دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو در بهترین مرکز فیبروز ابرو تهران

فیبروز ابرو از انواع روش های آرایش نیمه دائم برای ابروها می باشد که برای بلید فیبروز و سایه زدن ابروها از سوزن های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده می شود. eyebrow phibrows یک روش نیمه دائمی برای رفع نواقص ابروها است. در تکنیک میکروبلیدینگ به روش فیبروز از قلم میکروبلیدینگ و دستگاه مخصوصی برای انجام هاشور و سایه ابرو در تکنیک فیبروز استفاده می شود که نقاط بسیار ظریفی را بر روی پوست ایجاد می کند. در کل به فرآیند کاشت رنگدانه در زیر پوست و ایجاد مدلهای بروز، متد فیبروز ابرو گفته می شود. استاد غزل زرگریان در بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران از بهترین رنگدانه ها برای رنگ دهی ابروها استفاده می کنند و با بیشترین ماندگاری، مدل فیبروز ابرو جدید و فیبروز ابرو دخترانه اسپرت را برای شما انجام می دهند.

کلمه فیبروز برگرفته از نام شرکتی در صربستان است که تکنیک فیبروز را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. کلمه فیبروز دارای دو بخش Phi+ Brows که فی نشان دهنده نام شرکت و بروز به معنی خط ابروها می باشد. در ادامه این مطلب نکات مهم در زمان آموزش فیبروز ابرو و مراقبت بعد از فیبروز ابرو و نحوه انجام آن را با توضیحات کاملی از مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در اختیار شما قرار داده و فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ را بیان می کنیم.

فیبروز ابرو چطور انجام می شود؟

برای فیبروز در ابتدا بخش تاج ابرو با خطوط ابرو اجرا می شود و هر خط اجرایی 2 بار تمدید می گردد. سپس نوبت وارد کردن شوک به رنگ می رسد. بعد از 3 تا 4 دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت به بی حس کردن می رسد. توجه داشته باشید 10 روز قبل از اجرای فیبروز نباید ابروها را رنگ کرده باشید. رنگ انتخاب شده نباید روشن باشد و در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم خواهد شد. برای کمرنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروک ها را دو برابر کرد. با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو متفاوت خواهد بود. ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در ابتدا به شما عزیزان مشاوره تخصصی ارائه می نماییم. پس از اتمام جلسه مشاوره، ابروها را طراحی کرده و بعد از بی حس کردن موضع ، تکنیک eyebrow phibrows را شروع می کنیم.

بهترین مرکز فیبروز ابرو

انواع مدل های بروز و فیبروز ابرو

eyebrow phibrows به روش هاشور دارای مدل های مختلفی است که با توجه به درخواست و سلیقه مشتری می توانند متفاوت باشند. در ادامه به انواع مدل ابرو فیبروز نچرال و جذاب در بهترین سالن فیبروز در تهران، مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان اشاره کرده ایم:

Spine-3

این مدل هاشور به روش فیبروز به مدل تیغ ماهی معروف است و در این مدل نقطه کانونی هاشور در انتهای فیبروز قرار داده خواهد شد.

Spine-5

از انواع مدل ابرو فیبروز نچرال و جذاب: این مدل فیبروز ابرو به ابرو آسیایی معروف است و نقطه کانونی هاشور در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو واقع شده است.

فیبروز ابرو Spine-6

مدل فیبروز ابرو جدید: به این مدل ابرو، هاشور ابرو کلاسیک نیز گفته می شود. در این روش نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی قرار دارد و تمام هاشورها در این جهت قرار می گیرند.

Upper Spine

فیبروز ابرو دخترانه اسپرت: در این روش تمامی هاشورهای ابرو در بالای ابروها قرار می گیرد. چراکه نقطه کانونی در قسمت بالای ابروها می باشد.

صفر تا صد مزایا فیبروز

در ادامه به تمامی مزیت های انجام بلید فیبروز اشاره کرده ایم:

  1. ایجاد التهاب کمتر در مقایسه با سایر روش ها
  2. دقت بالا و ایجاد ابروهایی با ظاهری ظبیعی
  3. تغییر راحت مدل ابرو از مزایای بلید فیبروز
  4. تراکم بالا در قسمت ابروها با روش فیبروز
  5. وجود انواع مدلهای بروز
  6. قیمت مناسب
  7. بهترین گزینه برای قرینه کردن ابروها
  8. فرم و شکل دهی به تاج ابرو
  9. سوزش و درد خیلی کم
  10. دقت بالا در اجرا به دلیل دستی بودن تکنیک eyebrow phibrows
  11. عدم نیاز به آرایش ابروها
  12. آراستگی ظاهری

نکات مهم مراقبت بعد از فیبروز ابرو

برای اینکه بلید فیبروز عالی را تجربه کنید باید حتما مراقبت بعد از eyebrow phibrows را رعایت کنید که عبارتند از:

  • تا 24 ساعت با دستمال آنتی باکتریال هر دو سه ساعت یکبار به حالت رفت و برگشتی ابروهای خود را پاک کنید.
  • از روز دوم تا روز پنجم می توانید از پماد اسکین کندی فی یا پماد آ استریل چشمی استفاده نمایید.
  • تا سه روز هیچ آبی به صورت خود نزنید. از روز سوم و بعد از گذشت 72 ساعت می توانید به حمام بروید.
  • تا دو هفته از انجام هرگونه آرایشی بر روی ابرو و پیشانی خودداری کنید.
  • از رفتن به سونا، استخر و جکوزی و انجام ورزش های سنگین تا یک هفته خودداری کنید.
  • به هیچ عنوان تا یک هفته در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.
  • در طول درمان، پوسته هایی بر روی ابرو ایجاد می شوند و به هیچ عنوان نباید پوسته های زخم را بکَنید.

 

قیمت و هزینه فیبروز ابرو چقدر است؟

قیمت فیبروز و بلید فیبروز در هر مرکزی متفاوت است. چراکه ممکن است یک پیگمنتر مبتدی باشد و به همان نسبت قیمت فیبروز پایین باشد تا به اندازه کافی تجربه به دست آورد. اما پیگمنتر حرفه ای قیمت خدمات خود را بیشتر اعلام می کند. از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت بلید فیبروز عبارتند از:

  1. تخصص و مهارت مستر
  2. میزان و نوع و برند رنگدانه تاتو
  3. تعداد سوزن ها
  4. موقعیت جغرافیایی مرکز

استاد غزل زرگریان با بیش از 15 سال تجربه و تخصص بهترین پیگمنتر و فیبروز کار ایران هستند که با وجود تخصص و مهارت بالا و استفاده از مواد و متریال مرغوب، بهترین قیمت فیبروز ابرو را به شما عزیزان اعلام می دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت فیبروز ابرو کافیست به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://ghazalzargarian.com/فیبروز-ابرو/

فبیروز ابرو مرکز غزل زرگریان

فیبروز ابرو چه رنگی خوبه؟

eyebrow phibrows در انواع رنگ های مختلفی اجرا می شوند. رنگ هایی که برای فیبروز استفاده می شوند از انواع مواد معدنی ساخته شده اند که فاقد فلزات سنگین می باشند. به همین دلیل به راحتی رنگدانه های فیبروز جذب پوست خواهند شد و ظاهر و رنگی طبیعی را به ابروها می بخشند. این رنگ ها بعد از پاک شدن و ریموو تاتو ته رنگ قرمز از خود برجای نمی گذارند و به صورت کامل از روی پوست پاک خواهند شد. ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان که به عنوان بهترین سالن فیبروز ابرو در تهران شناخته می شود از بهترین رنگدانه های تاتو برای شما عزیزان استفاده می کنیم. همچنین تمام مسترهای ما با تخصص و مهارت بالا با توجه به نوع و رنگ پوست شما عزیزان رنگ فیبروز را انتخاب می کنند. برای مثال افرادی که پوست سبزه دارند، بهترین رنگ برای آنها رنگ سرد قهوه ای می باشد.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست؟

کمپانی فی علاوه بر تکنیک میکروبلیدینگ و فیبروز، روش های دیگری به نام فیکانتور، بولد بروز، نانو بروز، بریزی یا ابروی هالیوودی، پادر بروز و فی شیدینگ ابرو و جدیدترین تکنیک های پاک کردن ابرو مانند فی ریمووال و نانو ریمووال که جدیدترین روش پاک کردن تاتو هستند را معرفی کرده است. میکروبلیدینگ به روش فیبروز روشی جدید برای هاشور ابروها با استفاده از قلم میکروبلیدینگ می باشد. این متد بسیار ظریف توسط آکادمی فی و آقای برانکو بابیک ایجاد شده است. الگوی اصلی بلید فیبروز بر پایه الگوی طبیعی ابروها است. یعنی جهت خطوط دقیقا هم جهت با جهت مو ابرو می باشد. این هماهنگی الگوی فیبروز با مو طبیعی ابرو باعث هماهنگی و زیبایی بیشتر انتهای کار می شود و ظاهری کاملا طبیعی را به ابروها می بخشد. بنابراین eyebrow phibrows می توان زیر مجموعه میکرو ابرو دانست. تنها تفاوت بین فیبروز و بلید ابرو در مدل سوزن های آنها است.

آموزش فبیروز ابرو

آموزش فبیروز ابرو استاد غزل زرگریان

در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان آموزش فیبروز ابرو با بروزترین تکنیک ها توسط بهترین استاد فیبروز ایران، استاد غزل زرگریان برگزار می شود. سر فصل های این دوره های آموزش فیبروز مطابق با ورود به بازار کار هستند و بعد از اتمام دوره می توانید کسب درآمد کنید. استاد غزل زرگریان گرند مستر آموزش در ایران، اروپا و ترکیه هستند و بیش از 3 هزار هنرجوی فعال در سراسر دنیا دارند. برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو خدمات کافیست با ما در ارتباط باشید.

https://ghazalzargarian.com

09128998646

09129560979

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/g1y7PfEZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه