دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همه ما به خوبی می دانیم که یکی از مهم ترین بخش های کشت زعفران، تهیه پیاز زعفران باکیفیت و مرغوب است. مانند تمام محصولات موجود در بازار، کیفیت پیازها نیز متفاوت است. بسیار مهم است که پیازهایی که بابت آن ها هزینه پرداخت می کنید و سرنوشت کشت شما را تامین می کند را از کجا تهیه می کنید.

تهیه پیاز زعفران از وب سایت ها و مراکز فروش

خرید پیاز زعفران باید از مراکز و یا وب سایت های معتبر صورت بگیرد. در این محتوا سعی کرده ایم تا مشخصات پیاز با کیفیت و مراکزی که می توانید از آن ها خرید مطمئنی را انجام دهید، معرفی کنیم.

مشخصات پیاز زعفران با کیفیت

هنگام خرید پیاز زعفران باید به چند ویژگی توجه داشته باشید. با دانستن این ويژگی ها شما خواهید توانست پیاز با کیفیت و خوبی را تهیه کنید و به کشت زعفران مشغول شوید. این فاکتورها عبارت اند از:

  • ارسال مستقیم از مزرعه

ارسال مستقیم از مزرعه به این معنی می باشد که پیاز ها بدون هیچ انبارداری به دست شما برسد. انبار کردن پیازهای زعفران از کیفیت آن ها می کاهد، درصد جوانه زنی آن ها را کاهش می دهد و در نهایت احتمال آلودگی آن ها به آفت و بیماری هایی چون کنه و قارچ را به شدت افزایش می دهد.

هنگام خرید پیاز زعفران باید حتما این گزینه را در نظر داشته باشید که پیاز ها، تازه از زمین خارج شده باشند و بدون انبارداری شدن در اختیار شما قرار بگیرند.

پیاز زعفران با کیفیت

  • سلامت پیازهای زعفران

پیازها به هیچ عنوان نباید آلودگی داشته باشند. پیازهای مبتلا به کنه، لکه های قهوه ای و سیاه رنگی روی بدنه کرم رنگ خود دارند. پیازهای مبتلا به قارچ نیز کاملا مشخص هستند. پس اگر از مراکز حضوری خرید می کنید به طور کامل این موارد را بررسی کنید.

اگرهم به صورت غیرحضوری و از مجموعه های اینترنتی قصد خرید دارید در خصوص این موارد سوال بپرسید و از آن ها تقاضای تضمین و گواهی سلامت داشته باشید.

  • وزن مناسب پیازها

پیازها وزن های متفاوتی دارند. بسته به نوع کشتی که قصد انجام آن را دارید سایز مشخصی را باید تهیه کنید. به این صورت که برای کشت گلخانه ای زعفران باید پیازهایی با وزن بیشتر از 10 گرم تهیه کنید و برای کشت خاکی پیازهایی بین 5 گرم تا 15 گرم لازم است.

پیازهای کوچک تر از 5 گرم قدرت باروری ندارند و مدت زمانی باید بگذرد تا این پیازها به رشد خوبی برسند و قدرت باروری پیدا کنند، که این مسئله مزرعه شما را 2 سال عقب می اندازد. از آنجایی که پیازهای درشت یعنی پیازهایی دارای وزن بیشتر از 10 گرم هستند قیمت بالاتری دارند، برخی افراد سودجو به شما توصیه می کنند که برای کشت خاکی حتما پیاز درشت و با وزن بالا تهیه کنید. در صورتی که اصلا نیازی به همچین هزینه ای نیست و پیازهای 5 گرم تا 15 گرم بهترین بازدهی را در مزرعه خواهند داشت.

  • پوشال پیازها

پوشال ها که رشته هایی کناف مانند به رنگ قهوه ای در اطراف پیاز هستند، به عنوان محافظ پیاز عمل می کنند و از آن در برابر از دست رفتن سریع رطوبت و حمله افت جلوگیری می کنند. در زمان خرید پیاز زعفران دقت داشته باشید که حتما باید پوشال داشته باشند و از خرید پیاز بدون پوشال به شدت خودداری کنید. به طور کلی هیچوقت نباید پوشال های پیازها را از آن ها جدا کرد. پیازها همیشه باید دارای پوشال باشند به همراه پوشال کاشته و یا از زمین خارج و فروخته شوند.

مراکز معتبر برای خرید پیاز زعفران

شما هم می توانید به صورت حضوری و از شهرهای زعفران خیز پیاز زعفران خود را تهیه کنید و یا خرید خود را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام دهید. در هنگام خرید غیر حضوری باید وسواس و توجه بیشتری به خرج دهید و فقط از مراکز معتبر پیازها را تهیه کنید. مجموعه های معتبری در خصوص خدمات کشت زعفران وجود دارد که شما می توانید بدون هیچ نگرانی خرید مطمئنی از آن ها انجام دهید. مانند مجموعه ماه چین و مجموعه ماه کشت.

ماه چین

اگر که شما قصد جدی برای کشت زعفران دارید و در اینترنت به دنبال آموزش و مطالب موثق بوده اید، قطعا با نام ماه چین برخورد داشته اید. این مجموعه با وب سایت www.mahchin.net سال ها است که در حوزه کشت زعفران، خدمات و فروش پیاز زعفران فعالیت حرفه ای دارند و یکی از معتبرترین مراکزی هستند که شما می توانید با خیالی آسوده با آن ها به همکاری بپردازید.

این مرکز پیازهای خود را با تضمین و گواهی سلامت عرضه می کند و خدمات ويژه و منحصر به فردی را به کشاورزان خود ارائه می دهد. از جمله خدمات بسیار مهم آن ها خرید تضمینی پیاز زعفران آن هم به قیمت روز است؛ علاوه بر این شما میتوانید خود زعفران را بصورت عمده و در حجم بالا و یا در حجم کم ازین مجموعه خریداری کنید.

تضمین کیفیت پیازهای زعفران از سمت ماه چین به صورت مکتوب و ذکر شده در قرارداد احداث مزرعه زعفران به شما داده می شود، ماه چین این شرایط را برای شما فراهم می کند که تا 7 سال هیچ نگرانی و دغدغه ای بابت فروش پیاز زعفران و زعفران خشک شده ی خود نداشته باشید.

همچنین شما با خرید پیاز زعفران از این مجموعه، پیازهای باکیفیت و ضدعفونی شده، بدون انبارداری را دریافت می کنید. علاوه بر این، میتوانید از مشاوره و پشتیبانی رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

بعد از بستن قرارداد کشت زعفران با ماه چین فرایند کشت و مدیریت مزرعه کاملا بر عهده این مجموعه است و تمامی نکات، مرحله به مرحله توسط تیم مشاوره و پشتیبانی به شما یادآوری می گردد.

پیاز زعفران مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

ماه کشت

ماه کشت نیز مجموعه ی دیگری است که هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری در حوزه کشت زعفران و فروش پیاز زعفران فعالیت دارد. این مجموعه نیز از پشتیبانی تخصصی و حرفه ای در این زمینه برخوردار است و قبل از خرید همه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

ماه کشت با ارائه پیاز زعفران مرغوب و خدمات کشت، توانسته در مدت زمان کوتاه نظر کشاورزان بسیاری را به خود جلب کند. مزارع ماه کشت توسط مهندسین کشاورزی به بهترین شیوه مدیریت می شوند از این رو پیازها با درصد جوانه زنی بالایی تولید می شوند.

این مجموعه علاوه بر فعالیت در حوزه کشت زعفران در فروش کود، در حوزه کشت زعفران آموزش های مورد نیاز زا در اختیار کشاورزان خود قرار می دهد.

خرید پاز زعفران از وب سایت ماه کشت

کلام آخر

موفقیت در کشت هر نوع محصولی بدون آگاهی و دانش امکان پذیر نیست. ابتدایی ترین قدمی که شما برای کشت زعفران قبل از خرید پیاز زعفران باید بردارید، آشنایی با این نوع کشت و نوع پیازی است که باید تهیه کنید. بهتر است قبل از خرید، آشنایی اولیه ای با مشخصات پیاز خوب داشته باشید تا بتوانید با کیفیت ترین پیازها را تهیه کنید. مجموعه های نامبرده سال ها است که امتحان خود را در این زمینه به بهترین نحو پس داده اند و با خیالی آسوده می توانید به آن ها اعتماد کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jPEi0yXJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه