یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تلویزیون یکی از لوازم ضروری و پرمصرف منزل به شمار می آید. استفاده از این وسیله برقی معمولاً در سطح بالایی قرار دارد؛ بنابراین ماندگاری و دوام بالای تلویزیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طور کلی لوازم برقی دارای حساسیت زیادی در برابر بسیاری از عوامل نظیر نوسانات برق هستند؛ بنابراین این لوازم بسیار آسیب پذیر بوده و ممکن است در اثر نوسانات برق از کار بیفتند. به همین دلیل حساسیت هنگام خرید نیز بالاتر می رود. برندهایی مانند سونی، ال جی و سامسونگ از بادوام ترین برندهای تلویزیون در بازار هستند. در این مقاله می خواهیم به برند سونی بیشتر بپردازیم.

خرید تلویزیون

بررسی قدمت و کیفیت برند سونی

این موضوع که لوازم خانگی سونی جزء قدیمی ترین و با کیفیت ترین محصولات خانگی و برقی محسوب می شوند، امری بدیهی است. تلویزیون سونی نیز نظیر سایر محصولات این برند، از نظر کیفیت جزء محصولات درجه یک بازار به شمار می آید. تلویزیون های سونی از نوع تلویزیون های هوشمند بوده و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید را نیز دارند. این قابلیت کمک می کند که بتوانید تمام برنامه های دلخواه خود را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت تلویزیون سونی، تصویر پرسرعت آن است که موجب می شود موشن ها حرکت سریعی داشته باشند. این موضوع برای گیمرها اهمیت زیادی دارد. از دیگر قابلیت های تلویزیون سونی این است که اگر یک تصویر بی کیفیت در آن پخش شود، می تواند به طور اتومات کیفیت تصویر را ارتقا دهد. با توجه به تمام این نکات احتمالاً نباید برایتان عجیب باشد که قیمت تلویزیون سونی در مقایسه با سایر رقبای خود اندکی بالاتر باشد.

خرید تلویزیون سونی شما را تا سالهای طولانی از خرید مجدد تلویزیون راحت می کند؛ زیرا تلویزیون های این برند ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارند. اغلب تلویزیون های سونی دارای کنتراست بالایی هستند. تلویزیون های این برند یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی هستند که اغلب اوقات خود را به دیدن فیلم سینمایی مشغول هستند؛ زیرا زاویه دید در این تلویزیون ها بسیار مناسب بوده و همچنین قدرت صدا در آنها بسیار بالا است.

 

دلایل خرید تلویزیون سونی

اگر از قدمت و اصالت برند سونی فاکتور بگیریم، باید بگوییم کیفیت بالای تمام محصولات آن موجب محبوبیت این برند در جهان شده است. در کنار این موارد شاید بتوانیم بگوییم این برند بیشترین محبوبیت خود را از تلویزیون های باکیفیت و بادوام خود وام گرفته است. تلویزیون های سونی ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارند که باعث شده طرفداران بسیاری در سراسر جهان داشته باشند. برخی از این ویژگی ها شامل موارد ذیل می شوند؛

 

  • طراحی جذاب و زیبا
  • کیفیت بالای تصویر
  • دارا بودن اسپیکرهای پرقدرت و کیفیت صدای بسیار بالا
  • دارا بودن قابلیت دالبی اتموس
  • اتصال به فروشگاه گوگل پلی
  • دارا بودن سیستم آنالوگ
  • مجهز به سیستم کالیبره کردن خودکار
  • مجهز به قابلیت بزرگنمایی متون و زوم کردن صداها
  • مجهز به دو درگاه فلش مموری
  • مجهز به ۴ درگاه HDMI
  • امکان متصل شدن به وای فای
  • مجهز به قابلیت بلوتوث
  • مجهز به کروم کست داخلی
  • مجهز به سیستم بهینهسازی صدا و تصویر
  • دارا بودن حافظه داخلی ۱۶ گیگ
  • مجهز سیستم عامل اندروید
  • دارا بودن آمپلی فایر
  • پشتیبانی از Apple Airplay
  • و بسیاری موارد دیگر…

 

خرید تلویزیون سونی

ویژگی های تلویزیون سونی x90k

تلویزیون سونی x90k یکی از انواع تلویزیون های سونی بوده که اخیرا وارد بازار شده است. این تلویزیون از جمله محصولات برند سونی محسوب می شود که بسیاری از قابلیت هایی را که بالاتر به آنها اشاره کردیم دارا است. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر این تلویزیون می پردازیم.

 

مجهز به قابلیت Full Array

تلویزیون های قدیمی وضوح تصویر کمتری داشتند. این موضوع به دلیل وجود یک ردیف لامپ ال ای دی در پست آن ها بود. اما تلویزیون های جدید نظیر x90k با قابلیت Full Array توانسته اند تضاد خوبی بین رنگ ها ایجاد کرده و وضوح بیشتری در تصویر ایجاد کنند.

 

مجهز به پردازشگر شناختی قوی

وجود یک پردازشگر شناختی قوی در این سری از تولیدات سونی باعث شده که صدا و تصویر کیفیت بسیار بالایی داشته باشند.

 

مجهز به فناوری XR Contrast Booster

فناوری XR Contrast Booster موجود در این نوع از تلویزیون سونی باعث ایجاد توازن نور در صفحه می شود. این امر در نهایت به ارتقاء سطح کیفیت تصویر کمک می کند.

 

مجهز به قابلیت رفرش ریت

این قابلیت نیز به ایجاد تصاویر خوب و باکیفیت کمک می کند. به این صورت که بدون دخالت کاربر، صفحه نمایش می تواند تصاویر را روان تر و پویاتر نماید. در واقع هر کجا که لازم به تغییر و اصلاح در کیفیت صفحه نمایش باشد، این قابلیت به طور خودکار این عمل را انجام می دهد.

 

دارا بودن فناوری صدای Acoustic Multi-Audio

این مدل تلویزیون سونی با قابلیت فناوری صدای Acoustic Multi-Audio، می تواند صداهایی باکیفیت و بدون نویز را ایجاد کند. این قابلیت می تواند حالت پخش صدا را با توجه به محتوایی که پخش می شود تغییر دهند.

 

مجهز به قابلیت دستیار گوگل

دارا بودن قابلیت دستیار گوگل یکی از بهترین قابلیت های موجود در تلویزیون سونی مدل x90k است. این قابلیت این امکان را می دهد که نام برنامه مورد علاقه خود را مطرح کرده و به سرعت به آن دست پیدا کنید.

 

مجهز به قابلیت جستجوی صدا

قابلیت جستجوی صدا این امکان را می دهد که فقط با گفتن نوع صدای مورد نظرتان آن را اعمال نمایید.

 

اهمیت برند در ماندگاری تلویزیون

در اینکه برند هر محصولی به خصوص لوازم خانگی نظیر تلویزیون، در کیفیت و ماندگاری آن موثر است شکی نیست؛ زیرا ماندگاری یک تلویزیون به عوامل مختلفی مانند نوع طراحی، مکانیزم تولید و ابزارها و سیستم های به کار رفته در آن بستگی دارد. این موضوع در برندهای شناخته شده و معتبر بیشتر مشاهده می شود. برندهای معتبری مانند برند سونی برای تولید محصولات خود از قطعات باکیفیتی استفاده می کنند. همچنین طراحی محصولات توسط این برندها معمولاً حرفه ای و بدون نقص است.

اهمیت برند در ماندگاری تلویزیون

سخن پایانی

اهمیت برند در لوازم خانگی و الکترونیکی نظیر تلویزیون بیشتر خواهد بود؛ زیرا این لوازم تولید حساس تری داشته و همچنین از قیمت های بالاتری نیز برخوردار هستند. به همین دلیل خرید این وسایل یک خرید حساس محسوب می شود؛ بنابراین خرید از یک برند معتبر می تواند خیال شما را از بابت داشتن یک کالای باکیفیت و ماندگار مطمئن کند.

در این مقاله بیشتر بر روی برند سونی که یکی از معتبرترین برندها در زمینه لوازم الکترونیکی است تمرکز کردیم. اگر قصد خرید تلویزیون سونی را دارید، خانه سونی یکی از امن ترین مکان ها برای خرید شما محسوب می شود. این مجموعه به عنوان نماینده رسمی تولیدات سونی در ایران و ارائه ضمانت کالا، می تواند شما را از یک خرید باکیفیت مطمئن سازد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GeIzykQl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه