سه شنبه, ۱۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 9 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

متاسفانه دلایل زیادی برای ایجاد چین و چروک زیر چشم وجود دارد و درک آن می تواند به شما کمک کند تا بهترین روش های درمانی را انتخاب کنید.

پیری اولین و شایع ترین علت ایجاد چین و چروک در اطراف چشم است. با افزایش سن، الاستین و کلاژن موجود در پوست را از دست می رود و پوست نازک و شل می شود. سیگار کشیدن یکی دیگر از دلایل مهم چین و چروک زیر چشم است زیرا سیگار کشیدن باعث ایجاد رادیکال های آزاد در بدن می شود که میزان الاستین و کلاژن را نیز کاهش می دهد.علاوه بر این، هنگام سیگار کشیدن، احتمالاً چشمانتان چشمک می زند، که این مسئله به مشکل شما می افزاید.

5 درمان برتر چین و چروک های زیر چشم

حرکات و حالت کلی صورت باعث افزایش چین و چروک ها در طول زمان می شوند، مانند زمانی که می خندید، چشمک می زنید یا لبخند می زنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب به طور کلی به پیری کمک می کند و همچنین باعث می شود چشمان خود را جمع کنید که باعث ایجاد خطوط چین و چروک می شود. مراقبت ضعیف از پوست صورت می تواند پوست شما را خشک کند و احتمال چروک شدن آن را زیاد کند.

در آخر، ژنتیک و عوامل ارثی سهم زیادی در روند پیری دارند. برخی از عوامل ژنتیکی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند میزان مواد داخل پوست مانند روغن های طبیعی، الاستین و کیفیت کلاژن می باشند. افراد جوانتر با چین و چروک زیر چشم احتمالاً به دلیل ژنتیک آن ها می باشد.

1- لیزر درمانی

لیزر CO2 در به حداقل رساندن خطوط ریز و چین و چروک صورت موثر می باشد. برای یک فرد با خطوط ظریف و چین و چروک در اطراف چشم، این روش یک گزینه عالی می باشد. لیزر CO2 به طور کامل بر روی سطح پوست اثر می گذارد و به سایر موارد مانند اسکارهای آکنه و افزایش پیگمان های رنگ پوست نیز کمک می کند.

2- درمابراسیون

درمابراسیون با اصلاح مجدد سطح پوست به روشی مشابه اثر می گذارد و شامل برس های سیمی بسیار ظریفی است که پوست چروکیده را از بین می برند. زخم ها بازسازی می شوند و با پوسته پوسته شدن ، پوست تازه ای ایجاد می شود.

3- فیلرهای پوستی

فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک را می توان به داخل سوراخ اشکی تزریق کرد، که تورفتگی و سیاهی زیر چشم را برطرف می کند. برخی پزشکان استفاده از Restylane را ترجیح می دهند، زیرا سازگاری خوبی با آن ناحیه از صورت دارد و از كانولای بلانت برای كاهش خطر و تورم و كبودی استفاده می كند.

درمان چین و چروک های زیر چشم

این تزریق به تنهایی تقریباً 15 دقیقه در مطب طول می کشد و از کرم بی حس کننده برای به حداقل رساندن درد قبل از تزریق استفاده می شود. فیلر Restylane به طور متوسط ​​حدود 6-12 ماه دوام می آورد. استفاده از بوتاکس در اطراف چشم (پنجه کلاغی) همراه با Restylane می تواند جوان سازی کامل چشم را در یک روز فراهم کند.

4- تزریق چربی

تزریق چربی به همان روش فیلر پوستی عمل می کند اما یک راه حل دائمی برای بازگرداندن حجم از دست رفته زیر چشم است. با گرفتن چربی از ران و تزریق آن به ناحیه زیر چشم انجام می شود اما روشی تهاجمی تر است. اما هنوز روشی است که می توان آن را در مطب تحت بی حسی موضعی انجام داد. تزریق چربی روز به روز محبوب تر می شود و راهی عالی برای بازیابی حجم از دست رفته در صورت می باشد.

5- جراحی پلک پایین

برای چروک های شدید زیر چشم، روش جراحی بهترین روش درمانی است. با جراحی پلک پایین، هرگونه پوست و یا چربی اضافی از زیر چشم برداشته شده و جوان سازی کامل می شود. تزریق چربی می تواند همزمان انجام شود تا هرگونه کاهش حجم از بین رفته را بازگرداند.

وضعیت هر بیمار متفاوت است و برخی از آن ها با گزینه های کمتر تهاجمی مانند لیزر یا فیلرها قابل درمان هستند، در حالی که برخی دیگر به جراحی یا تزریق چربی نیاز دارند تا ظاهری شاداب و جوان داشته باشند. برای اینکه بدانید چه روشی برای شما مفید است، با پزشک خود مشورت کنید. ما در کلینیک زیبایی الف انواع خدمات مرتبط با پوست و مو را ارائه می دهیم تا چهره ای شاداب و جذاب داشته باشید برای ارتباط بیشتر می توانید به وب سایت کلینیک الف https://alef.clinic مراجعه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vbIgPfh8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه