دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در لاستیک ها آج و شیار هایی مشاهده می کنید که بی دلیل طراحی و ساخته نشده اند. این شیار ها تاثیرات زیادی بر روی میزان فرمان پذیری و نرمی فرمان و … دارند. از آنجایی که آج با سطح جاده تماس برقرار می کند و بر روی نحوه رانندگی تاثیر می گذارد باید انواع آج خودرو را بررسی کنید.

گل لاستیک چیست؟

گل لاستیک چیست؟

انتخاب درست الگوی آج یا گل لاستیک تاثیر زیادی بر روی میزان مصرف سوخت و راحتی راننده و میزان صدای لاستیک دارد. گل و شیار و آج هر لاستیکی به شکل منحصر به فرد برای جاده های مختلف طراحی شده است. گل تایر یا الگوی آن فقط به لاستیک زیبایی نمی دهد بلکه در ترمز گرفتن به موقع، میزان چنگ زنی و چسبندگی تاثیر گذار است.

لاستیک نکسن برای چه کشوری است؟

نکسن یک برند کره ای مطرح در صنعت تولید لاستیک است که به عنوان اولین شرکت تولید لاستیک در کره شناخته می شود. این شرکت در ابتدا با هدف تولید تایر رادیال فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از چند سال فعالیت برای حفظ برتری و بهبود کیفیت محصولات خود نام خود را به نکسن تغییر داد.

شرکت نکسن توانست شعبه خود را در کشور آمریکا تاسیس کند و موفق به دریافت جایزه نوبل لاستیک های نانو شود. لاستیک نکسن با استفاده از فناوری های نوآورانه توانست در زمینه طراحی و ساخت لاستیک جایگاه ویژه ای در بازار جهانی بدست آورد. این شرکت به دلیل طراحی منحصر به فرد و کیفیت عالی لاستیک ها موفق به کسب جوایز متعددی از جمله G-mark، جایزه IF Design و جایزه IDEA شده است.

انواع گل لاستیک نکسن

انواع گل لاستیک نکسن

گل لاستیک نکسن انواع مختلفی دارد که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد.

تایر N blue eco

این تایر برای تمام فصول سال مناسب بوده و می توان در شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کرد. این تایر برای تجهیز کردن خودرو های مختلف مناسب بوده و دارای الگو آج مناسب و بهینه ای می باشد. در تایر نکسن ترکیب سیلیس وجود دارد که باعث افزایش طول عمر لاستیک و کاهش ساییدگی آن می شود.

Nexen Roadian HTX RH5

لاستیک های SUV Nexen در تخلیه آب باران و رد کردن کردن جاده های گل آلود مهارت خاصی دارند و از مهم ترین مشخصه های آن ها ایجاد اطمینان و عملکرد بالا در جاده است. الگو و گل لاستیک نکسن در اندازه های مختلف شیار های متفاوتی دارد و می تواند سایش طولانی مدت تایر و سر و صدای تایر را کاهش دهد و طول عمر لاستیک را افزایش دهد. این لاستیک طراحی هوشمندانه ای دارد. شیار های این تایر به صورت زیک زاک جهت عملکرد بهینه ترمز طراحی شده است. الگوی آج نکسن چند تکه است و می تواند دوام و زهکشی را بهبود دهد.

CP672

تایر های سری CP عملکرد فوق العاده ای دارد و بهترین انتخاب برای استفاده در وسیله نقلیه در مناطق ساحلی و مکان های است که باران زیادی می بارد. این تایر ها دارای شیار های پهن و مستقیم و عریض هستند و در آب و هوای مرطوب هم می توانند کشش و هندلینگ را بهبود دهند و به کاهش صدای جاده کمک کنند. این لاستیک ها بسیار نرم هستند و می تواند برای مدت طولانی دوام و ماندگاری داشته باشند.

Nexen N'Fera AU7

این مدل از لاستیک های برند نکسن برای تمامی فصول مناسب بوده و می توانند در هر آب و هوایی پایداری ترمز را افزایش دهند.

Nexen N’Fera RU5

این نوع تایر نیز در تمام فصول عملکرد بهینه و استثنایی دارد و به دلیل داشتن الگو و گل موجی شکل و شیار های مستقیم می تواند در برابر هیدروپلن مقاوم باشد و به شکل موثری آب را تخلیه کند.

N PRIZ AH5

این لاستیک دارای شیار های گسترده و طولی است که باعث بهبود عملکرد زهکشی می شود. همچنین برای تمام فصول سال طراحی شده اند که می توانند کشش قابل اعتمادی ایجاد کنند. آج های این لاستیک می توانند در جاده برفی و خشک و مرطوب قدرت کشش بی نظیری داشته باشند.

تاثیر گل لاستیک بر سلامت لاستیک

تاثیر گل لاستیک بر سلامت لاستیک

آج و گل لاستیک تاثیر زیادی بر روی ایمنی خودرو ها می گذارد، چرا که زمانی که خودرو در جاده در حال حرکت است آج لاستیک باعث چسبندگی و کشش آن بر روی جاده می شود. گل لاستیک تاثیر زیادی بر روی سلامت لاستیک ها دارد، چرا که اگر گل لاستیک طراحی هوشمندانه ای داشته باشد می تواند سنگریزه و گل و آب را تخلیه کند. لاستیک های نکسن دارای شیار ها و گل های بهینه ای هستند که می توانند موجب کاهش سروصدا و بهبود زهکشی شوند.

خرید انواع لاستیک

 لاستیک ها از اجزای بسیار مهم هر خودرویی به شمار می روند که اگر با کیفیت طراحی و تولید نشده باشند می توانند بر روی عملکرد خودرو زیادی بگذارند. بنابراین برای خرید لاستیک های با کیفیت و استاندارد حتما از سایت معتبر اقدام کنید. لاستیک های بی کیفیت می توانند باعث لرزش بدنه خودرو شوند و شرایط رانندگی را برای راننده سخت کنند اما لاستیک های با کیفیت شرایط رانندگی را بهبود می بخشند و باعث عملکرد بهتر خودرو خواهند شد. سایت شجاع تایر ارائه دهنده انواع لاستیک و تایر خودرو بوده و توانسته شعبه های متعدد خود را در شهر های مختلفی تاسیس کند. در صورتی که تمایل به خرید لاستیک و تایر خودرو دارید به این سایت مراجعه کنید تا خریدی هوشمندانه داشته باشید.

گل لاستیک نکسن

جمع بندی

در انتخاب لاستیک باید به گل لاستیک توجه کنید، چرا که آج لاستیک می تواند بر نحوه حرکت خودرو و ویژگی های تایر تاثیر بگذارد. در صورتی که آج لاستیک را به درستی انتخاب کنید توانایی هدایت خودرو و دوام لاستیک افزایش می یابد. لاستیک نکسن از معروف ترین لاستیک ها در جهان است که گل و شیار لاستیک را بر اساس شرایط جاده طراحی کرده است. گل لاستیک نکسن برای زمین های مرطوب و خشک و برفی طراحی شده تا عملکرد خودرو را افزایش دهد. برای خرید لاستیک مناسب می توانید از مشاوره کارشناسان مربوطه استفاده نمایید یکی از مزاکز معتبر در این زمینه فروشگاه لاستیک شجاع تایر:shojatire.com است. سایت شجاع تایر انواع لاستیک را با قیمت و کیفیت عالی ارائه می دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/s1c3ZXkb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه