دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بدون شک یکی از جالب ترین نمایشگاه ها در شهر تهران، نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود است که پس از گلفود (Gulfood) دبی، بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی منطقه از سال 1373 به شمار می رود. همان طور که از نام آگروفود نمایان است، نمایشگاه آگروفود، در حقیقت نمایشگاه صنایع غذایی، کشاورزی و ماشین آلات و صنایع وابسته است. این نمایشگاه که امسال در تاریخ 26 الی 29 خردادماه 1402، مصادف با 16 الی 19 جون 2023 میلادی، برگزار می گردد، بزرگ ترین و قدیمی ترین نمایشگاه صنایع غذایی کشور است.

با گذشت 29 سال از قدمت برگزاری این نمایشگاه، شاهد آن هستیم که هر ساله بیش از 1500 مشارکت کننده در این نمایشگاه حضور دارند و حدود 40 هزار بازدید کننده، از این نمایشگاه دیدن می کنند.

برگزار کننده نمایشگاه آگروفود، شرکت پالار سامانه است و این نمایشگاه به مدت 4 روز برقرار است. برای بازدید از آن، بین ساعات 8 صبح الی 15 در روزهای ذکر شده، می توانید به محل دائمی نمایشگاه بین المللی در تهران مراجعه کنید. نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی(آگروفود)؛ دریچه ای به شگفتی خوراکی ها است که نباید فرصت دیدن از آن را از ددست داد.

 نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی(آگروفود)؛ دریچه ای به شگفتی خوراکی ها

قسمت های مختلف نمایشگاه آگروفود

نمایشگاه آگروفود شامل 5 قسمت اصلی است:

 

بخش های نمایشگاه

شامل

Agro - کشاورزی

بذر، کود و سموم، ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات گلخانه ای و لوازم مربوطه

Food Ingredients - مواد اولیه صنایع غذایی

مواد اولیه خام غذایی و نوشیدنی

Food Tech - ماشین آلات صنایع غذایی

انواع ماشین آلات خطوط تولید، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و خطوط مربوطه

Bakery and Confectionary - نان و قنادی

انواع نان، محصولات برپایه غلات، محصولات قنادی و لوازم مربوطه

Food Hospitality - تشریفات

شرکت های ارائه دهنده انواع خوراکی ها، خدمات پذیرایی و محصولات مرتبط

 

در سال گذشته، هرکدام از این 5 قسمت اصلی نمایشگاه، مهمانانی چون زر ماکارون، مکنزی، طبیعت، خوشاب و .. را در خود جای داده بودند و هرساله به این تعداد افزوده می گردد.

برای اینکه در نمایشگاه ایران آگروفود حضور پررنگی داشته باشید، می توانید از هدایای مختلفی کمک بگیرید و نکته مهم آن است که نیازی نیست حتما فیزیکی در آن جا حضور داشته باشید!

حضور خود را با این پیشنهاد ویژه تضمین کنید

یک تبریک فوق العاده برای غرفه داران و یا ابراز وجود برای افرادی که زمان کافی برای رسیدن به نمایشگاه را ندارند، از مهم ترین دغدغه ها است. سفارش و تحویل تاج گل نمایشگاه از گزینه های پرطرفداری است که شما در اختیار دارید تا بدون حضور فیزیکی، به مقصود خود برسید.

برای ارسال تاج گل نمایشگاه به ایران آگروفود، نیاز دارید تا گزینه های متعددی در پیش رو داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید. VIPShop برای شما گزینه های بسیاری از تاج گل نمایشگاه را فراهم کرده است تا با آسودگی خاطر، سفارش خود را ثبت کنید و در غرفه مورد نظر تحویل بگیرید.

سفارش تاج گل نمایشگاه از VIPShop

با سفارش تاج گل نمایشگاه از VIPShop:

ما اطمینان حاصل می کنیم که تاج گل نمایشگاه شما به بهترین شکل به مقصد برسد و از موارد زیر بهره مند شوید:

  • امکان انتخاب از میان گزینه های بسیار
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • امکان تحویل تاج گل در داخل غرفه
  • ارسال رایگان تاج گل تا جلوی درب نمایشگاه
  • امکان ارسال متن دلخواه بر روی کارت همراه تاج گل
  • پشتیبانی کامل پیش و پس از خرید
  • ضمانت کیفیت گل ها

دغدغه ما آسودگی خیال شما در کنار بهره مندی از بالاترین کیفیت است. برای داشتن تاج گل هایی منحصربه فرد و با گل های تازه، از صفحه تاج گل نمایشگاه VIPShop دیدن کنید.

https://vipshop.flowers/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tBLyVGeH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه