دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تمیز کردن خانه باید به ترتیب و طبق برنامه ریزی انجام شود. به نظر شما باید نظافت منزل فوری را از کجا شروع کنیم؟ شروع کردن هر کاری در ابتدا سخت است زیرا پیدا کردن مناسب ترین نقطه شروع نیازمند تخصص و تجربه می باشد. بسیاری از خانم ها نظافت و تمیز کردن خانه را دوست ندارند. به همین دلیل این کار را سرسری و بدون هیچ توجهی انجام می دهند. ولی نظافتچیان شرکتی با آموزش های گذرانده می توانند بهترین نقطه را برای نظافت انتخاب کنند. در این صورت شما خانه ای تمیز و درخشان را خواهید داشت.

نظافت منزل فوری

مراحل نظافت خانه

خانه را مرتب کنید

به افرادی که نمی دانند که باید نظافت منزل را از کجا شروع کنیم باید بگوییم که در ابتدا باید خانه را مرتب کرد. بی نظمی و آشفتگی در خانه شما را کلافه کرده و دست و پای شما را می گیرد. بسیاری از افراد وسایل را در یک اتاق بر روی هم تلمبار می کنند. ولی نظافتچی منزل هر وسیله ای را در سر جای درست خود قرار می دهید و همین امر نظم خانه را افزایش خواهد داد. اگر خانه شما نامرتب است حتی شده یک روز کامل را نیز به مرتب کردن خانه اختصاص دهید. در این صورت حس بهتری خواهید داشت.

ابزار نظافت را آماده کنید

برای این که پروسه نظافت سریع تر انجام شود باید ابزارهای نظافت را از پیش آماده کنید. در صورت عدم تهیه لوازم شستشو در روز نظافت باید زمان زیادی تلف گردد. این ابزارها شامل تی، دستمال، دستکش، ماسک و انواع شوینده می شود. این ابزارها باید در گوشه ای دور از خانه قرار دهید تا در هنگام نظافت دست و پای شما را نگیرند.

اتاق خواب را نقطه هدف قرار دهید

اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که نظافت منزل را از کجا شروع کنیم پیشنهاد ما به شما انتخاب اتاق خواب می باشد. اتاق خواب یکی از بخش های خانه است که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین این بخش از خانه زمان کمی می برد و تمیز کردن آن راحت تر است. لازم به ذکر است که تمرکز و گذاشتن وقت برای یک بخش از خانه کار درستی نیست. شما باید کار را به صورت یکسان بر روی تمامی بخش های خانه پراکنده کنید.

خانه را جارو کنید

برداشتن آشغال و کثیفی های خانه از جمله کارهای ابتدایی است که باید انجام دهید. برای این کار جاروبرقی بسیار مناسب است و کارها را سریع تر پیش می برد. همچنین در صورتی که کفپوش ساختمان شما فاقد فرش است باید با استفاده از یک تی نخی گرد و غبار و لکه ها را نیز پاک کنید. زیرا آلوده بودن کفپوش باعث انتقال میکروب و ویروس ها به سایر قسمت های خانه می شود.

نظافتچی منزل

گردگیری را به آخرین مرحله بسپارید

گردگیری خانه باید در اولویت آخر قرار گیرد. زیرا گرد و غبار ناشی از جارو کردن و تمیزکاری خانه بر روی سطوح می نشیند. در صورت گردگیری در ابتدای نظافت باید مجدد این کار را انجام داد. برای گردگیری خانه باید از دستمال مخصوص این کار استفاده کرد. برای این کار ابتدا با استفاده از یک دستمال خشک آلودگی های سطحی را برداشته و با یک دستمال مرطوب سطوح را ضدعفونی نمایید.

نظافت منزل در تهران

تا این بخش از مقاله به طور نسبی متوجه شدید که نظافت منزل را از کجا شروع کنیم. نظافت و تمیزکاری بدون برنامه ریزی نمی تواند نتیجه دلخواه شما را بدهد. هدف از نظافت در تهران تنها تمیز کردن بخش های سطحی و ظاهری خانه نیست. بلکه خانه باید از هر نظری کاملا ضدعفونی گردد. اعزام نظافتچی از سوی شرکت های نظافتی این تضمین را به شما می دهد که خانه به صورت ظاهری و باطنی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی می گردد. برای اعزام بهترین نظافتچی با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

نظافت منزل چقدر زمان می برد؟

اگر شما به صورت روزانه خانه را تمیز کنید قطعا نظافت خانه زمان کمتری می برد. به طور کلی زمان نظافت به متراژ خانه و میزان آلودگی موجود در فضا بستگی دارد. ولی نقطه شروع و خاتمه نظافت می تواند بر روی زمان نظافت تاثیر مستقیمی بگذارد. شرکت های نظافتی با اعزام نظافتچی حرفه ای و باتجربه کوتاه ترین زمان نظافت را برای همشهریان تهرانی رقم می زند. شما نیز می توانید در سریع ترین زمان ممکن خانه ای درخشان و تمیز داشته باشید. برای اعزام نظافتچی تماس بگیرید

شرکت نظافتی

برای نظافت آشپزخانه وقت بگذارید

با توجه به اهمیت نظافت و تمیزی آشپزخانه، باید برای این بخش وقت و زمان بسیاری را در نظر بگیرید. شما با تمیز کردن آشپزخانه اصلی ترین کار نظافت منزل را انجام دادید. شما می توانید تنها با تمیز کردن کفپوش و کابینت ها آشپزخانه را به صورت ظاهری تمیز کنید. ولی برای از بین بردن میکروب و آلودگی ها می بایست به جزئیات نظافت نیز بپردازید. به عنوان مثال یخچال را از برق کشیده و لوازم و وسایل آن را بیرون بیاورید. پس از این که تمامی طبقات را به صورت کامل تمیز کردید، مجدد وسایل یخچال را به صورت مرتب در سر جای مناسب خود قرار دهید.

با شرکت نظافتی تماس بگیرید

یکی از بهترین راهکارها برای نظافت و تمیز کردن منزل در تهران تماس با شرکت نظافتی است. نظافتچیان شرکتی به خوبی می توانند به این سوال که نظافت منزل را از کجا شروع کنیم پاسخ دهند. نیروهای خدماتی اعزامی از سوی شرکت های نظافتی به خوبی با روش های نظافتی آشنایی دارند و می دانند به چه صورت سرعت و کیفیت نظافت را افزایش دهند. برای اعزام نظافتچی امین و مورد اعتماد تنها کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. همچنین در صورت عدم نارضایتی از نیروی اعزامی می توانید نیروی جدیدی را جایگزین کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/w34B1mf7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه