دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

متأسفانه، در اتحادیه امداد خودرو، شکایات زیادی درباره مشکلاتی که از امدادگران خودروهای غیر مجاز برای رانندگان ایجاد کرده اند، وجود دارد. این امدادگران غیرمجاز، روش های مختلفی مانند توانی با مکانیک، خراب کردن ماشین و ... را برای دریافت هزینه های زیادی استفاده می کنند.در این مقاله روش شناختن امداد خودرو مجاز که زیر نظر اتحادیه، ای نماد و اتحادیه کسب کار مجازی هستید و خدماتی که ارائه می دهند را برسی می کنیم.

تمام رانندگان لحظات سختی را تجربه کرده اند. این لحظات مثل جوش آوردن خودروگیر کردن در برف و یخ، گیر افتادن در گل و گودال، پنچر شدن در جاده و شهر، خرابی خودرو، تمام شدن سوخت، تصادف و ... است. این موارد می تواند نیاز به خدمات امداد خودرو را به خوبی آشکار کند.

چطور امداد خودرو مجاز را پیدا کنیم؟

استفاده از خودرو بر های غیر مجاز مشکلات خاص خودش را دارد. در بسیاری از موارد خودرو بر های غیر مجاز نه تنها مشکلی را از شما حل نخواهند کرد، بلکه به مشکلات شما اضافه می کنند. پرداخت هزینه و پول اضافی هم که سر جای خود قرار دارد.

امداد خودرو مجاز

دوستی تعریف می کرد که خودروی او در شب خراب شده و درخواست کمک کرده است؛ اما فردی که حاضر شده علی رغم تلاش بسیار، نتوانسته بود خودرو را تعمیر کند؛ همچنین پول زیادی گرفته بود و با انتقال خودرو به تعمیرگاه با خودرو بر مشکل را بیشتر هم کرده بود. یادتان باشد کلیه خودروهای آقای امداد دارای آرم مخصوص هستند، درست مانند لباس فرم کارکنان و راننده های آنها. اگر آرم روی لباس تعمیرکار نصب نشده باشد و یا دارای لباس فرم نباشد، احتمال اینکه آن شخص تعمیرکار نباشد و از طرف شرکت مراجعه نکرده باشد، بسیار زیاد است. کارت شناسایی امدادگر دارای کد کیو آر مخصوص است.

همانطور که اشاره کردید، گفتن فقط "امداد خودروی مجاز" ممکن است کافی نباشد و شما باید از نشانه هایی که برای شناسایی یک امداد خودرو مجاز وجود دارد، استفاده کنید. برای تشخیص یک امداد خودرو مجاز در تهران، شما می توانید به موارد زیر توجه کنید:

تحقق مجوز فعالیت: همچنن می توانید از جستجو در گوگل شرکت های که خدمات امداد خودرو ارائه می دهند را پیدا کنید این شرکت ها حتما باید اینماد و مجوز کسب کار مجازی و مجوز از اتحاده امداد خودرو را در سایت خود داشته باشند.

امداد خودروی مجاز

امکان ارائه خدمات: یک امداد خودرو مجاز باید توانایی ارائه خدمات متناسب با نوع خودرو و مشکلات فنی آن را داشته باشد. بنابراین، شما می توانید با توجه به نوع خودرو و مشکل فنی آن، با امداد خودرو مجاز تماس گرفته و از توانایی ارائه خدمات آنها مطمئن شوید.

نماد اعتماد الکترونیکی، دارا بودن مجوز اتحادیه و داشتن تاییدیه عضویت در انجمن کسب و کارهای مجازی، از دیگر مشخصه هایی است که تشخیص اصالت همکاران ما را راحت نموده است.


امکان پرداخت هزینه ها:
امداد خودرو مجاز باید امکان پرداخت هزینه های به صورت آنلاین و نقدی با فاکتور رسمی خدمات ارائه شده را داشته باشد.


نظرات و بازخوردها:
 نظرات و بازخوردهایی که دیگران در مورد این امداد خودرویی داده اند نیز می تواند به شما در تشخیص یک امداد خودرو مجاز کمک کند. برای این منظور، شما می توانید به سایت های معتبری که نظرات و بازخوردهای کاربران را درباره خدمات


آرم امداد خودرو:
 خودروی امداد خودرو مجاز نیز باید دارای نشانه های شناسایی مشخصی باشد. این نشانه ها ممکن است شامل نام و آرم شرکت روی خودرو، رنگ و شماره پلاک و نشانه های خاص دیگر باشد.

هر کدام از این عناوین را که بررسی کنید می تواند شما را به نماینده های مجاز امداد خودرو راهنمایی کند.

با این توضیحات باید خیالتان در شهر از بابت خراب شدن خودرو راحت شده باشد. امیدواریم به مشکلات این چنینی بر نخورید اما در هر صورت در صورت بروز این مشکلات، پیشنهاد می کنیم به همکاران ما اعتماد کنید با شماره 02148287 تا در کمترین زمان مشکل شما برطرف شود.

 

انتقال خودرو های سبک و سنگین با خودروبر و یدک کش

نگران نباشید فرقی نمی کند کجا به مشکل برخورده اید. خودروبر آقای امداد و یدک کش های سیار آقای امداد در جاهای مختلف شهر مستقر هستند و با یک تماس در محل مربوطه حاضر خواهند شد. همکاران ما خودروی شما را به هر نقطه یا تعمیرگاه یا مراکز بیمه ای که بخواهید، انتقال می دهند. نوع خودرو شما هم برای انتقال برای ما اهمیتی ندارد. ما کارمان را بلدیم. انتقال انواع خودروهای سبک و سنگین به مراکز مورد نیاز کار تخصصی ماست. مطمئن باشید بیش از 400 ماشین بر، یدک کش، کفی، دکل و... از پس خودروی شما برمی آیند.

مکانیک سیار

می توانید از خدمات تعمیر در محل آقای امداد استفاده کنید. در بسیاری از مواقع خودرو دچار ایراد جزئی شده که در کمترین زمان حل می شود. ممکن است حتی خودتان هم احساس کرده باشید که مشکل خودرو حاد نیست ولی در هر صورت کاری از دستتان بر نمی آید. نگران نباشید. همکاران ما در چنین مواقعی با تعهد تمام و سریع ترین زمان مشکل را حل می کنند. این همکاران به لباس فرم مخصوص و کارت شناسایی مجهز هستند و می توانید به راحتی آن ها را شناسایی کنید.

همچنین همه آنها به همراه تجهیزات و ابزار کامل فعالیت خود را انجام می دهند. شما نگران کار و تخصص آنها نباشید. همکاران آقای امداد کار خود را بلدند و در این زمینه آموزش های لازم را دیده و دارای مدرک معتبر هستند. رایج ترین خدماتی که توسط همکاران ما برای تعمیر در محل و مکانیک سیار انجام می گیرد.

خدمات بسیار دیگری همچون عوض کردن لاستیک، تعویض ماهک دنده، تعویض و تعمیر سیم کلاچ و گاز و... توسط مکانیک سیار آقای امداد در محل قابل انجام هستند و نیازی به خودرو بر نخواهند داشت. در صورت درخواست مکانیک سیار آقای امداد می تواند در مواقع ضروری به کمک شما می آید.

سرویس در محل

سرویس خودرو سیار آقای امداد شامل تعویض روغن در محل، فیلترها، لنت، شمع، تسمه تایم و هرزگردها از طرف ناوگان متخصص امداد خودرو آقای امداد ارائه می شود. به موقع انجام دادن سرویس ادواری، مزایای بسیاری دارد. به عنوان مثال، می تواند باعث افزایش طول عمر خودرو، کاهش خرابی قطعات و حفظ گارانتی خودرو شود. در حقیقت، با ارائه خدمات سرویس ادواری به موقع، تمامی خدمات گارانتی نیز حفظ می شود.

ارائه خدمات با کیفیت

نباید خودرویی که توسط مکانیک سیار تعمیر شده است، در مدت کوتاهی مجددا دچار همان ایراد گردد. اینجاست که تخصص همکاران آقای امداد به کمک شما می آید. حتی در مواقع ضروری، انتقال خودرو با خودرو بر باید با بهترین شرایط انجام شود و به محل مربوطه انتقال یابد. بکسل کردن خودرو شرایط ایمنی خاص خودش را دارد که همکاران آقای امداد به خوبی با آن ها آشنا هستند.

رعایت اصول و خدمات با کیفیت باعث شده تا اعتماد به ما و همکاران ما روز به روز بیشتر شود. در واقع ضمانت کار ما، همین کیفیت بالای کار توسط همکاران است.

امداد خودرو آقای امداد

خودرو بر های ما در کمترین زمان برای خدمت رسانی حاضر می شوند.

چرا باید به آقای امداد اعتماد کنیم؟

ما سابقه طولانی در زمینه امداد رسانی دارند. شما می توانید در قسمت نظردهی سایت میزان رضایت مشتری را مشاهده کنید.

امداد خودرو تهران آقای امداد دارای مجوز رسمی از اتحادیه ، اینماد و کسب کارهای مجازی است و تیم حرفه ای برای خدمات رسانی آماده کرده است. در واقع این مجوز رسمی می تواند حس اعتماد را در مشتریان فراهم آورد. همچنین قیمت های تعیین شده از سوی آقای امداد از سوی اتحادیه بوده و کاملاً قانونی است.

امدادرسانی سریع

به خاطر تحت پوشش قرار دادن تمامی مناطق امدادگر توسط GPSدر تمامی بخش ها حضور دارند. پس هر زمانی از شبانه روز خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران معطلی یا اتلاف وقت نباشید و از امدادرسانی تمام وقت این شرکت بهره ببرید. صرفه جویی در وقت بسیار حائز اهمیت است

ارائه خدمات باکیفیت

یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های مثبت شرکت امداد خودرو آقای امداد، ارائه خدمات با بهترین سطح کیفیت است. استفاده از اقلام مصرفی مرغوب، تجهیزات کاربردی و غیره، باعث شده است تا متقاضیان از خدماتی که پنین شرکتی ارائه می دهد به شدت رضایت داشته باشند.

جالب است بدانید که این مجموعه امدادگران بسیار ماهر، زبده و کارکشته ای را برای انجام خدمات تعمیر، کفی، یدک کش، دکل، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و غیره استخدام کرده است. پس می توان یکی از مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو تهران را بهره مندی از خدمات باکیفیت معرفی کرد.

امدادرسانی ۲۴ ساعته

شرکت های بسیار کمی آماده ارائه خدمات امداد خودرو در سطح شهر تهران به صورت ۲۴ ساعته هستند. اما امداد خودرو آقای امداد در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، مشغول به خدمت رسانی به متقاضیان در مناطق مختلف تهران است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/INOTrvh8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه