چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

روز گذشته راه بازار سکه از طلا جدا شد. قیمت سکه افزایش و قیمت طلا کاهش داشت. روند افزایشی قیمت سکه برخی از قطعات را در کانال های قیمتی بالاتر نشاند. کارشناسان اقتصادی افزایش قیمت طلا و سکه را یک روند طبیعی می دانند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز قیمت طلا و سکه طی هفته گذشته در سرازیری کاهش قیمت قرار داشت و با ریزش دلار همراهی کرد. همگرایی بازار فلز زرد با دلار قیمت سکه امامی را در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار داد و سکه بهار نیز ۲۴ میلیونی شد. اما امروز روند قیمت سکه با افزایش همراه شد اما قیمت طلا همچنان در روند نزولی قرار دارد.

معامله گران بازار طلا و سکه معتقدند با وجودی که انس جهانی طلا روند افزایشی دارد اما این افزایش قیمت دلار است که قیمت سکه را صعودی کرده است.

فعالان بازار ارز معتقدند آنچه که مهمترین اثر را بر بازارهای مالی می گذارد تورم است و این موضوع روند قیمت در بازار فلز زرد را در نهایت در مسیر صعودی قرار می دهد. بنابراین توقع ریزش های شارپی را نباید از این بازار داشته باشیم.

فعلا دلار در مرز میان ۴۹ تا ۵۰ هزار تومانی در بازار آزاد نوسان دارد و به اعتقاد معامله گران این مرز حساسی است و هر روندی در این محدوده می تواند قیمت سکه را دچار نوسان کاهشی یا افزایشی نماید. منطقه ای که به اعتقاد بازیگران بازار فلز زرد اگر بشکند احتمال ریزش های بعدی را بالا می برد.

چشم انداز اونس طلا نزولی است و آینده دلار هم به اخبار گره خورده است ولی بررسی نمودار تکنیکالی  سکه امامی  حرف هایی برای گفتن دارد.

پیش بینی قیمت سکه امروز 

شاخص قدرت خرید نسبی در بازه روزانه به محدوده زون حمایتی رسیده که از سال ۹۷ تا کنون شتاب نزولی سکه را کم کرده است ، ولی سکه امامی حمایت خط روند صعودی خود را در محدوده ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان از دست داده است. از آذر تاکنون سکه امامی با برخورد به این خط روند به بالا بازگشته بود و این خط روند صعودی تا کنون ۶ بار مانع از نزول سکه شده بود ولی در آخرین برخورد  سکه امامی  نتوانست بالای این محدوده بماند و با از دست رفتن حمایت خط روند تا حمایت ۶۱ درصد فیبوناچی تا محدوده ۲۸ میلیون کاهش پیدا کرد.

در حال حاضر حمایت ۶۱ درصد فیبوناچی در محدوده ۲۸ میلیون تومان، مهمترین حمایت سکه است و سکه برای بازپس گیری خط روند صعودی باید بالای محدوده ۲۹ میلیون تومان تثبیت شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nvl4nMJf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه