یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پهنه طبیعت چیتگر یکی از پروژه های مسکونی منطقه 22 تهران می باشد که در شمال غرب دریاچه چیتگر واقع شده است. این پروژه که به پهنه D نیز معروف است، از 22 بلوک حدودا 25 طبقه تشکیل شده و در مجاورت باغ ملی گیاه شناسی قرار دارد. این پروژه از جمله پروژه های تعاونی ساز بنیاد تعاون ارتش است که با قیمت قطعی و امکانات متنوع به فروش می رسد. در این مقاله قصد داریم به معرفی این پروژه و نحوه خرید و سرمایه گذاری ملک و آپارتمان در پهنه طبیعت بپردازیم. اگر به دنبال خانه دار شدن در یک منطقه خوش آب و هوا و دور از ترافیک هستید، همراه ما باشید.

پهنه طبیعت چیتگر

درباره پهنه D شهرک چیتگر

پهنه طبیعت چیتگر یکی از پنج پهنه شهرک چیتگر در منطقه 22 تهران است که در سال 98 پذیره نویسی آن آغاز شد. این پهنه در شمال غرب دریاچه چیتگر واقع شده و از چشم انداز زیبایی به دلیل مجاورت با باغ ملی گیاه شناسی برخوردار است. این پروژه توسط بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی (بتاجا) اجرا می شود و به صورت تعاونی ساز و قطعی به فروش می رسد.

این پروژه پهنه طبیعت، دارای 22 بلوک 25 طبقه است که هر بلوک دارای واحدهای مسکونی با متراژ های مختلف بین 110 تا 130 متر می باشد. همچنین هر بلوک دارای امکانات رفاهی مانند لابی، نگهبانی، شوتینگ زباله، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، دوربین مداربسته، هلی پد و سامانه اعلان و اطفاء حریق است. اسکلت بلوک ها فلزی و عایق صوت و حرارت بوده و آسانسور ها و تجهیزات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

قیمت و شرایط پرداخت در این پروژه بستگی به متراژ و نوع سهام دارد. سهام های 20 متری توانمندساز با قیمت متری 5 میلیون تومان به اعضای ارتش واگذار شد که قابل افزایش تا 50 متر با وام طرح حکمت است. تحویل واحدهای این پروژه پس از 4 سال خواهد بود.

پروژه پهنه طبیعت چیتگر فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران و خانواده های جوان است که به دنبال خانه ایده آل در منطقه خوش آب وهوای تهران هستند. با خرید واحد در این پروژه توسط سایت فایل 22، شما علاوه بر لذت بردن از زندگی در کنار دریاچه چیتگر، از فضای سبز زیادی نیز در اطراف خود بهره مند می شوید.

پهنه D شهرک چیتگر

چرا پهنه طبیعت چیتگر؟

پهنه طبیعت چیتگر دارای مزایای بسیاری است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد:

موقعیت جغرافیایی عالی: این پروژه در شمال غرب دریاچه چیتگر و در نزدیکی باغ ملی گیاه شناسی قرار دارد که باعث شده است دارای چشم انداز زیبا و هوای تمیز باشد. همچنین دسترسی به اتوبان های شمال-جنوب، حکمت، همت، نصیرخسرو و ... را فراهم کرده است.

دسترسی آسان به اتوبان های اصلی: پهنه طبیعت چیتگر به اتوبان حکیم و خرازی منتهی می شود که این دو اتوبان از مهم ترین محورهای حمل و نقل تهران هستند. با استفاده از این اتوبان ها می توانید به سایر نقاط شهر رفت و آمد کنید و از ترافیک شدید تهران خلاص شوید.

نوساز بودن منطقه و واحدهای مسکونی: پروژه های ساختمانی در پهنه طبیعت چیتگر با استفاده از مصالح و تکنولوژی روز دنیا اجرا شده اند که باعث می شود واحدهای مسکونی در این منطقه دارای کیفیت بالا و مقاوم در برابر زلزله باشند. همچنین در داخل برج ها و آپارتمان ها امکانات رفاهی متنوعی فراهم شده است که سطح زندگی ساکنان را بالا می برد. از این رو؛ با خیال راحت می توانید به سایت فایل 22 مراجعه کرده و نسبت به خرید هر یک از این واحدها اقدام نمایید.

قابل دسترس بودن خدمات عمومی و فرهنگی: در پیرامون پهنه طبیعت یا همان پهنه D چیتگر مجموعه های فرهنگی، تفریحی، ورزشی، آموزشی و درمانی متعددی وجود دارد که نیازهای ساکنان را برطرف می کنند. برخی از این مجموعه ها عبارتند از: باغ ملی گیاه شناسی، پارک جنگلی چیتگر، مجتمع تجاری ایران مال، ایستگاه مترو ایران خودرو، بیمارستان امام حسین (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و ...

قیمت مناسب واحدهای مسکونی: با توجه به اینکه منطقه 22 تهران یک منطقه جدید محسوب می شود، قیمت واحدهای مسکونی در این منطقه نسبت به سایر مناطق بسیار مناسب است. شما می توانید با سرمایه کمتر واحد مورد نظر خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

با توجه به مزایای فوق العاده زندگی در پهنه طبیعت چیتگر تهران، شما می توانید با خیال راحت این منطقه را برای سکونت خود انتخاب کنید و از کیفیت زندگی بالاتری برخوردار شوید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فایل 22، بانک اطلاعاتی املاک منطقه 22 تهران، ملک مورد نظر خود را بیابید.

پهنه طبیعت چیتگر تهران

وب سایت بانک اطلاعاتی املاک فایل 22

با توجه به رشد بازار مسکن و افزایش تقاضا برای خرید و فروش ملک در کشور، استفاده از سایت های خرید و فروش املاک می تواند یک راهکار مناسب برای صرفه جویی در زمان و هزینه باشد. یکی از این سایت ها که در حوزه خرید و فروش ملک در منطقه22 تهران فعالیت می کند، وب سایت فایل 22 است. اگر قصد خرید و فروش ملک در پهنه طبیعت را دارید، حتما به این وب سایت مراجعه نمایید.

وب سایت فایل 22 یک پلتفرم آنلاین است که به کاربران خود امکان مشاهده، ثبت و جستجوی آگهی های خرید و فروش و رهن ملک را می دهد. این سایت دارای بخش های مختلفی است که شامل:

  • آگهی های پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران، شهرک چیتگر از جمله پهنه طبیعت
  • سهام (امتیاز تعاونی) مسکن های فعال در شهرک چیتگر منطقه 22 تهران، به صورت پیش فروش
  • مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری ملکی در منطقه 22 تهران و پهنه های شهرک چیتگر مانند پهنه طبیعت
  • اطلاع رسانی در خصوص پیشرفت پروژه های در حال احداث در منطقه 22 تهران
  • رهن و اجاره واحدهای مسکونی و تجاری در منطقه 22 تهران
  • خرید و فروش آپارتمان مسکونی، اداری و ویلایی، واحدهای تجاری در منطقه 22 تهران
  • خرید، فروش و مشارکت در ساخت زمین های بزرگ و قطعات بزرگ در منطقه 22 و غرب تهران
  • اخبار و اطلاعات روزانه در زمینه بازار مسکن و املاک

فایل 22 بزرگترین بانک اطلاعاتی املاک منطقه 22 تهران

مزایای استفاده از سایت فایل 22

اگر جهت خرید و فروش ملک در کلیه پهنه های منطقه 22 اعم از پهنه A ، پهنه B و ... به وب سایت فایل 22 مراجعه می کنید، باید بدانید این وب سایت دارای مزایای زیادی است. برخی از مزایای استفاده از وب سایت فایل 22 عبارتند از:

  • دسترسی به آگهی های بروز و معتبر در حوزه خرید و فروش ملک در پهنه طبیعت
  • امکان جستجوی هوشمند و دقیق بر اساس معیار های مختلف مانند نوع ملک، قیمت، مساحت، منطقه، تعداد اتاق، سن بنا و ...
  • امکان ثبت آگهی رایگان برای فروش یا اجاره ملک در پهنه طبیعت
  • امکان درج عکس، فیلم، نقشه و توضیحات تکمیلی برای هر آگهی
  • امکان دریافت پیامک هوشمند هنگام یافتن ملک مناسب با تقاضای کاربر
  • امکان ارسال پاسخ به آگهی دهنده یا تماس با او از طریق شماره تلفن یا پیامک
  • امکان مشاهده نظرات و امتیازات کاربران درباره ملک های پهنه طبیعت و آگهی دهندگان
  • امکان مشاهده آمار و گزارش های مربوط به بازدید، تماس و فروش هر آگهی
  • امکان مشاهده اخبار، مقالات، راهنماها و نکات مفید در حوزه خرید و فروش ملک

وب سایت فایل 22 یک سایت جامع و کاربردی است که با هدف ارائه خدمات مطلوب به کاربران در حوزه خرید و فروش ملک طراحی شده است. این سایت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و تیم متخصص و حرفه ای خود، سعی دارد تجربه ای منحصر به فرد را به کاربران خود ارائه دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/beGd3rau
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه