چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
با آزادسازی واردات خودرو راس ۴ ماه کار تمام است

قیمت خودروها خواهد شکست و دولت هم راحت خواهد شد

1 سال پیش ( 1402/4/9 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادآنلاین، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو مطرح کرد: با آزادسازی واردات خودرو راس ۴ ماه کار تمام است!

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان این که دولت اگر بتواند بر بازار خودرو تسلط پیدا کند، بر همه امور تسلط پیدا خواهد کرد، گفت: اگر از ارزی که متعلق به خود مردم است استفاده کنیم یقینا واردات خودرو شدنی و در غیر این صورت نشدنی است و همه صحبت ها الکی است.

مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در رابطه با بحث های ایجاد شده درخصوص نحوه تامین ارز برای واردات خودرو به اقتصادآنلاین گفت: واردات خودرو باید بدون انتقال ارز و با استفاده از ارز مردم همانند سال ۱۳۹۴ انجام شود، در این صورت قابل اجراست و در غیر این صورت اصلا و ابدا شدنی نیست.

وی افزود: سال ۹۴ واردات خودرو آزاد بود، مردم چه در داخل و چه در خارج از کشور ارز داشتند، می توانستند ثبت سفارش کنند و خودرو وارد کنند. اما الان بانک مرکزی این روش را قبول نمی کند و می گوید هر کسی هر چیزی بخواهد وارد کند باید بیایید به من اعلام کند تا به او ارز بدهم. این ارز نیز ارز حاصل از فروش نفت، پتروشیمی و یا صادرات سایر کالاها است که مقدارش محدود است و به خودرو نخواهد رسید.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ادامه داد: اگر از ارزی که متعلق به خود مردم است، استفاده کنیم یقینا واردات خودرو شدنی است و در غیر این صورت نشدنی است و همه صحبت ها الکی است.

دادفر تصریح کرد: دولت باید از این روش استقبال کند چون از این طریق می تواند بر این بازار نابه سامان، به شدت حبابی و گران قیمت خودرو فائق آید. دولت اگر بتواند بر بازار خودرو تسلط پیدا کند، بر همه امور تسلط پیدا خواهد کرد و اگر نتواند بقیه موارد را هم نمی تواند به سرانجام برساند.

وی بیان کرد: دولت اراده واردات خودرو را دارد و بسیار هم علاقه مند است، اما پولی برای این کار ندارد. با آزادسازی واردات خودرو برای همه مردم با استفاده از ارز خودشان، دولت این گره کور و سنگین را از سر خود باز می کند و این موضوع تمام می شود.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در پایان گفت: با این روش ابتدا مقداری نوسان ارزی خواهیم داشت، اما به محض این که آغاز شود، راس ۴ ماه کار تمام است. ماشین وارد می شود، قیمت ها خواهد شکست و دولت هم راحت خواهد شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/o5KG2czz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه