دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

5 مشخصه مهم برای انتخاب بدون اشتباه پمپ خانگی

در فصل خشک در نوسان کامل، یک پمپ آب خانگی مناسب در خانه برای داشتن جریان آب بدون افت فشار برای فعالیت های ضروری مصرف آب روزانه شما از جمله شستن ظروف، دوش گرفتن یا حتی شستن لباس ها ضروری است.

5 مشخصه مهم برای انتخاب بدون اشتباه پمپ خانگی

در اینجا پنج نکته بسیار مهم برای انتخاب پمپ آب برای خانگی شما آورده شده است:

 

1. توان پمپ خانگی

 

ظرفیت پمپ آب خانگی (که میتوانید در صفحه مربوطه تمام اطلاعات پمپ آب خانگی کسب نمایید) یا توان نامی، با توان اسب بخار (HP) یا کیلووات اندازه گیری می شود و به توان مورد نیاز یک پمپ برای پمپاژ آب اشاره دارد.

 

هنگام تلاش برای تعیین ظرفیت پمپ مورد نیاز، باید اندازه خانه و میزان آب مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. آیا خانه شما یک، دو یا چند طبقه است؟ چند نفر از اعضای خانواده در خانواده شما هستند؟ چند حمام و شیر آب دارید؟ این چند سوال است که به شما در انتخاب پمپ آب با ظرفیت و قدرت کافی کمک می کند.

 

به عنوان مثال، پمپ آب لئو 0.75 اسب بخار (60 لیتر در دقیقه) برای یک خانه ویلایی با 2.5 حمام مناسب است در حالی که یک صفحه پمپ آب 1 اسب بخار (70 لیتر در دقیقه) لئو برای یک خانه دو طبقه با 3 حمام مناسب است.

 

دبی یک پمپ بر حسب لیتر در دقیقه (L/min) اندازه گیری می شود و نشان دهنده حجم پمپاژ آب در یک دوره زمانی است.

 

برای پمپاژ آب در بازه زمانی کوتاه، بهتر است پمپی با دبی بالاتر انتخاب کنید.

 

2. کیفیت پمپ

 

برخی از پمپ های آب خانگی سر و صدای بیشتری نسبت به سایرین دارند در حالی که برخی از پمپ ها ممکن است طول عمر بیشتری داشته باشند.

 

تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید پمپ شما نیازهای خانه شما را برآورده می کند. نمایندگی خرید پمپ آب لئو یکی از با کیفیت ترین پمپ های بازار در ایران میباشد

 

3. اندازه قطر لوله ورودی پمپ

 

این فاکتور مستقیماً با مدت زمان پر شدن مخزن آب شما ارتباط دارد. هرچه اندازه ورودی بزرگتر باشد پمپ سریعتر حجم آب بیشتری را از طریق آن منتقل می کند.

 

4. اطلاعات گارانتی پمپ

 

اطلاعات و زمان گارانتی پمپ خانگی خود را حتما از فروشنده پمپ خانگی خود بخواهیم علاوه بر این، برخی از اقداماتی که می توان برای افزایش عمر پمپ آب انجام داد عبارتند از: محیط بدون رطوبت، خشک و ایمن، اطمینان از پاک بودن پمپ آب از جلبک و خاک یا دیگر زباله ها و سرویس دوره توسط تکنسین های حرفه ای انجام شود.

 

5. میزان مصرف برق پمپ خانگی

 

کاری که باید برای صرفه جویی در مصرف برق برای کمک به صرفه جویی در مصرف برق انتخاب پمپ آب مورد استفاده قرار گیرد.

 

در مرحله اول، مطمئن شوید که توان پمپ انتخابی شما مناسب است و برای نیازهای شما بالاتر نیست. همچنین، اطمینان از رفع سریع هرگونه نشتی، از کارکرد بی دلیل پمپ و مصرف برق جلوگیری می کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7wb5wlPn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه