دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ثبت شرکت در سال 1402

برای ثبت شرکت 1402 باید به سامانه ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک قوه قضاییه مراجعه کرد. سامانه ثبت برند 1402 با سامانه ثبت شرکت 1402 فرق می کند. اما هر دو متعلق به قوه قضاییه است نه دولت. مرجع بررسی درخواست ثبت شرکت و ثبت برند اشخاص حقوقی و حقیقی کشور، قوه قضاییه بوده و تعرفه ثبت شرکت و تعرف ثبت برند و تمدید و تغییرات نیز همه ساله توسط این نهاد اعلام می شود.

ثبت شرکت

ثبت شرکت فوری به ظاهر، آسان و ساده است و هر شهروند ایرانی می تواند با یک شریک، نسبت به ثبت شرکت مسئولیت محدود اقدام کند که پرطرفدار ترین نوع ثبت شرکت در ایران است. با ثبت شرکت مسئولیت محدود و اخذ گواهینامه صلاحیت حرفه ای (رتبه) در حوزه کاری مورد نظر خود، می توانید در مناقصات و مزایدات ده ها میلیارد تومان نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی کشور شرکت کرده و درآمدزایی داشته باشید.

ثبت شرکت، اگر چه آسان است و هزینه زیادی هم ندارد، اما ظرافت های حقوقی و تجاری بسیاری دارد که عدم اطلاع از آن ها، برای موسسین و سهامداران و شرکا، دردسرآفرین خواهد بود و بار حقوقی به دنبال دارد. ثبت شرکت مثل ثبت برند، نیازمند تسلط به قوانین و بخشنامه های ثبتی و تجاری کشور بوده و بی شک، همه فعالان اقتصادی، از چنین اشراف اطلاعاتی حقوقی و به روز، آگاه نیستند.

پس، به منظور ثبت شرکت از زمان انتخاب نام و نوع شرکت و تکمیل مدارک و تنظیم اساسنامه و شرکت نامه و انتخاب مناسب سرمایه شرکت برای اخذ تسهیلات مالی و اعتباری در آینده تا اخذ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی قوه قضاییه، بهتر است که این فعالیت ها را زیر نظر وکلای برجسته و کارشناسان خبره ثبت شرکت انجام دهید.

مشاوره ثبت شرکت هلدینگ ملاصدرا

برای مشاوره ثبت شرکت به کجا مراجعه کنیم ؟

 با برون سپاری خدمات ثبتی و مالی و مالیاتی و حقوقی به مراکز حرفه ای مثل هلدینگ ملاصدرا با سال ها سابقه درخشان در ارائه خدمات ثبت شرکت و تغییرات و تبدیل سهام، می توانید فرآیند ثبت شرکت را با کم ترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن با اطمینان کافی از جوانب حقوقی قضیه، انجام دهید.

پس با مراجعه به کارشناسان هلدینگ ملاصدرا برای ثبت شرکت 1402، در هزینه و زمان خود صرفه جویی کرده و می توانید پیش از مراحل ثبت شرکت و پس از مراحل ثبت شرکت، از مشاوران مجرب ما برای پیش برد فعالیت های کارآفرینی خود در اقتصاد ایران 1400، استفاده کنید.

شرکت های موفق، معمولا مشاوران حرفه ای و کاربلد دارند تا آن ها را در مسیر شغلی و فضای حقوقی حاکم بر کسب و کارشان، یاری دهند. کارآفرین موفق، مشاور خوب دارد و مشاور خوب، یک سرمایه است. مثل سرمایه های انسانی که مهم ترین دارایی یک بنگاه به شمار می روند.

هلدینگ ملاصدرا در فرآیند ثبت شرکت 1402، شما را در انتخاب نام مناسب شرکت با توجه به موضوع فعالیت شما و وضعیت رقبا، یاری می کند. در انتخاب نوع شرکت (مسئولیت محدود- سهامی خاص و غیره)، مشاوری خبره است. در تنظیم اساسنامه و شرکت نامه که بار حقوقی ویژه ای نصیب موسسان و سهامداران و هیات مدیره می کند، مشاوری با تجربه بوده و اگر نیازمند اخذ مجوز برای لحاظ کردن عنوانی خاصی در موضوع شرکت هستید، بازوی قدرتمند شما در اخذ هر نوع مجوز از مراجع اعتباردهی در سریع ترین زمان ممکن است.

هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت در سال 1402

هزینه ثبت شرکت 1402 مشخص است. هزینه ثبت شرکت 1402 به مراتب گران تر از هزینه ثبت شرکت در سال های ماقبل است. لذا در ثبت شرکت و ثبت برند مورد نظر خود تعجیل کنید تا هزینه کم تری برای ثبت پرداخت کنید. ریزه کاری های ثبت شرکت مثل ثبت برند، بسیار است و این موضوعات را افرادی که سابقه ثبت شرکت و ثبت برند دارند، به خوبی می دانند.

لذا برای جلوگیری از هدر رفت هزینه و زمان در فرآیندهای ثبتی و حقوقی خود، برون سپاری خدمات را به مجموعه تخصصی در نظر داشته باشید. در اقتصاد تورمی ایران قرن بیست و یکم، مدیریت هزینه و مدیریت زمان برای کارآفرینان، اولویت اول است. با هلدینگ ملاصدرا، برای زمان و وقت شما ارزش قائل هستیم. چون در کنار ما، ارزش آفرینی خواهید کرد.

با ثبت شرکت 1402 در پرونده های متنوع مهاجرتی 2024 و اخذ هر نوع ویزا، برگ برنده خواهید داشت و امکان گسترش کسب و کار خود در بیرون مرزهای ایران نیز برای شما فراهم خواهد شد. همین امروز با ملاصدرا تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FkzQibxu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه