پنجشنبه, ۱۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 1 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد نیوز، آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده نرخ طلا 18 عیار و سکه امامی امروز برخلاف روز گذشته عقب نشینی کرد. 

عقب نشینی قیمت طلا و سکه در بازار

قیمت طلا 18 عیار امروز تا سطح 2 میلیون و 528 هزار تومان بالا رفت اما ظهر امروز در محدوده 2 میلیون و 498 هزار و 700 تومان به فروش رسید؛ این قیمت در مقایسه با روز قبل 28 هزار و 100 تومان کاهش را نشان می دهد.

قیمت سکه امامی هم که روز گذشته وارد کانال 31 میلیون تومان شده بود در بازار امروز کانال مذکور را از دست داد و تا 30 میلیون و 800 هزار تومان پایین آمد . 

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WXuhvJPy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه