یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شعبه کارگزاری بانک آینده مشهد

11 ماه پیش ( 1402/4/17 )
 

شرکت کارگزاری بانک آینده از سال 1384 به نام شرکت «اندیشه برتر» تاسیس شده و پس از دو بار تغییر نام، از سال 1394 با نام «کارگزاری بانک آینده» و به­عنوان یکی از شرکت­های زیرمجموعۀ بانک آینده و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار درحال فعالیت می­باشد. این شرکت در طول هفده سال فعالیت خود همواره بر آن بوده است تا ضمن کمک به رشد و توسعه بازار سرمایه، همکاری و تعامل سازنده­ ای با فعالان بازارهای مالی کشور داشته باشد تا امکان بهره­ مندی از فرصت­ های بازار سرمایه برای تمامی هموطنان فراهم گردد.

صندوق سرمایه گذاری گسترش فردای ایرانیان

کارگزاری بانک آینده با توجه به ظرفیت­ های بالای فعالان بورس در شهر مشهد و همین­طور در راستای بهبود محل ارائه خدمات و زیرساخت شعب، اقدام به انتقال و تجهیز شعبۀ شهر مشهد مقدس از بلوار صدرا به مجتمع تجاری/ اداری پاژ 1 نموده است. فعالان گرامی بازار سرمایه در شهر مشهد میتوانند علاوه بر استفاده از روش­ های غیرحضوری، به این شعبه نیز مراجعه نموده و از خدمات خاص مشتریان از جمله دریافت آموزش­ های مقدماتی و پیشرفته بازار سرمایه بهره ­مند گردند.

آدرس جدید شعبه کارگزاری بانک آینده مشهد 

محل جدید شعبه کارگزاری بانک آینده مشهد به آدرس ساختمان اداری پاژ 1، طبقه 8، واحد 805 منتقل شده و تلفن این شعیه نیز 05137058260 می­باشد.

هموطنان گرامی می­توانند با مراجعه به وب­سایت کارگزاری بانک آینده به آدرس www.babc.ir با سایر خدمات این کارگزاری آشنا گردند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/O2CTS25d
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه