دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

افزونه المنتور

معرفی افزونه المنتور: بهترین صفحه ساز وردپرس

افزونه المنتور یک پلتفرم برای ساخت وب سایت برای وردپرس است که به سازندگان وب امکان می دهد وب سایت های حرفه ای و کامل را با سازنده دیداری بسازند. این افزونه وردپرس با همه‌ی قالب های وردپرسی مانند قالب وودمارت، قالب جی نیوز و قالب سون سازگار است و امکانات خوبی را به آن ها اضافه می کند. افزونه المنتور دارای دو نسخه: افزونه المنتور و افزونه المنتور پرو است.

 

افزونه المنتور بهترین صفحه ساز ورپرس

 

افزونه المنتور بهترین صفحه ساز ورپرس

بهترین صفحه ساز وردپرس به نظر بستگانی که در این زمینه تجربه دارند، متفاوت است. اما برخی از بهترین صفحه ساز های وردپرس عبارتند از:

Elementor: یکی از محبوب ترین صفحه ساز های وردپرس است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از یک رابط کاربری گرافیکی، صفحات وب خود را طراحی کنند.

Beaver Builder: یکی دیگر از بهترین صفحه ساز های وردپرس است که با استفاده از رابط کاربری درگ و دراپ، به کاربران اجازه می دهد تا صفحات وب خود را طراحی کنند.

Themify: یک قالب و سازنده صفحات وب است که به شما اجازه می دهد تا با استفاده از چندین قالب، صفحات.

صفحه ساز وردپرس یک افزونه یا ابزار برای وردپرس است که به کاربران اجازه می دهد تا صفحات وب را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و با استفاده از یک رابط کاربری گرافیکی ساده طراحی کنند. با استفاده از صفحه ساز وردپرس، می توانید صفحات وب خود را به سادگی طراحی کنید و به راحتی محتوای خود را در آن قرار دهید. افزونه Elementor Pro هم دقیقاً یکی از همین صفحه سازهای وردپرس است که اجازه می دهد سایت های متنوع و مختلفی را براساس نیاز خود به سادگی طراحی و پیاده سازی کنید.

 

افزونه وردپرس المنتور

 

افزونه المنتور چه ویژگی هایی دارد؟

افزونه المنتور و افزونه المنتور پرو به طور همزمان یکدیگر را کامل و تکمیل می سازند و ویژگی های مختلفی را برای طراحی صفحات سایت در وردپرس به ارمغان می آورند که برخی از این ویژگی های عبارتند از:

قابلیت اعمال و نمایش تغییرات در صفحات به صورت زنده یا Live

امکان استفاده از ابزارک های متنوع برای طراحی صفحات سایت

امکان طراحی صفحات فروشگاهی و متناسب با فروش کالا و محصول

قابلیت شخصی سازی صفحه براساس نمایش در دسکتاپ، موبایل، تبلت و غیره

دارای ده ها افزودنی متنوع برای افزایش چند برابری امکانات افزونه المنتور

 

افزونه وردپرس المنتور پرو، نسخه تجاری المنتور است که برخلاف نسخه رایگان، دارای ویژگی های بسیار بیشتری است. برخی از ویژگی های المنتور پرو شامل پوسته ساز، ویجت های بسیار بیشتر، تنظیمات و قابلیت های بیشتر و غیره می باشد. در نهایت شما با این صفحه ساز قدرتمند وردپرس می توانید انواع وب سایت (شرکتی، شخصی، فروشگاهی) را با سایت ساز وردپرس بسازید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DfxiLDn2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه