پنجشنبه, ۱۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 1 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا، قیمت اکثر محصولات ایران خودرو نسبت به روز گذشته اندکی کاهش یافت اما قیمت محصولات سایپا امروز بدون تغییر به روزرسانی شد. چندروزی است که از سرعت کاهش قیمت خودرو کاسته شده است و بازار با نوسان اندکی به فعالیت خود ادامه می دهد.

طی روزهای گذشته عده ای از کاشناسان از خروج سرمایه گذاران از بازار خودرو خبر دادند و دلیل آن را افزایش عرضه از طریق سامانه یکپارچه، اجرایی شدن مالیات بر عایدی درآمد سرمایه، پرداخت مالیات 9 درصدی خریدوفروش خودرو و تصویب واردات خودروهای کارکرده می دانند.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو

با این حال عده ای از کارشناسان نیز به مشخص نشدن وعده واردات خودروهای کارکرده اشاره می کنند و نسبت به فروش سامانه یکپارچه هم دید مثبتی ندارند. طبق گفته آنها تعداد و تنوع خودروهای عرضه شده در دومین ثبت نام سامانه تخصیص خودرو کاهش پیدا کرده است و با توجه به تکمیل نسبی ظرفیت ثبت نام خودروهای پرفروش برای سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ پیش بینی می شود به زودی ظرفیت خودروهای کم طرفدار نیز پر شود و فروش سامانه یکپارچه برای مدتی طولانی متوقف شود.

طبق گفته آنها در این روزها که وزارت صمت بی سرپرست مانده است و هنوز سیاست اصلی دولت برای بازار خودرو مشخص نشده است در چند روز آینده نرخ ارز می تواند سمت وسوی بازار را تعیین کند و در دید بلندمدت (پیش بینی قیمت خودرو) باید گفت که تورم اقتصاد ایران بدون توجه به سایر متغییرها سیر نمودار قیمت خودرو را تا پایین سال صعودی خواهد کرد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IYypXEZE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه