سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

از ابتدای فروردین امسال تاکنون قیمت طلا در محدوده دو میلیون و ۵۰۰ تا دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در نوسان بوده و روند قیمت طلا نزولی بوده است. اما آیا قیمت طلا و سکه در دو ماه محرم و صفر کمتر می شود؟

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، در دو ماه محرم و صفر به دلیل تعطیلی جشن ها و مراسم مختلف، انتظار می رود تقاضای خرید طلا و سکه کاهش پیدا کند و قیمت ها روند نزولی پیدا کند. اما نائب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در این مورد نظر دیگری دارد.

بررسی روند قیمت طلا و سکه از فروردین تا تیر ۱۴۰۲ در بازار

محمد کشتی آرای اعلام کرده که که این یک اشتباه فرهنگی است که مردم تصور می کنند قیمت طلا و سکه در ماه محرم و یا صفر کاهش پیدا می کند. او تاکید کرده که حتی در مواردی قیمت طلا و سکه در روز عاشورا افزایش هم داشته و دلیل آن کاهش قیمت جهانی انس طلا بوده است.

روند قیمت طلا از فروردین تا تیر ۱۴۰۲

این فعال بازار ارز و طلا می گوید ممکن است به دلیل کاهش تقاضای سکه و طلا در ماه محرم، حباب این فلزات کاهش پیدا کند. اما قیمت ها الزاما تغییری نمی کند. بر این اساس می توان امید داشت که حباب قیمت طلا و سکه کمی تخلیه شود اما نمی توان انتظار داشت که الزاما قیمت طلا و سکه ارزان شود.

بررسی بازار طلا و سکه هم نشان می دهد که قیمت ها در این بازار بر اساس قیمت دلار تعیین می شود و نه عرضه و تقاضا. نمونه آن روند قیمتی طلا در یک هفته گذشته بود. با وجود فرا رسیدن عید قربان و غدیر بسیاری گمان می کردند که تقاضا برای خرید طلا و سکه در بازار افزایش پیدا می کند و طلا و سکه در این هفته گران می شود. اما قیمت ها در این هفته هم مانند دو هفته قبل در همان کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ماند و تنها چند روز به دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید که این افزایش قیمت هم ناشی از افزایش قیمت دلار بود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dfLmMb3z
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه