چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو با آغاز روند معاملات از ابتدای هفته، با شیب ملایمی با افزایش همراه بود. به طوری که اغلب خودروهای تولید داخلی، نسبت به روز گذشته افزایش محسوسی تجربه را کردند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از رایااستور، قیمت خودرو داخلی روز ۵ تیر ماه ۱۴۰۲، باتوجه به قیمت های اعلامی وب سایت کارنامه، با افزایش محسوسی نسبت به روز گذشته همراه بود.

بازار خودرو تقریباً از ابتدای هفته گذشته، روند نزولی خود را متوقف کرده و با شیب بسیار ملایمی رو به بالا گذاشت. اغلب خودروها در بیشترین حالت ممکن، ۳ الی ۴ درصد افزایش قیمت داشتند و برخی دیگر، یا افزایشی نداشته و یا این افزایش، در حد بسیار اندک بود.

به دلیل افزایش قیمت درب کارخانه و از سوی دیگر کاهش قیمت بازار، باوجود نبود تقاضا و عرضه شدید، بازهم توان کاهش قیمت در بازار به چشم نمی خورد. از سوی دیگر همان طور که اشاره شد، یکی از دلایل افزایش قیمت که تقاضای خودرو باشد، در بازار بسیار اندک بوده و بنابراین، افزایش چشم گیری در بازار به چشم نمی خورد.

حتی احتمال می رود که این افزایش قیمت نسبی که از روز گذشته بر بازار حاکم است، به دلیل نوسانات رو به بالای نرخ ارز از روز گذشته باشد.

کوئیک دنده ای S اما توانست با افزایش ۴ میلیونی، خود را به کانال ۳۶۱۱ میلیون تومان برساند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پاناروما که رکورد دار افزایش قیمت بین داخلی های بازار بود، با افزایش ۲۴ میلیون تومانی، به نرخ ۵۹۰ میلیون تومان معامله شده و توانست یک قدم دیگر به کانال ۶۰۰ میلیونی نزدیک شود.

پژو 207i دنده اتوماتیک نیز با حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به قیمت ۷۶۵ میلیون تومان خرید و فروش شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7AOua3bo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه