود شامل فیوز ، ترانس تغذیه ، برد اصلی ، ال ای دی ، دیپ سوئیچ می باشد.

ریموت

ریموت کنترل از طریق فرکانسی که به مدار فرمان ارسال می کند باعث باز و بسته شدن درب می شود.و در دو نوع 433 مگاهرتز و 315 موجود است.

اجزای ریموت شامل باتری ، برد الکتریکی ، سنسور ، صفحه نمایش و صفحه کلید می باشد.

خرید جک پارکینگ

نکات خرید جک پارکینگ

از ویژگی های یک جک برقی با کیفیت قدرت موتور آن می باشد .یعنی هر اندازه که موتور جک قوی تر باشد درب به راحتی و بدون فشار باز می شود .

مقاومت بالا در هرنوع شرایط آب و هوایی

جک برقی با کیفیت در هر نوع شرایط اقیلمی مقاوم می باشد و بدون هیچ نگرانی در شرایط سرد و گرم قابل نصب می باشد.

وزن و عرض درب

 یکی از گزینه های مهم در هنگام خرید جک برقی ، توجه به عرض و وزن درب می باشد . در صورت عدم توجه باعث کاهش طول عمر و خرابی جک می شود.

تعداد رفت و آمد

کاربری و میزان تردد نقش بالایی در انتخاب جک برقی دارد . به طور مثال در ساختمان هایی با تردد بالا جک با موتور قوی تر مانند هیدرولیک پیشنهاد می شود.

برند جک

از نکات مهمی که بر کیفیت محصول موثر است ، برند محصول می باشد . با گذشت زمان و اهمیت نصب جک برقی ، رقابت در فروش جک پارکینگی افزایش یافته است که انواع مختلف ایرانی و خارجی به وفور در بازار مشاهده می شود. پیشنهاد می شود در صورت عدم تجربه از افراد ماهر و فروشگاه های معتبر خرید نمایید.

سایر نکات شامل گارانتی ، تک لنگه و دولنگه بودن ، شمالی یا جنوبی بودن است.

فروشگاه کیانسل با سال ها تجربه در ارائه خدمات و فروش لوازم امنیتی و متعلقات مانند جک برقی ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته ، راه بند ، آیفون تصویری و ... و با پشتیبانی متخصصین پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهد بود.

جهت کسب اطلاع بیشتر و خرید جک پارکینگی به وبسایت کیانسل مراجعه نمایید.

مزایا خرید جک برقی

از مزایا نصب جک برقی ، بالا رفتن امنیت، تسریع در رفت و آمد ، صرفه جویی در زمان و نصب راحت و بی صدا بودن می باشد.

امنیت

درب های قدیمی به دلیل امنیت کمتر به راحتی باز می شوند اما با پیشرفت فناوری و نصب جک برقی همچنین قفل برقی ، امنیت ورودی چندین برابر شده و از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری می کند.

سهولت و صرفه جویی در زمان

از مزایای جک درب پارکینگ، سهولت در رفت و آمد می باشد. به طوری که مانند گذشته دیگر نیازی به ترک خودرو برای باز و بسته شدن درب ندارید و در زمان هایی که عجله دارید بسیار موثر می باشد.

عملکرد بی صدا

در مدل های قدیمی هنگام باز و بسته شدن درب صداهای آزار دهنده ایجاد می کند که با نصب جک برقی این مشکل برطرف می شود.

قیمت جک برقی پارکینگ

انواع جک پارکینگی

جک ریلی

درب ریلی یا کشویی ، در کاربری های مختلف مسکونی ، صنعتی استفاده می شود . جک ریلی از دو ریل تشکیل شده است که در بخش بالا و پایین چارچوب قرار می گیرد و حرکت به شکل افقی می باشد . به همین منظور هنگام نصب فضای کافی باید در سمت راست یا چپ ورودی باشد.

نقاط قوت جک ریلی

ظاهری ساده و شیک

قابل نصب در اماکن پرتردد

مناسب درب های سنگین و اهنی

تنوع بالا در متریال

جک ریلی در دو مدل تک لنگه و دولنگه قابل استفاده است و در صورتی که طول درب زیاد است جک دو لنگه توصیه می شود تا فشار کمتری به جک وارد شود.

جک سکشنال یا زیرسقفی

این نوع جک پارکینگ در مکان هایی با محدودیت ارتفاع و فضا مانند انبار های و مجتمع های تجاری و ... مناسب می باشد . جک زیر سقفی در انواع پنل 3 تا 8 تایی و ضخامت 4 تا 6 تایی موجود می باشد . جنس پنل ها از فوم پلی اورتان و کاملا ضد حرارت و صدا می باشند.

مزایا نصب جک زیر سقفی

از نقاط قوت نصب این جک درب اتوماتیک ، افزایش امنیت ، اشغال فضای کم ، عایق صدا ، سرعت عملکرد بالا ، عمر طولانی و تعمیر آسان در صورت خرابی پنل است .

یعنی در صورت خرابی فقط کافیست پنل آسیب دیده جدا شود که در کارکرد درب مشکلی ایجاد نمی کند و درب به راحتی باز و بسته می شود.

انواع جک سکشنال

مسکونی

در ساختمان هایی با فضای کم استفاده می شود و نصب به صورت 90 درجه می باشد.

صنعتی

در مکان های پرتردد قابل استفاده بوده و در انواع 90 درجه ، زاویه دار و عمود بازشو کاربرد دارد.

آتش نشانی

همانند جک صنعتی بوده که تفاوت آن در سرعت عملکرد جک می باشد .

بهترین جک برقی

با گذشت زمان و پیشرفت در فروش جک پارکینگ ، تولیدکنندگان زیادی وارد عرصه رقابت شده اند که در کیفیت و قیمت های مختلفی محصولات خود را در اختیار مشتری قرار می دهند.

جک بی اف تی bft

شرکت بی اف تی ، در سال 1981 و در زمینه جک برقی ، راه بند ، سیستم های کنترل امنیتی فعالیت خود را آغاز نمود . bft ، محصولات خود را بر مبنای نیاز و رضایت مشتری ، تعهد به قوانین تولید کرده است که همین علت محبوبیت این برند ایتالیایی می باشد.

ویژگی های جک بی اف تی

عملکردی آرام و بی صدا

مجهز به slow down

موتور پرقدرت

مقاومت بالا در برابر فشار

عدم نیاز به سرویس دوره ای

قیمت جک برقی بی اف تی

به دلیل تنوع بالا در محصولات این برند ، قیمت ثابتی ندارد و در بازار با قیمت های متنوعی موجود است که پیشنهاد می شود در هنگام خرید از افراد با تجربه کمک بگیرید.

محصولات بی اف تی

جک بی اف تی P7

جک برقی Lux G

جک پارکینگی A25

جک هیدرولیک Lux L

جک برقی ریلی deimos 600

جک پارکینگی Phobos A40

جک درب پارکینگ Phobos BT

جک هیدرولیک 5

جک بازویی مدل Phobos L

جک ریلی بی اف تی lcaro smart

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uzuKZAXc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه