چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 به گزارش فرصت امروز به نقل از رویداد۲۴، ریزش قیمت ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ به طوری که طی یک هفته گذشته شاهد کاهش ۲۰ تا ۸۵ میلبون تومانی قیمت خودرو بودیم.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت پژو۲۰۶ تیپ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ طی یک هفته گذشته در حدود ۴۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با قیمت ۵۲۰ میلیون تومان به فروش می رود.

کاهش ۲۰ تا ۸۵ میلبون تومانی قیمت خودروهای داخلی در هفته گذشته

پژو۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ نیز در حدود ۶۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۶۰۵ میلیون تومان رسیده است.

اما پژو۲۰۷ اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۸۵ میلیون تومانی، به قیمت ۸۲۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۸۵ میلیون تومانی، در بازار به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان فروخته می شود. این در حالی است که تارا دنده ای مدل ۱۴۰۲ کاهش ۶۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و در بازار ۶۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، در بازار خودرو دنا اتوماتیک توربوپلاس مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۶۵ میلیون تومانی، به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان فروخته می شود. رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۴۵ میلیون تومانی، به قیمت ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.

اما پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۲۵۵ میلیون تومان رسیده که در طول یک هفته گذشته ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است. قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم با کاهش ۲۰ میلیون تومانی، ۳۲۵ میلیون تومان شده است. این در حالی است ک ساینا S دنده ای مدل ۱۴۰۲ کاهش ۳۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JZZ0ZbdD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه