چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پیش بینی قیمت طلا در سال ۱۴۰۲

1 سال پیش ( 1402/3/28 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از فرارو: قیمت طلا، سال ۱۴۰۲ را از جایگاه دو میلیون و ۵۷۶ هزار و ۷۰۰ تومان آغاز کرد و تا آخر فروردین هرگز نتوانست از محدوده دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عبور کند. طلا با شروع اردیبهشت روی واقعی خود را نشان داد و پس از تنها پنج روز رواداری، بدون ترمز به پیش تاخت.

قیمت طلا با این سبک و سیاق ظرف دو روز متوالی در همان نیمه اول اردیبهشت موفق شد رکورد های تاریخی جدیدی ثبت کند. قیمت طلا، روز دهم اریبهشت به دو میلیون و ۷۴۵ هزار و ۲۰۰ تومان رسید و یازدهم اردیبهشت در قله دو میلیون و ۷۴۸ هزار تومان ایستاد. رکورد تاریخی قیمت طلا تا این لحظه دست نخورده باقیمانده است.

قیمت طلا از نیمه دوم اردیبهشت سر به زیر انداخت و به طور پیوسته و مداوم سیر نزولی را طی کرد. نقطه عطف ماجرا به یکشنبه هفته قبل یعنی ۲۱ خردادماه برمی گردد؛ روزی که قیمت طلا ۱۸ عیار تا دو میلیون و ۲۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان پایین رفت. در این روز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، حدود ۵۰۱ هزار تومان کاهش پیدا کرد تا کسانی که در روز رکوردشکنی طلا، برای خرید اقدام کرده بودند ظرف مدت یک ماه بیش از ۲۲ درصد زیان ببینند.

قیمت طلا در روز های باقیمانده خرداد تلاش کرده تا از سرمایه گذاران دلجویی کند. رشد قیمت دلار بازار آزاد هم طلا را در این مسیر گرفته است، اما چون دلار نمی تواند (یا نمی خواهد) از چنگ طلسم ۵۰ هزار تومان خلاص شود، قیمت طلا را هم مطیع و فرمان بر خود کرده است.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/V5neNZNh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه