دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه هولدر موبایل بسازیم؟

1 سال پیش ( 1402/3/9 )
 

تلفن های همراه زندگی ما را به گونه ای متحول کرده اند که 60 سال پیش هیچ کس نمی توانست آن را پیش بینی کند. در چند سال اخیر، تلفن های همراه کارهای ما را ساده تر کرده اند. همچنین لوازم های جانبی آن ها مانند هولدرهای موبایل نیز یکی دیگر از وسایل ضروری امروزی است. همان طور که گفته شد؛ پایه موبایل یکی از لوازم جانبی ضروری در این دوره است که می تواند به ما کمک کند تا هنگام دیدن فیلم یا سریال مورد علاقه مان از این فناوری پیشرفته استفاده کنیم.

همچنین این هولدر گوشی برای جلسات زوم، تماشای مستند و حتی ضبط TikTok مناسب است. آیا دائماً موبایل خود را زیر دسته بزرگی از کاغذهای روی میز خود گم می کنید، آیا به دنبال لوازم جانبی شیک برای میزتان هستید پس نگهدارنده تلفن همراه دقیقاً برای شما مناسب است. جالب است بدانید که خودتان می توانید یک هولدر موبایل بسازید. در زیر راه های مختلف ساختن یک هولدر را به شما توضیح می دهیم.

بهترین متریال برای ساخت هولدر موبایل

شما برای ساخت یک هولدر موبایل نیاز دارید از متریال های باکیفیت استفاده کنید تا به مدت طولانی برای شما کار کنند. می توانید از نوار الاستیک استفاده کنید. اساسا تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نوار الاستیک را دور دسته چکش محکم و پهن بپیچید، سپس موبایل خود را با بند محکم به آن ببندید. شاید برای بعضی از افراد این روش کمی سخت باشد. در ادامه روش های ساده تر را نیز نشان می دهیم.

استفاده از پلاستیک برای هولدر

یکی از وسایلی که می توانید از آن برای ساخت هولدر موبایل استفاده کنید، پلاستیک است. پلاستیک عمدتا برای تولید روکش تراشه های کامپیوتری، پوشش های محافظ و قطعات الکتریکی استفاده می شود. اکثر پلاستیک های تلفن همراه از پلاستیک های خاصی مانند فلوروپلیمر، پلی متیل متاکریلات، پلی پروپیلن، پلی کربنات، فنل فرمالدئید و استایرن هستند.

این جنس در برابر سایش و گرمای تولید شده در اثر استفاده مداوم مقاوم است. به همین دلیل شما می توانید از این پلاستیک ها به عنوان هولدر کمک بگیرید. مثلا از یک سیم مفتولی کمک بگیرید و دور تا دور آن را با این پلاستیک بپوشانید تا مستحکم شوند؛ سپس مکانی برای نگه داشتن موبایل خود سوراخ کنید و به همین راحتی گوشی خود را روی آن قرار دهید. 

استفاده از شیشه برای هولدر

شیشه یکی از اجزای مهم تلفن همراه، به ویژه صفحه نمایش است. با این حال، این یک شیشه معمولی نیست. این شیشه از دی اکسید سیلیکون و اکسید آلومینیوم تشکیل شده و یک پوشش بسیار نازک از اکسید قلع ایندیوم به آن اضافه شده است تا صفحه نمایش بدون خراب شدن قابل استفاده باشد.

اکثر تولیدکنندگان تلفن همراه اکنون از گوریلا گلس استفاده می کنند، شیشه ای سبک، نازک و مستحکم که می تواند از گوشی شما محافظت کند؛ برای این که از این شیشه ها برای هولدر موبایل استفاده کنید، می توانید از یک چوب مستحکم نیز کمک بگیرید. یک چوب صاف و پهن تهیه کنید و در لبه آن شیشه بگذارید تا پایه نگهدارنده موبایل شما شود.

استفاده از فلزات برای هولدر

فلزات در مداراها و باتری تلفن های همراه استفاده می شود. با این حال، وقتی فلزات از زمین استخراج می شوند، خالص ترین شکل خود را ندارند. آن ها در ابتدا از مواد معدنی یا سنگ معدن قبل از این که مورد استفاده در تلفن های همراه قرار بگیرند، استخراج می شوند. شما نیز می توانید فلزاتی را تهیه کنید تا بتوانید از آن ها به عنوان یک هولدر موبایل استفاده کنید. یکی از فلزات ساده و کوچکی که می توانید از همه جا تهیه کنید، گیره است.

 

چگونه از گیره کاغذ برای ساخت هولدر کمک بگیریم؟

  1. یک گیره کاغذ را صاف کنید، سپس آن را به اندازه یک سوم، خم کنید. 2 پایه کوچک را در نوک خم کنید تا یک پایه تلفن سیمی ساده ایجاد شود.
  2. یک گیره کلاسور بزرگ تر را به دسته یک گیره کلاسور کوچکتر بچسبانید تا ظاهر یک هولدر را پیدا کند.
  3. از قیچی برای برش تکیه گاه گوشی L شکل در لوله مقوایی استفاده کنید.
  4. یک کارت پلاستیکی را از وسط خم کنید، سپس یک لب کوچک را در لبه خم کنید تا سریع و محکم بماند. ( در ادامه بیشتر درباره نکات گفته شده در بالا صحبت می کنیم.)

 

هولدرهای موبایل

 

استفاده از گیره برای نگهداری موبایل

مرحله اول

گیره ای پیدا کنید که حداقل طول آن 2.5 اینچ (6.4 سانتی متر) باشد. به اطراف خانه یا محل کار خود نگاه کنید تا یک گیره کاغذ برای ساخت هولدر موبایل استفاده کنید. در صورت امکان، یک گیره کاغذی را انتخاب کنید که با وینیل یا پلاستیک پوشانده شده باشد تا از هرگونه خراش تصادفی روی گوشی تان جلوگیری کند. اگر می خواهید برای دستگاه بزرگتری مانند تبلت پایه بسازید از یک گیره بزرگتر استفاده کنید.

 گیره کاغذ را تا حد امکان صاف کنید. برای خم کردن گیره کاغذ از شکل مارپیچی و تبدیل آن به یک خط مستقیم، از دستان خود یا یک جفت انبردست استفاده کنید. تمام تلاش خود را برای حذف هرگونه برآمدگی یا پیچ خوردگی در گیره را کنید. دوباره گیره کاغذ را به یک سوم خم کنید. از انبردست (یا دستان خود) برای ایجاد 2 خم در گیره کاغذ صاف شده استفاده کنید. هر خم را در امتداد طول گیره و با زاویه 90 درجه به اندازه ⅓ بچرخانید. 

 

مرحله دوم

نوک های گیره کاغذ را با زاویه 90 درجه به سمت بالا تا کنید. انبر را نزدیک انتهای هر گیره کاغذ قرار دهید، حدود 1 اینچ (2.5 سانتی متر) از هر نوک را خم کنید سپس هر نوک را به سمت بالا و به سمت خود خم کنید تا 2 گوشه ایجاد شود و در آخر آن ها را در یک جهت خم کنید.

2 لبه کوتاه گیره کاغذ را در زاویه 90 درجه خم کنید. از انبردست استفاده کنید تا گوشه های گیره را به زوایای قائمه تا کنید؛ سپس گیره کاغذ را در هر پایه از وسط خم کنید تا این بخش بتواند روی سطح صاف قرار گیرد.

تلفن خود را به صورت افقی روی بازوهای پایه تلفن قرار دهید. پایه تلفن را روی یک سطح صاف قرار دهید تا پاها به سمت بالا باشند. تلفن خود را به صورت افقی روی پایه قرار دهید به طوری که پشت تلفن توسط پشت بلند پایه پشتیبانی شود. پایه ها در همان سمت صفحه قرار می گیرند و جلوی لغزش تلفن شما را می گیرند.

 

ساخت هولدر

 

کلام آخر

جالب است بدانید با وسایل های ساده که فکر می کنیم کاربردی ندارند، می توان به راحتی پایه هایی ساخت تا گوشی خودمان را روی آن قرار دهیم. مثلا کارت پول که دیگر از آن استفاده نمی کنید را می توانید تا بزنید تا به عنوان یک هولدر کار کند. همین طور برای خم کردن آن ها از یک خط کش کمک بگیرید؛ البته که هولدرهای موبایل آماده نیز در بازار موجود هستند. هولدرهای موجود در بازار انواع مختلفی دارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا هولدر مناسب گوشی خود را تهیه کنید.

اگر شما جزء کسانی هستید که علاقه ای به ساختن ندارید و ترجیح می دهید آن ها را آماده تهیه کنید، کافی است از فروشگاه هایی که تجهیزات جانبی موبایل دارند، خریداری کنید. هولدهای موبایل باید مستحکم و سفت باشند تا بتوانند وزن گوشی های مختلف را بگیرند. به همین دلیل حتما از این موضوع اطمینان حاصل کنید تا موبایل هوشمندتان آسیب نبیند.

شما می توانید از هولدرها برای جلسات ممتد کاری خودتان استفاده کنید. همچنین یک شبی که خسته وارد خانه شده اید و دوست دارید سریال یا فیلم مورد علاقه تان را به دور از همه ببینید نیز می توانید از یک هولدر موبایل کمک بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UYp9zRN8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه