دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای امروزی استفاده از اینترنت و تکنولوژی همه قسمتهای زندگی روزمره را دچار تغییر و سهولت کرده است. یکی از مزایای استفاده از این تکنولوژی سهولت در انجام کارهایی است که قبلا انجام آنان مشکلات و ضررهای متعددی بهمراه داشت و اکثرا زمان بر و هزینه بر بودند. اما امروزه صنایع و کسب و کارها با بهره از نوآوری ها و امکانات جدید بسیاری از این مشکلات و ضررها را پشت سر گذاشته اند .

صنعت رستوران و کافه داری یکی از آن کسب و کارهایی است که از تکنولوژی بهره بسیار زیادی برده است و با استفاده از این نوآوری ها به پیشرفت بسیار چشمگیری در سرعت ارائه خدمات به مشتری و کاهش هزینه های جاری دست یافته است .

منو دیجیتال (QR Code)

منوهای کاغذی قدیمی

قبل از ظهور نسل جدید منوهای آنلاین و دیجیتال برای رستوران ها و کافه ها، صاحبان این مشاغل از منوی کاغذی استفاده میکردند که دارای مشکلات فراوانی بودند . که از این مشکلات میشود به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ، تغییرات زیاد در قیمت ها و اقلام، هزینه زیاد چاپ و کاغذ، مشکل در تعداد منو و دسترسی به منو، تشکیل صف جلوی صندوق و کلی موارد دیگر که همگی باعث هدر رفت زمان و هزینه برای رستوران دار و مشتری میشد .

منو دیجیتال (QR Code)

با آمدن نسل جدید منوهای آنلاین دیجیتالی دیگر نیازی به استفاده از منو کاغذی نیست. در واقع رستوران داران و صاحبان کافه های امروزه علاوه بر پشت سر گذاشتن موارد و مشکلات منوهای کاغذی قدیمی، تنها با نصب یک Qr Code بر روی میزها یا جلوی پیشخوان خود کلی امکانات بینظیر هم به مجموعه خودشون اضافه کرده اند که قبل از این قابل استفاده نبودند .

مزایای نسل جدید منوهای رستوران و کافه

از مزایا و امکانات بیشمار منو دیجیتال یا منو آنلاین برای رستوران ها و کافه ها میتوان به مدیریت آیتمهای منو و قیمتهای آن، امکان اضافه کردن عکس برای هر غذا، مدیریت نظرات مشتریان، امکان شخصی سازی رنگ صفحه منو، جمع آوری بانک شماره مشتریان، امکان تعامل بیشتر با مشتری و گرفتن بازخورد برای بهبود کیفیت خدمات و کلی موارد دیگر عنوان کرد که تمامی این مزایا رو فقظ با نصب یک Qr Code ساده تو مجموعه میتوان اضافه کرد. جذابیت این ویژگی ها این هست که نیازی به چاپ مجدد منو یا Qr Code وجود نداشته و تمامی این تغییرات در لحظه اعمال میشوند.

  • مدیریت آیتمهای منو

مدیران رستوران و کافه های دارای منو دیجیتال امروزه میتوانند فقط با یک کلیک قیمت یک آیتم توی منو رو عوض کنند و یا یک آیتم جدید به منو اضافه یا حذف کنند و این کار رو تنها در یک دقیقه انجام بدهند.

  • اضافه کردن عکس برای هر غذا

هر رستوران دار یا کافه داری امروزه میداند که وجود عکس جذاب چقدر میتواند در انتخاب و رضایت مشتری تاثیر داشته باشد حال تصور کنید که برای هر آیتم در منو میتوان یک عکس اختصاصی جذاب به راحتی اضافه کرد.

  • مدیریت نظرات مشتریان

یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل در انتخاب یک رستوران و یا غذا، نظرات بقیه مشتریان آن است. مدیریت این نظرات یک ابزار عالی برای یک مدیر رستوران محسوب میشود.

  • شخصی سازی رنگ صفحه منو

رنگ صفحه منو یک رستوران یا کافه جزو برند و کاراکتر آن کسب و کار محسوب میشود که جایگاه بسیار ویژه ایی در نظر مشتریان آن محل دارد. با وجود نسل جدید منوهای دیجیتالی به راحتی امکان شخصی سازی این مورد برای صاحبان آنان فراهم شده است.

  • بانک شماره مشتریان

یک بانک اطلاعاتی از مشتریان، یکی از بهترین داشته های صاحب یک رستوران میتواند باشد. حال امکان جمع آوری این بانک اطلاعاتی به سهولت در دسترس مدیرانی است که از منو دیجیتال برای مجموعه خود استفاده میکنند.

 

 منو دیجیتال (QR Code) با سفارش فود

منو دیجیتال (QR Code) با سفارش فود

مجموعه بزرگ سفارش فود از سال 94 به رستورانها و کافه های سراسر کشور کمک کرده تا به نسل جدید رستوران های دیجیتالی و آنلاین پیوسته و در این راه تجربیات بسیاری اندوخته است. رستوران داران و کافه داران در هر جا که باشند میتواند از پلن های مجموعه سفارش فود بهره ببرند و حتی به صورت رایگان از داشتن یک منو دیجیتال لذت ببرند.

علاوه بر تمامی امکاناتی که برای منوهای دیجیتال و آنلاین گفته شد مجموعه سفارش فود کلی ویژگی جدید برای ارائه به صاحبان و مدیران رستوران و کافه دارد که با مراجعه به سایت سفارش فود میتوانند از آن بهره ببرند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f3fPnaN6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سفارش فود :
4 ماه پیش
ساخت منوی دیجیتال کافه و رستوران https://****.com/%D9%85%D9%86%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-qr-code-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه