دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید بلیط ارزان هواپیما گاهی شبیه به یک رویا به نظر می رسد. اگر بلیط هواپیما ارزان تر از حالت معمولی بود، خیلی از ما دوست داشتیم که آخر هفته ها بدون اینکه ساعت ها در قطار یا اتوبوس بنشینیم، بدون اینکه سختی راه را تحمل کنیم با یک چرت کوتاه به مقصد دلخواهمان برسیم. اما خرید بلیط هواپیما ارزان برای خیلی از مردم و در خیلی از بازه های زمانی غیرممکن است. در این مقاله قصد داریم چند تکنیک را باهم مرور کنیم، روش هایی که باعث می شوند بلیط هواپیما را ارزان تر بخرید و از امروز بیشتر سفر کنید. از سمتی به شما نشان می دهیم که چه زمانی را برای خرید بلیط انتخاب کنید.

بلیط رفت و برگشت ارزان تر از بلیط یک طرفه!

اگر بازه دقیق سفرتان را بدانید، بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما ارزان، خرید بلیط رفت و برگشت است. بلیط های رفت و برگشت همیشه ارزان تر از بلیط های یک طرفه هستند. مگر آن که طبق شرایط خاصی بتوانید بلیط لحظه آخری بخرید. البته برای خرید بلیط لحظه آخری ارزان شرایط و تکنیک های خاصی وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

خرید بلیط لحظه آخری

بهترین زمان سال برای خرید بلیط هواپیما ارزان

برای خرید بلیط ارزان هواپیما حتما این نکته را به یاد داشته باشید که در بازه های پر سفر و بهترین زمان سفر به یک شهر نمی توانید به راحتی بلیط ارزان بخرید. بهترین زمان سال برای خرید بلیط ارزان، بهترین زمان سفر به آن مقصد نیست. برای مثال اگر می خواهید ارزان ترین سفر ممکن به جنوب را داشته باشید، باید تابستان به جنوب بروید. تابستان فصل محبوبی برای سفر به جنوب نیست. تعداد مسافران کمتر از همیشه است و این موضوع احتمال خرید بلیط ارزان را افزایش می دهد.

البته اگر برای مقاصد تفریحی به دنیال خرید بلیط هواپیما ارزان باشید، به احتمال زیاد فصل های خوش آب وهوا را انتخاب می کنید. اگرچه در بازه های پرسفر خرید بلیط ارزان سخت تر از همیشه است، اما بازهم تکنیک هایی برای خرید بلیط ارزان وجود دارد. برای مثال سعی کنید آخر هفته ها و تعطیلات به سفر نروید. اگر شاغل هستید سعی کنید در روزهای تعطیل کار کنید و روزهای شلوغ کاری را برای رفتن به سفر انتخاب کنید. در این صورت هم قیمت بلیط ها پایین می آید، هم با ازدحام جمعیت در مقصد مواجه نمی شوید. در نهایت فراموش نکنید روزهای میانی هفته معمولا ارزان تر از آخر هفته است.

خرید بلیط هواپیما ارزان

چه زمانی را برای خرید بلیط انتخاب کنیم؟

اگر قصد سفر به مقاصد خارجی را دارید؛ حتما زودتر از موعد اقدام کنید. بیشتر ایرلاین ها و شرکت های هوایی توصیه می کنند که بلیط ارزان هواپیما خارجی را باید حداقل دو ماه قبل از سفر خریداری کنید. خرید بلیط لحظه آخری به طور معمول انتخاب خوبی برای سفرهای خارجی نیست. با گذشت زمان بلیط قیمت پروازهای خارجی بیشتر می شود و این موضوع می تواند به ضرر شما تمام شود.

بلیط لحظه آخری بخرید

قبل از هرچیز باید بدانید بلیط لحظه آخری چیست؟ هر بلیطی که در لحظات آخر پرواز فروخته می شود، بلیط لحظه آخری نیست. اصطلاح بلیط لحظه آخری برای بلیط های چارتر به کار می رود. یک آژانس های هواپیمایی می تواند تمام یا بخشی از صندلی های یک هواپیما را چارتر کند و آن را به قیمت دلخواه خودش بفروشد. اگر آژانس چارترکننده نتواند همه بلیط‎ها را بفروشد، مجبور می شود صندلی های باقی مانده را با قیمت کمتر بفروشد. در این صورت شما می توانید بلیط هواپیما را در لحظات آخر پرواز با قیمت بسیار پایین تر بخرید. به این بلیط، بلیط لحظه آخری می گویند.

فراموش نکنید که خرید بلیط لحظه آخری برای زمانی مناسب است که تاریخ دقیقی برای سفر ندارید و از این مهم تر ریسک تمام شدن بلیط یا بالا رفتن قیمت را پذیرفته اید. از آن جا که زمان فروش بلیط لحظه آخری به ساعت پرواز خیلی نزدیک است، شما باید هر لحظه آماده سفر باشید. از سمتی ممکن است خرید بلیط در لحظات آخر نه تنها به سود شما نباشد، بلکه مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شوید.

خرید بلیط و رزرو هتل ارزان

بلیط ارزان را از کجا تهیه کنیم؟

بلیط هواپیما در یک روز خاص از هفته یا ماه معمولا ارزان تر از روزهای دیگر است و اگر خوب جستجو کنید ممکن است بتوانید ارزانترین بلیط در یک ماه آینده را پیدا کنید. برای این کار باید به سایت فلای تودی سر بزنید. فلای تودی پایین ترین قیمت بلیط را تا یک ماه آینده به شما نشان می دهد. حالا شما ارزان ترین زمان برای سفر در یک ماه آینده را می دانید. اگر برنامه سفرتان منعطف باشد، خرید بلیط ارزان دیگر سخت نیست.

اما اگر به دنبال بلیط با قیمت خاصی هستید باز هم کافی است به سایت فلای تودی سر بزنید و پس از جستجوی مقصد مورد نظرتان قیمت بلیط ها را فیلتر کنید. برای مثال ممکن است بودجه شما برای خرید بلیط یک میلیون تومان باشد. در این صورت باید قیمت ها را تا مقدار یک میلیون تومان فیلتر کنید. حالا سایت فقط بلیط هایی را به شما نشان می دهد که قیمتشان یک میلیون تومان یا کمتر باشد. شما می توانید این فیلترها را برای ساعت پرواز یا حتی ایرلاین به کار ببرید. به دنبال بلیط هواپیما برای ساعت خاصی هستید؟ می خواهید با ایرلاین خاصی به سفر بروید؟ می توانید تمام نیازهایتان از یک سفر هوایی مناسب را در این سایت فیلتر کنید و همان بلیطی را پیدا کنید که مطابق میل شما است.

در نهایت اگر به فکر خرید بلیط لحظه آخری هستید، بازهم فلای تودی به کمکتان می آید. کافی است به این سایت سر بزنید و گزینه اطلاع از آخرین قیمت را برای بلیط موردنظرتان فعال کنید. حالا قیمت بلیط در صورت تغییر در لحظه برایتان پیامک می شود.

در نهایت اگر در پروسه خرید بلیط، رزرو هتل یا اقامتگاه و همچنین کنسل کردن خریدتان با مشکل مواجه شدید می توانید در هر زمانی با آن ها تماس بگیرید. پشتیبانی فلای تودی پاسخگوی تمام پرسش های شما در رابطه با خرید بلیط و رزرو هتل ارزان از سرتاسر جهان است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2A9ObsiO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه