دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه بر کسی پوشیده نیست که پرده ها جزو جدا ناشدنی از یک اتاق به حساب می آیند، خواه اتاق در یک مجموعه تجاری و یا اداری باشد، خواه یک اتاق خواب در یک منزل مسکونی، پرده ها علاوه بر وظیفه اصلیشان که جلوگیری از ورود نور به درون اتاق است، وظایف دیگری همچون جلوگیری از نقض حریم شخصی افراد، عایقی برای جلوگیری از ورود سرما و گرما به درون اتاق و همچنین ایجاد جلوه بصری زیبا برای محیط را برعهده دارند. انواع مختلفی از پرده در بازار وجود دارند که در این مقاله قصد داریم که شما را با یکی از رایج ترین پرده های موجود در بازار یعنی پرده لوردراپه یا پرده عمودی آشنا کنیم. در این نوشته در مورد ماهیت این پرده، ویژگی های آن و همچنین قیمت و بهترین شیوه خرید آن با شما سخن می گوییم.

پرده لوردراپه یا عمودی

پرده لوردراپه یا عمودی چیست

پرده لوردراپه یک پرده عمودی است، بدین معنا که تیغه های تشکیل دهنده آن به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته اند و جهت بالا به پایین یا عمودی دارند، این نوع پرده به وسیله یک نخ که در کنار آن تعبیه شده است باز و بسته شده و همچنین با نخ دیگری که در همانجا تعبیه شده است، امکان سایه روشن کردن پرده فراهم شده است، منظور از سایه روشن پرده لوردراپه اینست که جهت تیغه ها را طوری تغییر داد که امکان ورود نور به درون اتاق فراهم گردد. این پرده در واقع از چندین تیغه تشکیل شده است که هرکدام عمدتا 9 و یا 13 سانتی متر عرض داشته و تمام تیغه ها به صورت قلاب به یک گیره که به یک ریل آلمینیومی در بالا متصل هستند، وصل می شوند. پرده لوردراپه انواع مختلفی دارد، از جمله پرده لوردراپه تصویری که در واقع همان پرده عمودیست که روی تیغه های آن طرحی مطابق به میل کارفرمای محترم پیاده سازی شده است، همچنین انواع اقسامی از پرده لوردراپه وجود دارند که بر اساس متریال مورد استفاده در ساخت تیغه از یکدیگر متمایز شده اند، مثلا پرده لوردراپه PVC و یا پرده لوردراپه پلی استر انواع پرده عمودی هستند که در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های این پرده می پردازیم.

ویژگی های اصلی پرده لوردراپه

پرده لوردراپه یا عمودی ویژگی های متعددی دارد که در اینجا به سه مورد از بهترین ویژگی های آن اشاره می کنیم.

طول عمر بالا

پرده لوردراپه یا عمودی دارای طول عمر بسیار بالاییست بطوریکه با خرید و استفاده اصولی و بهینه از آن، تا دهه ها امکان فعالیت صحیح را داشته و در صورتی که به دنبال خرید یک پرده با دوام بالا هستید، این پرده بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.

شستشوی ساده و آسان

به احتمال زیاد در صورتی که خانم خانه دار هستید با چالش شستشوی پرده خانه مواجه شده اید، این نوع پرده بر خلاف برخی دیگر از پرده ها که به واسطه طرح و ماهیتشان امکان شسشتشوی آسانی ندارند، کاملا قابل شستشو بوده و به راحتی می توانید آن را بشویید.

نصب آسان و سریع

نصب پرده لوردراپه یا عمودی کار بسیار ساده ای بوده و به راحتی و در زمان اندک، نصاب متخصص امکان راه اندازی این نوع پرده را داشته و تنها نیاز است که ریل آن به صورت تراز روی دیوار نصب شود. فرایند استفاده از این پرده نیز ساده بوده و به سادگی امکان استفاده از آن را دارید. در صورتی که نیاز به نصاب پرده دارید، می توانید که از تهران پرده کمک بگیرید.

قیمت پرده لوردراپه

قیمت پرده لوردراپه

یکی دیگر از دغدغه های اصلی هر فردی که نیاز به پرده دارد، قیمت آن است، امروزه انواع اقسامی از پرده اداری و خانگی در بازار وجود دارند که بسته به متریال به کار رفته، نوع، قابلیت هایی نظیر برقی بودن یا نبودن و همچنین طرح روی آنها، قیمت متفاوتی دارند. در صورتی که قصد اطلاع از قیمت پرده لوردراپه را دارید، می توانید روی لینک قبل کلیک نمایید. تهران پرده به عنوان یکی از مراجع اصلی فروش انواع پرده اداری در کشور، امکان مشاهده قیمت و خرید انواع پرده اداری را روی سایت خود به نشانی tehranpardeh.com فراهم ساخته است، شما نیز با مراجعه به همین سایت می توانید از قیمت دقیق و روز انواع پرده louverdrape مطلع شوید. به دلیل اینکه تهران پرده در زنجیره تامین این محصول در جایگاه مناسبی قرار دارد، با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم محصول به مشتریان گرانقدر توانسته است که پرده لوردراپه ارزان قیمت و با کیفت و تضمینی را به مشتریان عرضه نماید.

خرید پرده لوردراپه

خرید پرده لوردراپه

سایت های زیادی در فضای آنلاین در حال حاضر در حال فروش انواع پرده اداری هستند، در صورتی که قصد خرید پرده لوردراپه یا عمودی به صورت آنلاین را دارید، می توانید که به تهران پرده مراجعه نمایید، در سایت تهران پرده امکان خرید پرده لوردراپه عمودی برای شما فراهم شده است، در صورتی هم که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین گرفتن راهنمایی و مشاوره رایگان در مورد خرید پرده لوردراپه یا هر نوع پرده اداری دیگری دارید، می توانید که به سایت تهران پرده به آدرس tehranpardeh.com مراجعه نموده و در آنجا با شماره پشتیبانی موجود در پابرگ سایت تماس حاصل نمایید، در صورتی که نیاز به اخذ مشاوره تلفنی رایگان به جهت خرید انواع پرده اداری را دارید می توانید هم اکنون با شماره 09122384895 آقای امیری مدیریت مجموعه تهران پرده تماس حاصل نمایید. در انتها نیز لازم به ذکر است که اشاره کنیم سایت تهران پرده دارای نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد ) بوده و به صورت قانونی اقدام به فروش انواع پرده اداری نموده است، در صورتی هم که نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و یا نصب پرده اداری را دارید، این خدمات توسط تهران پرده با نازلترین قیمت ممکن و مشاوره اولیه رایگان به شما ارائه شده است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/64Z1PCDi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه