سه شنبه, ۱۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 9 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین روش کسب درآمد در سال 1402 از نگاه تیم بامک

بهترین روش کسب درآمد در سال 1402 از نگاه تیم بامک

افزایش تورم و فشار تحریم های خارجی در سال های اخیر باعث شده تا کسب درآمد در ایران با مشکلات فراوانی روبرو شود. در سالهای اخیر برای داشتن درآمد کافی میبایست از دو و یا چند کار بهره برد تا بتوان از پس مخارج زندگی برآمد. در این بین کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که میتوانند با یک سرمایه کافی و مناسب به اقتصاد خانواده کمک شایانی کنند. هستند افرادی که کاملا بی صدا و با استفاده از علم خود در زمینه های متنوع به تولید و کسب درآمد مشغول هستند و توانسته اند با یک راهکار بسیار منطقی و تست شده به کسب در آمد بپردازند. در این مطلب تلاش خواهیم کرد تا شما را با چند راهکار بسیار مفید در زمینه کسب درآمد زیاد در سال 1402 آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

تولید حبوبات

تولید حبوبات از جمله کارهایی است که در صورت داشتن علم کافی در زمینه تولید میتواند درآمد بسیار خوبی را برای تولید کننده داشته باشد. زمانیکه صحبت از تولید حبوبات میکنیم منظور فرآوری و بسته بندی حبوبات از حالت فله به بسته بندی هایی با برند شما است. پروسه تولید و بسته بندی حبوبات توسط دستگاه های بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی حبوبات انجام میگیرد. برای شروع این کار توسط دستگاه های بوجاری برای جدا سازی خس و خاشاک شروع میشود و سپس به مرحله بازبینی مجدد و بعد مرحله پولیش کاری میرود تا در نهایت محصول برای بسته بندی به دستگاه های بسته بندی برسد و آماده فروش و تحویل به خریدار شود.

این کار یکی از راحت ترین و بهترین راههای کسب درآمد از طریق تولید میباشد که میتواند سود بسیار خوبی را در صورت بازاریابی صحیح به تولید کننده برساند. هزینه راه اندازی این کسب و کار در حال حاضر چیزی در حدود 400 تا 700 میلیون تومان میباشد و در صورت تولید مستمر و فروش و بازاریابی صحیح و اصولی میتواند سود بسیار خوبی را نصیب تولید کننده حبوبات کند. برای شروع این کار میبایست ابتدا محصول و ماشین آلات بسته بندی و فرآوری حبوبات را تهیه کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی کارگاه و یا کارخانه تولید و بسته بندی حبوبات کنید.

تولید قند

تولید و بسته بندی قند نیز از جمله کارهایی است که میتواند در صورت بازاریابی هدفمند سود بسیار خوبی را به تولید کننده برساند. فرآوری و بسته بندی قند در صورت استفاده از دستگاه های با کیفیت از جمله کارهایی است که در سالهای اخیر توانسته سود تضمینی و البته بالایی را به تولید کننده برساند. برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی قند نیاز به دستگاه های قند خرد کن به همراه دستگاه های بسته بندی قند دارید. در صورت استفاده صحیح از دستگاه های بسته بندی و خرد کن قند میتوانید میزان هدر رفت در حین تولید را تا حد زیادی کاهش دهید و میزان تولید را افزایش دهید. با افزایش میزان تولید قند میتوانید محدوده توزیع این محصول پر مصرف را نیز افزایش دهید تا از خریداران بیشتری برخوردار شوید. تولید و فرآوری و بسته بندی قند از جمله کارهای پر سود در سال 1402 میباشد که میتواند به خوبی به اقتصاد خانواده کمک کند. هزینه راه اندازی این کسب و کار در حال حاضر چیزی در حدود 350 تا 500 میلیون تومان میباشد.

تولید میوه خشک

تولید میوه خشک

تولید میوه خشک شده از دیگر کارهای پر سود در سال 1402 میباشد. شاید شما نیز از جمله کسانی باشید که فکر میکنید تولید میوه خشک شده دیگر بازار فروش خوبی ندارد. ولی باید عرض کنیم که کاملا در اشتباه هستید و هم اکنون نیز تولید میوه خشک از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است. در صورت بازاریابی صحیح و هدفمند از خریداران میوه خشک در ایران و کشورهای اطراف و حاشیه خلیج فارس، میتوانید بازار بسیار بزرگ و پرسودی را از این نوع محصول داشته باشید.

تولید میوه خشک میتواند شامل هر نوع میوه ای اعم از توت، کیوی، سیب و ... شود. در صورتیکه بتوانید محصولاتی که در برخی کشورها بصورت تازه یافت نمیشود را بصورت خشک تهیه و به آن ها صادر کنید میتوانید بسیار پر سود وارد این بازار بزرگ شوید. برای تولید میوه خشک نیاز به دستگاه های خاصی دارید تا بتوانید بصورت تخصصی و بهداشتی اقدام به تولید میوه های خشک و سبزی کنید. این دستگاه ها شامل انواع دستگاه های شستشو، اسلایسر و خشک کن ها و دستگاه های بسته بندی میشوند که هر کدام از اجزای متنوعی تشکیل شده اند. هر چه کیفیت دستگاه ها بالاتر باشد امکان تولید محصول با کیفیت تر نیز افزایش می یابد. در حال حاضر هزینه راه اندازی خط تولید میوه خشک چیزی در حدود 450 تا 700 میلیون تومان است که این عدد برای تولید میوه بصورت کاملا صنعتی و در حجم بالا مناسب میباشد.

معرفی دستگاه های بسته بندی

تا اینجا درباره انواع روش های کسب درآمد پر سود در سال 1402 صحبت کردیم و تلاش کردیم تا شما را با انواع این کسب و کارها آشنا کنیم. یکی از مهمترین اجزا و دستگاه های مورد استفاده در تمامی این نوع کسب و کارها دستگاه بسته بندی میباشد. این نوع ماشین آلات و دستگاه ها میتوانند بصورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و ساخته شوند. ابعاد و میزان حجم تولیدی نیز در این ماشین آلات کاملا متفاوت است و بسته به نیاز تولید کننده ساخته و تحویل داده میشود. دستگاه های بسته بندی میتوانند به بهترین شکل ممکن محصول نهایی را آماده ارائه در فروشگاهها و فروش به مشتریان کنند. هرچه بسته بندی محصولات از کیفیت بالایی برخوردار باشد میتواند تاثیر مستقیمی در فروش بالای محصولات داشته باشد. اکنون تلاش میکنیم تا چند دستگاه بسته بندی پرکاربرد را در این نوع صنایع به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

دستگاه های بسته بندی توزین دار

این نوع دستگاه های بسته بندی توزین دار از پرکاربردترین انواع دستگاه های بسته بندی در صنایع بسته بندی غذایی میباشند. این دستگاه ها برای بسته بندی انواع حبوبات، قند، چیپس، پفک، میوه خشک و ... مورد استفاده قرار میگیرند. دستگاه های بسته بندی توزین دار میتوانند بصورت تک توزین، دو توزین، چهار توزین، شش توزین و ... ساخته شوند. هر چه تعداد توزین ها افزایش یابند سرعت بسته بندی نیز افزایش خواهد یافت. این نوع دستگاه ها با استفاده از نیروی پنوماتیک و مکانیک به امور بسته بندی ادامه خواهند داد. بهترین دستگاه های بسته بندی توزین دار ساخت داخل معمولا در شرکت هایی نظیر البرز ماشین کرج ساخته و تولید میشوند و دارای گارانتی 18 ماهه و 15 سال خدمات پس از فروش هستند.

دستگاه های بسته بندی دوی پک

دستگاه های بسته بندی دوی پک

این نوع دستگاه ها در ایران در رده دستگاه های بسته بندی جدید قرار میگیرند. دستگاه های بسته بندی دوی پک یا پاکت ایستاده یا همان بسته بندی سه بعدی میتوانند برای بسته بندی محصولات گرانولی، پودری و مایع مورد استفاده قرار بگیرند. این دستگاه ها قابلیت استفاده از پاکت های آماده را دارند و میتوانند با استفاده از پاکت های آماده در ابعاد مختلف و از جنس سلفون، کرافت و ... اقدام به بسته بندی و پرکردن پاکت ها کنند. در ایران فقط یک شرکت توانایی تولید این نوع دستگاه ها را دارد تا بتوان بصورت کاملا اتوماتیک و با سرعت بالا اقدام به بسته بندی پاکت های ایستاده کرد. دستگاه دوی پک قادر به بسته بندی 20 تا 40 بسته از محصولات در دقیقه را بسته به نوع محصول مورد نظر دارد و میتواند در اوزان 200 گرم تا 3 کیلوگرم اقدام به بسته بندی محصولات کند.

دستگاه بسته بندی ساشه

ساشه نوع تک نفره محصولات میباشد که میتواند بصورت پودری، مایع و یا گرانولی باشد. این دستگاه قابلیت بسته بندی محصولات را بصورت تک نفره دارد و میتواند به خوبی انواع بسته بندی های ساشه ای مدادی، هرمی و سه طرف دوخت را آماده کند. از این دستگاه در صنایع غذایی برای بسته بندی سس های تک نفره، نسکافه های فوری و ... استفاده میشود و در صنایع دارویی برای بسته بندی شامپوهای تک نفره و ساشه های پودری استفاده میشود. این نوع دستگاه میتواند در دقیقه بین 30 تا 40 بسته را آماده و بسته بندی کند. سرعت بسته بندی محصولات بسته به نوع محصول کاملا متفاوت است و میتواند متغیر باشد. دستگاه های بسته بندی ساشه از جمله دستگاه های بسته بندی جدید و پرکاربرد برای راه اندازی کسب و کارهای جدید میباشد که میتواند برای بسته بندی نمک، شکر، نسکافه و ... مورد استفاده قرار بگیرد.

میزان سود کسب و کار

میزان سود کسب و کار عددی است که هر کارآفرین و جویای کسب و کاری علاقه دارد تا بداند. به دست آوردن سود کسب و کار در هر حوزه ای به عوامل گوناگونی بستگی دارد و نمیتوان خیلی دقیق میزان سود دهی کسب و کارها را مشخص کرد. در هر کسب و کاری در صورت تولید زیاد و کم یک عدد برای میزان سود به دست خواهد آمد و ممکن است شما در تولید حبوبات به میزان کم سود دهی متفاوتی را با کسی که از تولید بالایی برخوردار است تجربه کنید. البته اینکه محل تولید کارخانه در کجا قرار دارد و هزینه های جانبی تولید نظیر هزینه های نیروی کار، انرژی و حمل و نقل و ... همگی در محاسبه میزان سود دهی بصورت مستقیم تاثیر گذار هستند. کسب و کارهای اشاره شده در بالا همگی از کسب و کارهای تست شده هستند که امتحان خود را پس داده اند و میتوانند در صورت عملکرد صحیح و بازاریابی دقیق تولید کننده سود دهی بالایی را نصیب شما کنند. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله کمی شما را با انواع کسب و کارهای پرسود در سال 1402 آشنا کنیم. خوشحال میشویم تا نظرات خود را با ما در پایین همین مطلب در میان بگذارید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/71yIT2oE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
صالحی :
1 سال پیش
با سلام.ممنون از توضیحات مفید شما. میشه خواهش کنم در مورد تولید پاکت کرافت و پاکت‌های کاغذی و سود دهی و میزان سرمایه گذاری آن توضیحاتی بفرمایید؟ متشکرم شماره ایتا: 09135720120
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه