دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

زیبایی هر تخت شکیل و درعین حال مجلل به خرید روتختی و انتخاب آن بستگی دارد. سرویس های خواب جزء آن دسته از اقلامی هستند که نه تنها در نوع دکوراسیون اتاق تاثیر گذار می باشند، بلکه اتاق خوابی چشم نواز و محیطی آرامش بخش برای فرد به ارمغان می آورند. در میان انواع روتختی ها در جنس های متفاوت، مخمل جزء پرفروش ترین و پرطرفدارترین روتختی ها محسوب می گردد. در کل می توانیم بگوییم مزایای استفاده از روتختی مخمل ترک بی شمار بوده و از کیفیت فوق العاده ای نیز بهره مند هستند. البته در رابطه با خرید روتختی مخمل یکسری نکات وجود دارد که در این بخش از دیاموند هوم به آن خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از روتختی با پارچه ی مخمل

مواد استفاده شده در پارچه مخمل و مزایای روتختی مخمل

موارد استفاده شده از روتختی های مخمل که موجب گشته این نوع پارچه ها از سایر جنس های دیگر متمایز گردند، می توان به الیاف طبیعی همچون کتان، پشم و مهم تر از همه ابریشم موجود در آن ها اشاره کرد. این پارچه از یک ضخامت و نرمی خاصی برخوردار می باشد و کاملاً مناسب برای فصول سرد همچون پاییز و زمستان بوده و با بافت کورکی خود از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند.

الیاف بکار برده شده در روتختی مخمل موجب گشته این محصولات از وزن سبکی نیز برخوردار باشند. شما نیز در هنگام خرید بهتر است حتماً به وزن روتختی توجه کنید. وزن سنگین پارچه در هنگام خواب می تواند اذیت کننده باشد. از مهم ترین مزایای استفاده از روتختی مخمل ترک می توانیم به لطافت بی نظیر، ظاهری زیبا، کیفیتی بادوام در نتیجه خوابی راحت اشاره کنیم.

توجه داشته باشید تمام روتختی های مخمل از ساختاری یک شکل تشکیل نشده و هرکدام می توانند متناسب با قیمتی که دارند؛ الیاف گوناگونی نیز داشته باشند. شما می توانید این محصولات را با الیافی طبیعی و همچنین جنس ابریشم به همراه قیمتی مناسب خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

انواع پارچه های روتختی مخمل

انواع پارچه های روتختی مخمل

روتختی مخمل با توجه به الیاف های متفاوتی که در آن به کار می رود، در انواع گوناگونی به فروش می رسد که شامل موارد زیر هستند:

1.                  مخمل ابریشم

یکی از بهترین و فوق العاده ترین نوع پارچه های مخمل از جنس ابریشم است. این نوع پارچه از زیبایی و لطافت خاصی برخوردار می باشد و در هنگام خواب به خوبی می توانید نرمی آن را حس کنید. در کل روتختی های مخمل ابریشم از زیباترین روتختی ها شناخته می گردند که در عین زیبایی از لحاظ کیفیت هم محشر هستند. معمولاً مخمل ابریشم با توجه به دوام و کیفیتی که دارد، در مقایسه با سایر اجناس از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. جهت کسب سفارش انواع روتختی ها می توانید همین حالا اقدام کنید.

 

2.                  مخمل کبریتی

امروزه خریداران استقبال فراوانی از روتختی های مخمل کبریتی می کنند. تنوع در میان رنگ بندی این نوع از تختی ها موجب شده بسیاری از مشتریان جذب روتختی مخمل کبریتی گردند و جنس این پارچه ها از پنبه بوده که از لطافت و نرمی فوق العاده ای هم بهره مند هستند. یکی از عمده ترین مزایای استفاده از روتختی مخمل ترک از نوع کبریتی می توانیم به ضد حساسیت بودن آن اشاره کنیم. در این رو تختی ها نخ ها به طور مرتب و در یک طول در کنار هم قرار گرفته و در طرح های متنوعی به تولید می رسند.

 

3.                  مخمل طرح دار

روتختی های مخمل طرح دار می توانند نگاه هر بیننده ای را به خود جذب کنند. این نوع جنس از پارچه ها از قابلیت شستشوی بسیار خوبی برخوردار بوده و دوام و ماندگاری بالایی دارند. روتختی های مخمل طرح دار در انواع و اقسام گوناگون و سلیقه های متنوع به تولید رسیده و از تنوع رنگ بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. در رابطه با لطافت و نرمی آن ها نیز باید بگوییم روتختی های طرح دار، ابریشم، کبریتی و حتی کشی همه از لطافت بالا برخوردار هستند.

 

4.                  مخمل کشی

مخمل های کشی همان طور که از نامشان نیز مشخص است در تهیه و تولید آن ها از مواد کشسانی استفاده کرده اند. یعنی الیاف این روتختی ها به گونه ای است که از خاصیت ارتجاعی برخوردار هستند. به طور کلی می توانیم بگوییم الیاف اسپندکس و ریون الیافی جزء موادی هستند که در پارچه های مخمل کشی استفاده می شود.

مزایای استفاده از روتختی با پارچه ی مخمل

مزایای استفاده از روتختی مخمل

مزایای استفاده از روتختی مخمل ترک بی شمار بوده و برای داشتن خوابی راحت و پر آرامش حائز اهمیت هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

•           تن پوشی مناسب تخت

رو تختی مخمل از کاور بسیار عالی برای پوشش سرتاسری تخت برخوردار می باشد. این پارچه ها برای سرویس خواب محیطی دنج را فراهم آورده و با لطافت و نرمی خود خوابی راحت را به ارمغان می آورند. در هنگام خرید روتختی توجه داشتن به سایز آن متناسب با اندازه تخت اهمیت بالایی دارد.

 

•           خوش دوخت بودن

پارچه های مخمل معمولا از بافت بسیار سبک و نازکی برخوردار می باشند. این پارچه ها به دلیل نداشتن پرز، نبود ضخامت بالا، لطافت و کیفیت بالا برای تهیه انواع پوشاک به کار می روند. پارچه های مخمل را می توانیم در رده اول در میان سایر جنس ها برای تولید رو تختی و لباس ( مجلسی و خانگی) بر شماریم.

 

•           چروک پذیری کم

یکی از مهم ترین ویژگی های پارچه های مخمل می توانیم به میزان چروک پذیری اندک آن ها اشاره کنیم. در واقع این پارچه ها اگر چروک هم شوند به راحتی می توان آن را با دست صاف کرد و به نوبه آن هیچ گونه چین و چروکی بر روی پارچه باقی نمی ماند. دلیل این امر را نیز می توانیم کیفیت فوق العاده این پارچه ها و مواد به کار رفته در آن ها بدانیم.

 

•           کمک به خواب راحت

معمولاً آن دسته از روتختی هایی که نرم و لطیف هستند، در هنگام خواب نیز حس بسیار خوبی را به افراد القا می نمایند. شما می توانید محیطی گرم و نرم را با رو تختی های مخمل تجربه کنید. کیفیت خواب عامل موثری در سلامت جسم و روح بوده و پارچه روتختی تاثیر بسزایی در این امر دارد. رو تختی انتخابی ما نباید دمای بدن، میزان رطوبت و راحتی را مختل سازد. روتختی مخمل با در نظر گرفتن این موضوعات خواب راحت را به ارمغان می آورد.

 

•           لطیف و مناسب پوست بدن به هنگام خواب

لطافت و نرمی که پارچه های مخمل دارند با هیچ نوع جنسی قابل مقایسه نیست. روتختی های مخمل با توجه به جنس بسیار فوق العاده ای که دارند کاملا لطیف و ضد حساسیت و مناسب پوست بدن افراد به هنگام خواب هستند.

جمع بندی

یکی از روتختی هایی که در عین جذابیت و زیبایی از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد، جنس های مخمل است. از طریق دیاموند هوم به ثبت سفارش انواع روتختی ها در جنس و طرح های متنوع اقدام کنید. مطمئن باشید که ما در فروش محصولات اصالت و کیفیت محصول را در رده اول مدنظر قرار می دهیم. این روتختی برای فصل های پاییز و زمستان انتخابی بسیار شایسته بوده و محیطی گرم و آرامش بخش و همچنین راحت برای فرد در هنگام خواب به ارمغان می آورد. برای مشاهده انواع روتختی مخمل می توانید به محصولات اتاق خواب به ما مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hP5Lrceh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
شراره :
1 سال پیش
روتختی مخمل ترک دیاموند هوم واقعا خفنه من چند ساله دارم استفاده میکنم ازش
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه